Ach ja...quote:
Soms denk ik dat je expres dom doet maar je overtreft jezelfquote:Op maandag 4 april 2016 21:17 schreef FANN het volgende:
[..]
waardeloos autootje dus![]()
hoef je ook geen dure doos voor te kopen
Keer de boel maar weer om.......quote:Op maandag 4 april 2016 21:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms denk ik dat je expres dom doet maar je overtreft jezelf
Ivm met jou misser met je planet sport. Die nogal dubieus isquote:Op maandag 4 april 2016 21:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Tja, in de zeikhoek maakte je ook al een misser, het is je dag niet denk ik...
ik was niet de eerste en ik zal zeker niet de laatste zijn.quote:Op maandag 4 april 2016 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ivm met jou misser met je planet sport. Die nogal dubieus is
Welk antwoordquote:Op maandag 4 april 2016 21:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Keer de boel maar weer om.......
ben ik inmiddels gewend van je, maar ondertussen heb ik nog steeds geen antwoord....
Gaan jullie wedstrijd doen?quote:Op maandag 4 april 2016 21:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Keer de boel maar weer om.......
ben ik inmiddels gewend van je, maar ondertussen heb ik nog steeds geen antwoord....
Welk auto'tjequote:
Doosjesquote:Op maandag 4 april 2016 21:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met doosje veel anders geven ze daar geen 50 Euro voor.
ook dat begrijp ik?quote:Op maandag 4 april 2016 21:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met doosje veel anders geven ze daar geen 50 Euro voor.
Het is niet dezelfde munt natuurlijk, in zo'n doosje raken ze minder snel beschadigd.quote:Op maandag 4 april 2016 21:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ook dat begrijp ik?
Maar het ging over het doosje van de munt, die ene link van munt mét doosje was 300 euro
dus de vraag was....
In mijn link stond dezelfde munt voor 50 euro
Dus de vraag is dan....
Is dat doosje 250 euro waard?
Dus ik kan ook aan jou vragen, zou jij zo'n leeg doosje kopen voor 250 euro?
Of ben ik de enige die de vraag snapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |