De hoge raad heeft zich verzameld, en besloten dat jij de laatste tijd best een prima peer bent.quote:Op maandag 4 april 2016 22:45 schreef Kurovski het volgende:
Haha die Panama papers. Benieuwd wat voor beerput er open wordt getrokken.
Nikitaquote:Op maandag 4 april 2016 22:47 schreef HPLC het volgende:
you will never know, anything about my home
I'll never know how good it feels to hold you
nee ma srs zou wel oppassen als ik jou was. klappen gewend? alsof je vaker hebt hardgelopenquote:Op maandag 4 april 2016 22:46 schreef MrBradge het volgende:
[..]
M`n spieren zijn zo onder tussen wel wat klappen gewend, ik ben een stuk zwaarder geweest..
Herkenbaar, toegegeven, ik heb 2 dagen achterelkaar pizza gegetenquote:Op maandag 4 april 2016 22:48 schreef Crip het volgende:
Ik ga ook weer sporten, mn zelfmoord meter stijgt elke dag.
ik voel je braddie
crip braddie fit 2k16
quote:Op maandag 4 april 2016 22:47 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Fuck you, Elton John en Bernie Taupin zijn voor de faggots/gayboys wat Jagger/Richards en Lennon/McCartney waren voor de Rock en pop
sixpack voor de zomer? lijkt me mooi strevenquote:Op maandag 4 april 2016 22:49 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Herkenbaar, toegegeven, ik heb 2 dagen achterelkaar pizza gegetenMaar het is wel echt beter voor verandering, is niet die prettige leef die obesitas leef
2k16!
Dan zou hij op een crashdieet moetenquote:Op maandag 4 april 2016 22:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
sixpack voor de zomer? lijkt me mooi streven
Nou nou nouquote:
Ja, ik heb veel vaker hardgelopen, mijn record is 3 kilometer 1,5 jaar geledenquote:Op maandag 4 april 2016 22:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee ma srs zou wel oppassen als ik jou was. klappen gewend? alsof je vaker hebt hardgelopen
Omg ik ook meant2bequote:Op maandag 4 april 2016 22:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben niet gay ik pijp gewoon graag
Minnesota Starvation Experiment gwnquote:Op maandag 4 april 2016 22:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan zou hij op een crashdieet moeten
Dan wel zomer 2017quote:Op maandag 4 april 2016 22:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
sixpack voor de zomer? lijkt me mooi streven
Vinger in de keel is handiger jatochquote:Op maandag 4 april 2016 22:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Zullen we myfitnesspal installeren en mekaar volgen om zo oogje in zeil te houden als iemand weer te veel eet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |