SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
Trots!quote:Op maandag 4 april 2016 20:35 schreef Stormqueen het volgende:
Sjeenheerlijk!!
En +1 op je stijlgevoel trouwens
Vandaag eindelijk weer een nette dag. Gewoon maar 1 koekje bij de koffie vanmiddag en net een bakje fruit. Geen repen Tony en zakken snoep. Nu doorpakken
fijn! Dus je blijft goed op gewicht nu?quote:Op maandag 4 april 2016 20:59 schreef eleusis het volgende:
[..]
Trots!
Hier gaat het ook wel lekker, wel vorige week drie keer uit eten geweestmaar daarna drie keer een balansdag gehouden met een licht soepje in de middag en een beetje bewegen, en zo over de hele week toch nog goed uitgekomen
Ja voorlopig welquote:Op maandag 4 april 2016 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
fijn! Dus je blijft goed op gewicht nu?
*steekt vinger op*quote:Op maandag 4 april 2016 21:16 schreef Tink89 het volgende:
Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ja: die van ¤ 240, alleen dan de kleur van vorig jaar.
Als je dan toch al op wandelschoenen loopt.quote:Op maandag 4 april 2016 21:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Dat is een mooie deal dan ja!Kleur boeit toch niet..
maakt het kleurtje ook niet meer uitquote:Op dinsdag 5 april 2016 07:10 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Als je dan toch al op wandelschoenen loopt.
Ja volgens mij is dat BWL in reep-vorm!quote:Op dinsdag 5 april 2016 08:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zie steeds vaker nakd bars voorbij komen. Zijn dat de nieuwe bwl? En wat is er naakt aan?
Heb een proefpakket besteld.quote:Op dinsdag 5 april 2016 08:47 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ja volgens mij is dat BWL in reep-vorm!Volgens de website "Wij gebruiken voornamelijk onbewerkte ingrediënten en we stoppen geen suikers, siropen of andere mysterieuze goedjes in je voedsel."
Neuh, en ze zijn 'eggplant', auberginekleurig dus. Eigenlijk wel tof, heb veel shirtjes in die kleur en sjaals enzo, dus kan prima.quote:Op maandag 4 april 2016 21:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
*steekt vinger op*
Dat is een mooie deal dan ja!Kleur boeit toch niet..
Ohja, die kleur is wel tof idd. Ik heb mosterdgele. Was toen (2009 of zo) de enige keuzequote:Op dinsdag 5 april 2016 08:54 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Neuh, en ze zijn 'eggplant', auberginekleurig dus. Eigenlijk wel tof, heb veel shirtjes in die kleur en sjaals enzo, dus kan prima.
True, maar in dit geval was het wel mooi meegenomen dat het model van vorig jaar beter past en ook nog paars isquote:Op dinsdag 5 april 2016 08:58 schreef Isabeau het volgende:
Wat wandelschoenen betreft kan kleur me ècht heel weinig schelen! Als ze maar goed zitten. Ik trek ze niet aan bij een avondje uit of naar mijn werk oid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |