abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 april 2016 @ 17:00:55 #1
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_161171542
Feedback topic :*.

Hier verder met FB
There is only one religion
  maandag 4 april 2016 @ 17:27:14 #2
269692 Divje
brr brr patapim
pi_161171981
Lange benen en mooie kontjes.

Ja, dames en heren. Maakt u niet druk, het is mooi weer!

Prettige voortzetting :)
oh ah toma toma vem vem vem vem
  maandag 4 april 2016 @ 17:34:28 #3
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_161172096
quote:
17s.gif Op maandag 4 april 2016 17:27 schreef Divje het volgende:
Lange benen en mooie kontjes.

Ja, dames en heren. Maakt u niet druk, het is mooi weer!

Prettige voortzetting :)
Ja, ga buiten buiten spelen jij :D
pi_161172344
Beetje in de trant van mijn eerdere post zou ik aanraden de laatste threads van Terecht een keer rustig door te lezen. Vooral die over de teloorgang van de conspiracy wereld. Misschien een beetje confirmatrion bias van mij maar hij signaleert daar dezelfde issues.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 4 april 2016 @ 18:08:13 #5
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_161172675
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 17:49 schreef oompaloompa het volgende:
Beetje in de trant van mijn eerdere post zou ik aanraden de laatste threads van Terecht een keer rustig door te lezen. Vooral die over de teloorgang van de conspiracy wereld. Misschien een beetje confirmatrion bias van mij maar hij signaleert daar dezelfde issues.
De teloorgang van de conspiracy wereld?? Als er al iets te zeggen is over deze wereld is het dat deze nu juist veel meer voeten in de aarde heeft gekregen de laatste jaren. Steeds meer mensen staan hier voor open zeker ook na de bevestiging van financiele conspiracys die nu gewoon gemeengoed zijn geworden.
Feyenoord!
pi_161172865
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 18:08 schreef Japie77 het volgende:

[..]

De teloorgang van de conspiracy wereld?? Als er al iets te zeggen is over deze wereld is het dat deze nu juist veel meer voeten in de aarde heeft gekregen de laatste jaren. Steeds meer mensen staan hier voor open zeker ook na de bevestiging van financiele conspiracys die nu gewoon gemeengoed zijn geworden.
Geloof in het bestaan van conspiracies =/= de conspiracy wereld.

Ik sta extreem open voor conspiracies, ik geloof in het bestaan er van, en merk tegelijkertijd dat er steeds minder interessante dicussies over die onderwerpen mogelijk zijn.
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 4 april 2016 @ 18:27:28 #7
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_161173072
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 18:19 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ik sta extreem open voor conspiracies, ik geloof in het bestaan er van, en merk tegelijkertijd dat er steeds minder interessante dicussies over die onderwerpen mogelijk zijn.
Het is helemaal geen kwestie van geloof in conspiracys. Conspiracys zijn een feit. False flags zijn een feit.

Het is meer een conflicterend wereldbeeld denk ik. Mensen die geloven dat de overheid/bedrijfsleven geen ene jota om ons geeft en ons aan alle kanten naait of dat je nog steeds hoopt/gelooft dat het allemaal wel mee valt.

Dat er geen goeie discussies meer mogelijk zijn komt vooral omdat hier een clubje mensen zit die constant alles loopt af te zeiken en te saboteren wat er gepost wordt. Maar goed, dat heb ik al vaker aangegeven.
Feyenoord!
  maandag 4 april 2016 @ 18:33:22 #8
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_161173215
Ik heb verdorie geen stempas gekregen. Klacht. :(
Feyenoord!
pi_161176152
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 18:27 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Het is helemaal geen kwestie van geloof in conspiracys. Conspiracys zijn een feit. False flags zijn een feit.

Het is meer een conflicterend wereldbeeld denk ik. Mensen die geloven dat de overheid/bedrijfsleven geen ene jota om ons geeft en ons aan alle kanten naait of dat je nog steeds hoopt/gelooft dat het allemaal wel mee valt.

Dat er geen goeie discussies meer mogelijk zijn komt vooral omdat hier een clubje mensen zit die constant alles loopt af te zeiken en te saboteren wat er gepost wordt. Maar goed, dat heb ik al vaker aangegeven.
En er zit ook een clubje mensen die constant alles maar geloven en met elkaar lopen te circlejerken maar niet 1 fatsoenlijk argument kunnen formuleren (dat hout snijd). Maar goed, dat heb ik al vaker aangegeven.
  maandag 4 april 2016 @ 20:28:59 #10
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_161176687
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 20:15 schreef Scrummie het volgende:

[..]

En er zit ook een clubje mensen die constant alles maar geloven en met elkaar lopen te circlejerken maar niet 1 fatsoenlijk argument kunnen formuleren (dat hout snijd). Maar goed, dat heb ik al vaker aangegeven.
Ik denk dat zeker 75% van de argumenten hout snijdt. Maar vind het niet gek dat jij dat niet kan zien.

[ Bericht 4% gewijzigd door jogy op 04-04-2016 21:09:54 ]
Feyenoord!
  maandag 4 april 2016 @ 20:32:43 #11
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_161176859
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 20:28 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik denk dat zeker 75% van de argumenten hout snijdt. Maar vind het niet gek dat jij dat niet kan zien.
Misschien moet je dan eens serieuzer kijken naar de tegenargumenten.

[ Bericht 5% gewijzigd door jogy op 04-04-2016 21:10:21 ]
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 4 april 2016 @ 20:36:16 #12
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_161177029
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 20:32 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Misschien moet je dan eens serieuzer kijken naar de tegenargumenten.
Ik doe in ieder geval nog mijn best om zo af en toe naar de tegenargumenten te kijken. In tegenstelling tot jouw groepje wat iets gelijk afdoet als onbetrouwbaar en er verder totaal niet naar kijkt. Maar als je doorhebt dat mensen hier alles proberen te debunken no matter what is dat eigenlijk belachelijk om nog serieus naar die argumenten te kijken.
Feyenoord!
  maandag 4 april 2016 @ 20:39:35 #13
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_161177171
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 20:36 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik doe in ieder geval nog mijn best om zo af en toe naar de tegenargumenten te kijken. In tegenstelling tot jouw groepje wat iets gelijk afdoet als onbetrouwbaar en er verder totaal niet naar kijkt. Maar als je doorhebt dat mensen hier alles proberen te debunken no matter what is dat eigenlijk belachelijk om nog serieus naar die argumenten te kijken.
Als je goed leest zie je dat ik toch echt wel regelmatig er op in ga, en met redenen kom waarom ik denk dat het onbetrouwbaar is of nergens op slaat. En daar ben ik niet de enige mee.
Onikaan ni ov dovah
  maandag 4 april 2016 @ 20:41:52 #14
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_161177265
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 20:39 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Als je goed leest zie je dat ik toch echt wel regelmatig er op in ga, en met redenen kom waarom ik denk dat het onbetrouwbaar is of nergens op slaat. En daar ben ik niet de enige mee.
Nergens dat soort dingen gelezen van jou eerlijk gezegd.
Feyenoord!
  maandag 4 april 2016 @ 20:43:26 #15
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_161177315
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 20:41 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Nergens dat soort dingen gelezen van jou eerlijk gezegd.
Joh, waarom verbaast me het niets dat je dit soort dingen schrijft...
Onikaan ni ov dovah
  maandag 4 april 2016 @ 21:12:37 #16
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_161178569
Terug naar feedback graag. Bedankt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 5 april 2016 @ 01:05:21 #17
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_161187160
Waarom is mijn laatste post in de Brussel thread verwijderd waarin ik zeg in een conspiracy geloof en vraag waarom er op mijn post anders gereageerd wordt dan op andermans posts?
  dinsdag 5 april 2016 @ 13:05:19 #18
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_161193599
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 01:05 schreef oompaloompa het volgende:
Waarom is mijn laatste post in de Brussel thread verwijderd waarin ik zeg in een conspiracy geloof en vraag waarom er op mijn post anders gereageerd wordt dan op andermans posts?
Omdat mijn natte vinger mij vertelde dat je poep aan het praten was.
Vrijheid
  dinsdag 5 april 2016 @ 15:19:35 #19
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_161196492
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 april 2016 13:05 schreef jogy het volgende:

[..]

Omdat mijn natte vinger mij vertelde dat je poep aan het praten was.
Ok dus wat wel en niet gepost mag worden gaat niet om de inhoud, maar gaat om wat jij denkt dat mensen wel of niet geloven? Dus waar het totaal ok is om te posten dat alle artsen moordenaars zijn, en het ok is om te roepen dat vliegtuigen gebruikt worden om mensen in zombies te veranderen, is het niet ok om te roepen dat ambulances daarvoor gebruikt worden. Niet vanwege de inhoud maar vanwege wie het post. Als, pak hem beet, Lambiekje of Tingo of CAD over die ambulance had gepost was het wel ok geweest?
Vat ik het zo goed samen?
  dinsdag 5 april 2016 @ 16:26:51 #20
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_161198093
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 15:19 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ok dus wat wel en niet gepost mag worden gaat niet om de inhoud, maar gaat om wat jij denkt dat mensen wel of niet geloven? Dus waar het totaal ok is om te posten dat alle artsen moordenaars zijn, en het ok is om te roepen dat vliegtuigen gebruikt worden om mensen in zombies te veranderen, is het niet ok om te roepen dat ambulances daarvoor gebruikt worden. Niet vanwege de inhoud maar vanwege wie het post. Als, pak hem beet, Lambiekje of Tingo of CAD over die ambulance had gepost was het wel ok geweest?
Vat ik het zo goed samen?
Tot op zekere hoogte komt het daar wel op neer. Als je expres een andere mening uit dan je eigenlijk bent toegedaan valt het onder trollen en zo niet dan niet. Dat gezegd hebbende begrijp ik wel heel goed waarom je die posts deed en omdat het ook duidelijk het belachelijke van de discussie bloot legde is het blijven staan, puur volgens de letters van de regels zou het ook weg gepoetst moeten worden (omdat trollen/bewust belachelijk maken van andermans daadwerkelijk toegedane mening). Maar het is blijven staan omdat, heel misschien, het een positief effect kan hebben op de reeks.

Het is ook een eeuwige discussie die al vaker voor scheve gezichten zorgt maar het is nou wel eenmaal hoe het is. Binnen de regels van het beleid mogen mensen (extreem) afwijkende meningen hebben, als deze buiten het beleid vallen (alle artsen zijn moordenaars bijvoorbeeld) dan wordt het weggepoetst en genoteerd en bij genoeg notaties wordt er een ban verzorgd.
Vrijheid
pi_161198290
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 april 2016 16:26 schreef jogy het volgende:

[..]

Tot op zekere hoogte komt het daar wel op neer. Als je expres een andere mening uit dan je eigenlijk bent toegedaan valt het onder trollen en zo niet dan niet. Dat gezegd hebbende begrijp ik wel heel goed waarom je die posts deed en omdat het ook duidelijk het belachelijke van de discussie bloot legde is het blijven staan, puur volgens de letters van de regels zou het ook weg gepoetst moeten worden (omdat trollen/bewust belachelijk maken van andermans daadwerkelijk toegedane mening). Maar het is blijven staan omdat, heel misschien, het een positief effect kan hebben op de reeks.
Interessant :). Je weet dat je nu jezelf in de vingers snijd? ;)
pi_161198469
quote:

[..]

Het is ook een eeuwige discussie die al vaker voor scheve gezichten zorgt maar het is nou wel eenmaal hoe het is. Binnen de regels van het beleid mogen mensen (extreem) afwijkende meningen hebben, als deze buiten het beleid vallen (alle artsen zijn moordenaars bijvoorbeeld) dan wordt het weggepoetst en genoteerd en bij genoeg notaties wordt er een ban verzorgd.
Het maakt niet uit hoe veel mooie strikken je om een drol knoopt, het blijft ondanks alle moeite een drol.

Hoe vaak iemand zijn kont ook blijft keren, het blijft een zwart gebied waar stront uit komt.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  dinsdag 5 april 2016 @ 17:04:21 #23
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_161199073
quote:

[..]

Oh wow, ok, eeuhm bedankt voor je eerlijkheid.

Ik ging er eigenlijk vanuit dat het een onbedoelde consequentie van het beleid was, wat jullie misschien niet doorhadden dus ben nogal verrast dat het expliciete beleid is dat het niet om de inhoud maar de persoon die het post gaat. Maakt in ieder geval wel een boel duidelijk.
  Moderator dinsdag 5 april 2016 @ 17:08:19 #24
249559 crew  Lavenderr
pi_161199174
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 17:04 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ik ging er eigenlijk vanuit dat het een onbedoelde consequentie van het beleid was, wat jullie misschien niet doorhadden dus ben nogal verrast dat het expliciete beleid is dat het niet om de inhoud maar de persoon die het post gaat. Maakt in ieder geval wel een boel duidelijk.
Sorry maar dat vind ik best bedenkelijk. Dat werkt vriendjespolitiek in de hand.
  dinsdag 5 april 2016 @ 18:07:22 #25
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_161200356
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 16:34 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Interessant :). Je weet dat je nu jezelf in de vingers snijd? ;)
Niet echt eigenlijk. Het is hoe het is en de beweegredenen zijn wat mij betreft zuiver/goed uit te leggen. Of ik begrijp je verkeerd. Kan ook.
Vrijheid
  dinsdag 5 april 2016 @ 18:22:25 #26
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_161200693
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 17:04 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Het is ook een deel 'ken je users'. Zie het anders ook eens van de andere kant. In het Brussel topic heeft iemand na mij serieus gereageerd op jouw posts en werd dus in een onoprechte discussie getrokken. Jammer en tijdverspilling voor die persoon. Als iemand die altijd beweerd dat een bepaalde stok van hout is en opeens zonder aanleiding beweerd dat die van plastic is dan is het verdacht. We kunnen als crew niet sturen wat men denkt en het beleid geeft ruimte voor minder populaire/fijne/onderbouwde meningen maar waar wel op kunnen letten is dat hetgeen wat gepost wordt ook gemeend wordt.

En heeft niets te maken met vriendjespolitiek. Op basis van vriendjespolitiek had ik het nog een paar pagina's door willen laten gaan. Maar ja. Nee dus.
Vrijheid
  dinsdag 5 april 2016 @ 18:23:56 #27
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_161200726
Zou ook niet weten wie Jogy zijn vriendjes dan zouden zijn. Hij strijkt iedereen tegen de haren in namelijk. :) Behalve heeft hij wel een lichte voorkeur voor Carter is me opgevallen.
Feyenoord!
pi_161200750
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 18:23 schreef Japie77 het volgende:
Zou ook niet weten wie Jogy zijn vriendjes dan zouden zijn. Hij strijkt iedereen tegen de haren in namelijk. :) Behalve heeft hij wel een lichte voorkeur voor Carter is me opgevallen.
De enige voorkeur voor ChrisCarter lijkt me voort te komen uit het feit dat het een waardevolle user is met goeie inhoudelijke posts. Ik gok dat jogy het liefst zou hebben dat we allemaal zo, op dat niveau, zouden posten (maar dat is een gokje).
  dinsdag 5 april 2016 @ 18:31:04 #29
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_161200904
Waar maken jullie je druk om? De meeste posts komen van de mensen die niet echt conspiracy-minded zijn, voor sommigen lijkt het wel een dagtaak te zijn sowieso als iemand het toch nog waagt om het tegendeel te beweren. Er is haast niemand die nog iets inhoudelijks post onder de complotters vanwege dat sneue gedoe de hele tijd. Dat gezeur slaat dus weer helemaal nergens op.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 5 april 2016 @ 18:38:22 #30
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_161201108
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 18:23 schreef Japie77 het volgende:
Ik ben net een BOA, krijg iedereen pissig.
Vrijheid
  dinsdag 5 april 2016 @ 18:41:25 #31
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_161201203
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 18:24 schreef Scrummie het volgende:

[..]

De enige voorkeur voor ChrisCarter lijkt me voort te komen uit het feit dat het een waardevolle user is met goeie inhoudelijke posts. Ik gok dat jogy het liefst zou hebben dat we allemaal zo, op dat niveau, zouden posten (maar dat is een gokje).
Ah oke. Heeft niks te maken het het feit dat jij het vaak met hem eens bent zeker?
Feyenoord!
pi_161201322
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 18:41 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ah oke. Heeft niks te maken het het feit dat jij het vaak met hem eens bent zeker?
Nee hoor, ik lees ChrisCarter zijn posts niet vaak. Volg het niet zo. Maar wat ik wel van hem lees is altijd onderbouwt en doordacht.
pi_161201343
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 18:31 schreef controlaltdelete het volgende:
Waar maken jullie je druk om? De meeste posts komen van de mensen die niet echt conspiracy-minded zijn, voor sommigen lijkt het wel een dagtaak te zijn sowieso als iemand het toch nog waagt om het tegendeel te beweren. Er is haast niemand die nog iets inhoudelijks post onder de complotters vanwege dat sneue gedoe de hele tijd. Dat gezeur slaat dus weer helemaal nergens op.
Niemand maakt zich druk hoor. Dat ben jij nu weer met je 'bitchy' post.
  dinsdag 5 april 2016 @ 19:07:22 #34
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_161201853
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 18:46 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nee hoor, ik lees ChrisCarter zijn posts niet vaak. Volg het niet zo. Maar wat ik wel van hem lees is altijd onderbouwt en doordacht.
OnderbouwD. En leuk gezegd hoor, jammer dat het zo doorzichtig is. :)
Feyenoord!
pi_161201891
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 april 2016 18:38 schreef jogy het volgende:

[..]

Ja godver nou ben ik dus pissig. Je staat op mn tenen en mn lontje is nu dus echt op.
Ich hock in meinem Bonker
  dinsdag 5 april 2016 @ 19:12:15 #36
189978 controlaltdelete
pi_161201999
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 18:46 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Niemand maakt zich druk hoor. Dat ben jij nu weer met je 'bitchy' post.
Niks bitchy aan grow some balls, als ik me ergens niet druk om maak zijn het de zogenaamde lolbroekjes hier. Ik zeg het zoals het is, het zal wel de zere plek wezen, want wie post er nou nog uit de andere hoek? Vanwege het vriendelijke woord wat we van jou, wantie of de rest van de crew krijgen zeker? .. sure aan jullie zal het niet liggen :{w
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 5 april 2016 @ 19:15:50 #37
269692 Divje
brr brr patapim
pi_161202105
Passende TT wel blijkt nu. Dance heeft er kijk op. Complimenten!
pi_161202890
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 19:07 schreef Japie77 het volgende:

[..]

OnderbouwD. En leuk gezegd hoor, jammer dat het zo doorzichtig is. :)
Bedankt voor de spellingscheck :). Geen idee waar je verder op doelt :).
pi_161202944
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 19:12 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Niks bitchy aan grow some balls, als ik me ergens niet druk om maak zijn het de zogenaamde lolbroekjes hier. Ik zeg het zoals het is, het zal wel de zere plek wezen, want wie post er nou nog uit de andere hoek? Vanwege het vriendelijke woord wat we van jou, wantie of de rest van de crew krijgen zeker? .. sure aan jullie zal het niet liggen :{w
Er is geen zere plek :). Aan 'ons' ligt het idd niet. Vooral niet aan mij, want ik geloof niet dat je van mij de afgelopen maanden last heb gehad.

Weet je, eerlijk gezegd was ik heel benieuwd hoe het hier zonder mij zou gaan, ik had serieus wel een beetje verwacht dat het gezeik een stuk minder zou zijn. Nou, dat was nou niet bepaald het geval :').
  dinsdag 5 april 2016 @ 19:46:01 #40
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_161202988
Ja oké. Buiten spelen maar weer. Klim maar in de DM/PM on dit gekibbel af te maken.
Vrijheid
  dinsdag 5 april 2016 @ 20:26:18 #41
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_161204128
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 april 2016 18:22 schreef jogy het volgende:

[..]

Het is ook een deel 'ken je users'. Zie het anders ook eens van de andere kant. In het Brussel topic heeft iemand na mij serieus gereageerd op jouw posts en werd dus in een onoprechte discussie getrokken. Jammer en tijdverspilling voor die persoon. Als iemand die altijd beweerd dat een bepaalde stok van hout is en opeens zonder aanleiding beweerd dat die van plastic is dan is het verdacht. We kunnen als crew niet sturen wat men denkt en het beleid geeft ruimte voor minder populaire/fijne/onderbouwde meningen maar waar wel op kunnen letten is dat hetgeen wat gepost wordt ook gemeend wordt.

En heeft niets te maken met vriendjespolitiek. Op basis van vriendjespolitiek had ik het nog een paar pagina's door willen laten gaan. Maar ja. Nee dus.
Een gevolg is wel meten met twee maten waarin de ene soort user alles kan en mag zeggen en de andere soort niet.

Het weerhoudt tevens de mogelijkheid op hetzelfde niveau te kunnen discussieren, waar de ene groep users zowel op logica en gevoel kan rusten mag de andere groep alleen logica gebruiken.

Het is een keuze, en een keuze waar ik mij, en anderen zich, bij neer zullen moeten leggen, maar het is wel een keuze die systematisch tot onvrede leidt zoals je al jaren kunt zien.

That said, ik vraag ook al jaren om duidelijkheid over wat de regels zijn en wat nu van users verwacht wordt vanwege disccussies gevoed door users die onduidelijkheid en tegenstrijdigheid zien in het beleid en heb nu in ieder geval een antwoord. Die tegenstrijdigheid is er alleen als je er van uit gaat dat dezelfde regels voor dezelfde users gelden, en dat is dus niet zo aangezien er geen regels zijn m.b.t. inhoud as much als dat de regel is dat je mag posten wat je wilt zolang Jogy maar denkt dat je het meent.
  dinsdag 5 april 2016 @ 20:41:03 #42
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_161204622
Nietes :(
  dinsdag 5 april 2016 @ 20:41:22 #43
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_161204635
welles :(
  dinsdag 5 april 2016 @ 20:42:06 #44
269692 Divje
brr brr patapim
pi_161204662
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 20:41 schreef Dance99Vv het volgende:
Nietes :(
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 20:41 schreef Dance99Vv het volgende:
welles :(
Ga buiten spelen jij!
  dinsdag 5 april 2016 @ 20:42:37 #45
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_161204685
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 20:42 schreef Divje het volgende:

[..]

[..]

Ga buiten spelen jij!
oke ben al weer weg hier :@
  dinsdag 5 april 2016 @ 20:42:57 #46
269692 Divje
brr brr patapim
pi_161204699
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 20:42 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

oke ben al weer weg hier :@
:D :*
  dinsdag 5 april 2016 @ 20:50:06 #47
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_161204982
quote:

[..]

omdat trollen/bewust belachelijk maken van andermans daadwerkelijk toegedane mening
In mijn persoonlijke ervaring is het vaak volslagen onmogelijk om dit onderscheid te maken. Ik zou het heel knap vinden als jij dat wel kunt eerlijk gezegd.

Het lijkt mij geen werkbaar criterium voor moderatie.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_161205090
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 20:50 schreef Molurus het volgende:

[..]

In mijn persoonlijke ervaring is het vaak volslagen onmogelijk om dit onderscheid te maken. Ik zou het heel knap vinden als jij dat wel kunt eerlijk gezegd.

Het is een 'ken je pappenheimers-idee'. Jogy weet precies wie er wel of geen vrij bizarre ideetjes op nahouden. ;)
  dinsdag 5 april 2016 @ 21:06:31 #49
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_161205496
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2016 20:53 schreef mootie het volgende:

[..]

Het is een 'ken je pappenheimers-idee'. Jogy weet precies wie er wel of geen vrij bizarre ideetjes op nahouden. ;)
Je krijgt dan de in mijn ogen bizarre situatie dat de mods gaan bepalen wie echt gek is en wie maar doet alsof. :o

Dat in overweging nemende is het eigenlijk een beleding als je reacties niet worden weggemod. :+

[ Bericht 10% gewijzigd door Molurus op 05-04-2016 21:11:43 ]
Niet meer aanwezig in dit forum.
  dinsdag 5 april 2016 @ 21:11:38 #50
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_161205666
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 19:44 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Er is geen zere plek :). Aan 'ons' ligt het idd niet. Vooral niet aan mij, want ik geloof niet dat je van mij de afgelopen maanden last heb gehad.

Weet je, eerlijk gezegd was ik heel benieuwd hoe het hier zonder mij zou gaan, ik had serieus wel een beetje verwacht dat het gezeik een stuk minder zou zijn. Nou, dat was nou niet bepaald het geval :').
Jij denkt wel dat de wereld om jou draait huh? Ook zonder jou zitten er hier nog genoeg die de boel saboteren. Helaas.
Feyenoord!
pi_161205880
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 21:06 schreef Molurus het volgende:

[..]

Je krijgt dan de in mijn ogen bizarre situatie dat de mods gaan bepalen wie echt gek is en wie maar doet alsof. :o

Dat in overweging nemende is het eigenlijk een beleding als je reacties niet worden weggemod. :+
Dat was ook het enge idee wat bij mij ontstond. :+
  dinsdag 5 april 2016 @ 21:20:44 #52
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_161206042
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 20:50 schreef Molurus het volgende:

[..]

Het is best makkelijk hoor. Als er het idee is dat iemand enkel post om andermans mening belachelijk te maken dan wordt erop gemodereerd. Best simpel. Als het andersom gebeurd dan gaat het op dezelfde manier. Dus als iemand die klaarblijkelijk een nogal BNW minded opinie er op nahoudt opeens overdreven MSM is geweldig gaat doen dan grijpen we ook in.

Dat is in elk serieus bedoelt forum het geval, dus ook hier.
Vrijheid
  dinsdag 5 april 2016 @ 22:23:36 #53
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_161208763
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 april 2016 21:20 schreef jogy het volgende:

[..]

Het is best makkelijk hoor. Als er het idee is dat iemand enkel post om andermans mening belachelijk te maken dan wordt erop gemodereerd. Best simpel. Als het andersom gebeurd dan gaat het op dezelfde manier. Dus als iemand die klaarblijkelijk een nogal BNW minded opinie er op nahoudt opeens overdreven MSM is geweldig gaat doen dan grijpen we ook in.

Dat is in elk serieus bedoelt forum het geval, dus ook hier.
Met als implicatie dat elke vorm van aanpassen mening / overtuiging dus verdacht is, want dat moet je vooral niet hebben op een discussie forum.

Ter samenvatting:
- Er is geen objectieve standaard waarop posts beoordeeld worden maar het gaat om de subjectieve interpretatie van de bedoeling achter die post door de mods.
- Wat acceptabele posts zijn voor de ene user is een onacceptabele post door een andere user.
- Posts worden niet beoordeeld op de inhoudelijke argumenten maar of ze een (consistent) pro- of anti-sentiment uitdragen.
- Users die van mening veranderen zijn verdacht.

En ondertussen maar afvragen waarom er kampen ontstaan en waarom het lijkt alsof iedereen maar tegen een muur staat te schreeuwen?
  dinsdag 5 april 2016 @ 23:10:55 #54
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_161210802
Oompa en Terecht hebben terecht dat zij het op een psychologisge manier aankaarten , ik erger me ook aan een herhaling van zetten doen ! , zie het als schaken als je een partij naspleelt !

[ Bericht 9% gewijzigd door Dance99Vv op 07-04-2016 11:45:05 ]
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  donderdag 7 april 2016 @ 07:09:30 #55
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_161246543
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 18:19 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Waarom is er dan bijna altijd het sneue welles nietes gehannes.

De discussie gaan nimmer over waarom gebeurd het of wie profiteert. Wat is de agenda.

Hoe de wereld nu er uit ziet met bijna 3e wereldoorlog en weer een mega-schandaal opengetrokken.

Ik ben echt verbijsterd

[ Bericht 6% gewijzigd door Dance99Vv op 07-04-2016 11:48:31 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 7 april 2016 @ 07:11:58 #56
52357 Lambiekje
pi_161246550
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 april 2016 18:38 schreef jogy het volgende:

[..]

Ah dus je erkent ook dat boas als taak heeft onvrede veroorzaken.

[ Bericht % gewijzigd door Dance99Vv op 07-04-2016 11:40:16 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 7 april 2016 @ 07:17:47 #57
52357 Lambiekje
pi_161246571
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2016 20:53 schreef mootie het volgende:

[..]

Stellingen die ik poneer zijn geen spelletjes. Het is bittere ernst.

Maar je ziet het de wereld wordt met de fascistischer en wereldoorlog is niet heel ver meer weg.

Je kunt beter zeggen die kosten wat kost volblijven houden dat wat ze geleerd hebben in hun mavo3 schoolboek zijn de trollen. En die kun je zo eruit filteren.

[ Bericht % gewijzigd door Dance99Vv op 07-04-2016 17:17:05 ]
  Moderator donderdag 7 april 2016 @ 07:51:42 #58
45833 crew  Fogel
pi_161246764
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2016 07:09 schreef Lambiekje het volgende:

De discussie gaan nimmer over waarom gebeurd het of wie profiteert. Wat is de agenda.
Dat is inderdaad erg jammer, vaak is dat helaas zo. En de weinige keren dat het daar wel over gaat, is het vaak vergezeld met iets in de geest van "je bent vast te dom om de inhoud van deze link/video te snappen" of erger dan dat. Dat helpt niet erg om een discussie te krijgen over het daadwerkelijke onderwerp.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_161256867
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2016 07:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Stellingen die ik poneer zijn geen spelletjes. Het is bittere ernst.

Maar je ziet het de wereld wordt met de fascistischer en wereldoorlog is niet heel ver meer weg.

Je kunt beter zeggen die kosten wat kost volblijven houden dat wat ze geleerd hebben in hun mavo3 schoolboek zijn de trollen. En die kun je zo eruit filteren.
Ik vind sommige van de "complotters" wat sneu. Als je het niet met hun complot eens bent, ben je een troll of een shill.

Kom met beter bewijs, denk ik dan, of verander je mening als iemand anders beter bewijs heeft. Maar dat laatste zie ik niet zo snel gebeuren.
  donderdag 7 april 2016 @ 17:42:03 #60
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_161258726
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2016 16:12 schreef Broomer het volgende:

[..]

Ik vind sommige van de "complotters" wat sneu. Als je het niet met hun complot eens bent, ben je een troll of een shill.

Kom met beter bewijs, denk ik dan, of verander je mening als iemand anders beter bewijs heeft. Maar dat laatste zie ik niet zo snel gebeuren.
Ik vind juist de mensen die hier alleen uit missie zitten om de BNW gekkies terecht te wijzen sneu. Kom op zeg nou zelf, dat is toch veel sneuer? Wij komen hier om van gedachten te wisselen met als insteek een wereldbeeld van BNW. Jij komt hier alleen om dat allemaal te debunken. Wat is een positievere insteek?
Feyenoord!
  donderdag 7 april 2016 @ 17:52:34 #61
189978 controlaltdelete
pi_161258921
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 17:42 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik vind juist de mensen die hier alleen uit missie zitten om de BNW gekkies terecht te wijzen sneu. Kom op zeg nou zelf, dat is toch veel sneuer? Wij komen hier om van gedachten te wisselen met als insteek een wereldbeeld van BNW. Jij komt hier alleen om dat allemaal te debunken. Wat is een positievere insteek?
Word up.
Voor sommige lijkt het zelfs wel een dagtaak dat debunken, één of andere dwangneurose misschien? Must debunk, must debunk! Get a life denk ik wel eens :o
pi_161259034
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 17:42 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Kan je trouwens dat wereldbeeld een beetje definieren? Wat bedoel je daar precies mee? Dan praten we allemaal over hetzelfde.
  Moderator donderdag 7 april 2016 @ 17:59:53 #63
249559 crew  Lavenderr
pi_161259083
quote:
14s.gif Op donderdag 7 april 2016 17:52 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Word up.
Voor sommige lijkt het zelfs wel een dagtaak dat debunken, één of andere dwangneurose misschien? Must debunk, must debunk! Get a life denk ik wel eens :o
Best lastig idd dat niet iedereen in de wilde theorieën meegaat. Eigenlijk zouden ze die mensen van BNW moeten weren. Gewoon allemaal dezelfde geluiden. Veel beter ^O^
pi_161259369
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 17:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Best lastig idd dat niet iedereen in de wilde theorieën meegaat. Eigenlijk zouden ze die mensen van BNW moeten weren. Gewoon allemaal dezelfde geluiden. Veel beter ^O^
Dat hoor ik ook.

En het grappige -- als ik er een andere conspiracy tegenover zet (namelijk dat de organische industrie doelbewust GMOs zwartmaakt voor commercieel gewin) is het ook niet goed.

Het gaat er meer om dat het een echochamber is, lijkt het.
  donderdag 7 april 2016 @ 18:21:10 #65
189978 controlaltdelete
pi_161259553
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 17:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Op een bnw-forum zou je dat wel verwachten ja, net als op een breien-forum het over breien gaat en je ook niet gaat zitten roepen dat haken leuker is. Het blijft opmerkelijk maar goed, wellicht iets dwangmatisch inderdaad. Must debunk :{
  Moderator donderdag 7 april 2016 @ 18:23:44 #66
249559 crew  Lavenderr
pi_161259612
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 18:21 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Op een bnw-forum zou je dat wel verwachten ja, net als op een breien-forum het over breien gaat en je ook niet gaat zitten roepen dat haken leuker is. Het blijft opmerkelijk maar goed, wellicht iets dwangmatisch inderdaad. Must debunk :{
Het blijft natuurlijk wel een discussieforum.
En wat betreft breien; iedereen laat weleens een steek vallen en de één breit recht en de ander averecht.
pi_161259947
quote:

[..]

Op een bnw-forum zou je dat wel verwachten ja
Nee.
Conscience do cost.
  donderdag 7 april 2016 @ 18:48:14 #68
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_161260136
quote:

[..]

Nee dat zou je niet verwachten op een discussie forum.
Onikaan ni ov dovah
pi_161260271
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 18:48 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Nee dat zou je niet verwachten op een discussie forum.
En sorry, als je favoriete complottheorie onderuitgehaald wordt met feiten, misschien moet je dan maar niet meer in die complottheorie geloven. In plaats van je cognitive dissonance verzachten door over de gemene debunkers te klagen.
  donderdag 7 april 2016 @ 18:56:32 #70
189978 controlaltdelete
pi_161260335
Blijf de hobby maar verdedigen. Op een brei-forum discussieer je over het breien, welke naalden of wol het beste zijn, welke patroontjes etc. Niet dat breien onzin is, breierds gekkies zijn want haken is leuker. Must debunk dus, Gewoon omdat het moet om welke reden dan ook. :+
pi_161260338
quote:

[..]

Dit is geen BNW forum, dit is het Fok! forum met een subforum BNW. Als je compleet los wil gaan: godlikeproductions.com is het forum voor jou. Ter info: ik lees daar ook.

Het is geen "must debunk". Als iets niet te debunken valt, valt het niet te debunken, zo simpel is het. Als het wel te debunken valt, waarom zou je er nog in geloven?
  donderdag 7 april 2016 @ 19:02:16 #72
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_161260486
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 18:53 schreef Broomer het volgende:

[..]

En sorry, als je favoriete complottheorie onderuitgehaald wordt met feiten, misschien moet je dan maar niet meer in die complottheorie geloven. In plaats van je cognitive dissonance verzachten door over de gemene debunkers te klagen.
Ja dat heb ik ook nooit zo gesnapt. Als je het zo helder voor de geest hebt, en zo overtuigend is moet dat toch wel in een paar fatsoenlijke argumenten te vertalen zijn?
Onikaan ni ov dovah
pi_161260508
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 18:56 schreef controlaltdelete het volgende:
Blijf de hobby maar verdedigen. Op een brei-forum discussieer je over het breien, welke naalden of wol het beste zijn, welke patroontjes etc. Niet dat breien onzin is, breierds gekkies zijn want haken is leuker. Must debunk dus, Gewoon omdat het moet om welke reden dan ook. :+
De topics over vaccinaties, pharma, en GMO bijvoorbeeld hebben daadwerkelijk belangrijke implicaties -- het gaat soms over leven en dood.

Onschuldige complottheorien interesseren me niet zo, maar meningen die zo'n impact kunnen hebben, ja daar ga ik hard tegenin als het niet op feiten berust.

De vergelijking met breien gaat niet op.
pi_161262530
quote:
Als je op een brei forum roept dat je met 100 meter wol een sjaal van 500 meter kunt breien zou ik daar ook tegenin gaan.

Het probleem is dat er een enorm grijs gebied is met mensen met verschillende verwachtingen en wensen. Die wensen botsen regelmatig. Die verschillen worden enorm hard aangezet continu door zowel users als mods wat zorgt voor nog meer wrijving en kampen. Dat in combinatie met gebrek aan duidelijke objectieve regels betekent dat het vrijwel onmogelijk is om niet de hele tijd in dit soort discussies te verzanden.

[ Bericht 10% gewijzigd door oompaloompa op 07-04-2016 20:18:09 ]
  donderdag 7 april 2016 @ 20:46:14 #75
189978 controlaltdelete
pi_161263654
Wat een onzin. Op welke objectieve regels zit je te wachten of heb je nodig? De bekende discussie zal altijd blijven bestaan, met name door dat debunkgedoe onder de mom van het is een discussie-forum. Weinig ruimte om dieper op complotten in te gaan op zo'n manier. Vandaar dat er ook niet zo veel complotters aanwezig zijn op het forum. Wie weet is dat ook de bedoeling.
  Moderator donderdag 7 april 2016 @ 20:48:45 #76
249559 crew  Lavenderr
pi_161263734
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 20:46 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat een onzin. Op welke objectieve regels zit je te wachten of heb je nodig? De bekende discussie zal altijd blijven bestaan, met name door dat debunkgedoe onder de mom van het is een discussie-forum. Weinig ruimte om dieper op complotten in te gaan op zo'n manier. Vandaar dat er ook niet zo veel complotters aanwezig zijn op het forum. Wie weet is dat ook de bedoeling.
Niks mom. Het ís toch een discussie-subforum?
pi_161264071
quote:
Klagen over diepte :'). Je weet dat de complotten die serieus genomen worden hier reeksen hebben tot in het oneindige zo'n beetje? Ik noem een Ronde Huis topic, een K&L reeks, een 9/11 reeks, etc. Juist door de door jouw gehate 'debunkers' word er diep op in gegaan. En dat gaat jouw en een aantal anderen de pet te boven (mij ook vaak!), en vervolgens loop je hier te klagen over diepte :'). Wanneer ga jij eens de diepte in?

Wat zijn complotters overigens? Mensen die van BNW houden? Die heb je hier genoeg. Jij ziet ze alleen als debunkers omdat ze niet in jouw straatje posten en omdat het je pet te boven gaat, omdat je het niet snapt wat ze zeggen, maar te koppig bent om aan te nemen wát ze zeggen. Ik zeg niet dat je alles moet geloven wat willekeurige mensen hier zeggen, maar denk erover na en trek dan je eigen conclusies, of dat nou dezelfde zijn als de mensen waar je mee praat of niet.

Ik kan overigens echt genieten als ATuinhekje weer wat heeft gepost, daar kan ik soms echt wat van opsteken. Lees ik met veel interesse.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-04-2016 20:58:24 ]
  donderdag 7 april 2016 @ 20:59:33 #78
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_161264128
quote:
Als je dieper op bepaalde zaken in wil gaan staan er nog meerdere vragen voor je open.
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 7 april 2016 @ 20:59:38 #79
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_161264130
quote:
De bekende discussie zal altijd blijven bestaan, met name door dat debunkgedoe onder de mom van het is een discussie-forum. Weinig ruimte om dieper op complotten in te gaan op zo'n manier. Vandaar dat er ook niet zo veel complotters aanwezig zijn op het forum. Wie weet is dat ook de bedoeling.
Welke bekende discussie? de hoax?
Weinig ruimte om dieper op een complot in te gaan? op een hoax theorie kun je niet dieper ingaan dan dat het nep ,fake ,hoax is.
Complotters lopen zelfs weg van die low complot shit als een hoax. Daar zit niks achter.
Het beantwoord de vragen van het waarom, welk doel, enz niet.
pi_161264223
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 20:57 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Klagen over diepte :'). Je weet dat de complotten die serieus genomen worden hier reeksen hebben tot in het oneindige zo'n beetje? Ik noem een Ronde Huis topic, een K&L reeks, een 9/11 reeks, etc. Juist door de door jouw gehate 'debunkers' word er diep op in gegaan. En dat gaat jouw en een aantal anderen de pet te boven (mij ook vaak!), en vervolgens loop je hier te klagen over diepte :'). Wanneer ga jij eens de diepte in?

Wat zijn complotters overigens? Mensen die van BNW houden? Die heb je hier genoeg. Jij ziet ze alleen als debunkers omdat ze niet in jouw straatje posten en omdat het je pet te boven gaat, omdat je het niet snapt wat ze zeggen, maar te koppig bent om aan te nemen wát ze zeggen. Ik zeg niet dat je alles moet geloven wat willekeurige mensen hier zeggen, maar denk erover na en trek dan je eigen conclusies, of dat nou dezelfde zijn als de mensen waar je mee praat of niet.

Ik kan overigens echt genieten als ATuinhekje weer wat heeft gepost, daar kan ik soms echt wat van opsteken. Lees ik met veel interesse.
Totaal mee eens. De "debunkers" gaan vaak behoorlijk de diepte in met betrekking tot de complotten. Dat daar niet altijd uitkomt wat de "complotters" willen, is meer een probleem van de "complotters". Namelijk dat ze niet altijd openstaan voor nieuwe feiten, of andere meningen.
pi_161264503
quote:
Dat is precies mijn vraag (al heel lang), wat is de bedoeling?
Sommige mensen klagen dat het te skeptisch is en mensen tegen dingen in gaan terwijl zij zeggen dat bnw er moet zijn voor gelijkgestemden om dingen te delen, anderen zeggen dat bnw zou moeten gaan om argumenten en logica. Als je naar fb van de afgelopen 2 jaar kijkt gaat denk ik rond de 90% van de posts en onvrede daarover. Waarin mensen zeggen dat dat eerste "echt" BNW is en bevorderd zou moeten worden, anderen zeggen juist dat het wteede zou moeten, ad infinitum.
Er komt alleen nooit inzicht in die vraag "wat is de bedoeling van bnw" van bovenaf en zolang die niet komt blijft dit ge-emmer.

Dat was de inhoud van ,mijn post, hetgene dat je afdoet als onzin terwijl al je andere posts, en elke verdere zin in je reactie juist die inhoud ondersteunt.
  donderdag 7 april 2016 @ 21:24:39 #82
189978 controlaltdelete
pi_161265011
Zie daar de orde laat meteen van zich horen. Verbazend, lijkt wel alle tijden aanwezig om hun zegje te doen. Discussieer er maar op los met elkaar over de bnw-zaken. Nu maar wachten tot de volgende complotter zich aandient en durft te beweren dat Brussel nep is, dat ISIS kolder is of de onzin van vaccinaties aankaart, must debunk per slotte :o

Ik pik info op van mensen die iets posten waar ik iets aan heb that's it. Persoonlijks schiet ik niks op met die eeuwigdurende discussie en het boeit me ook niet zo. Daarom vind het wel weer welletjes voor nu. Fijne avond nog voor iedereen :z
  donderdag 7 april 2016 @ 21:27:17 #83
269692 Divje
brr brr patapim
pi_161265108
Blablabla zonder ook maar 1 antwoord te geven. Zoals we ons allerliefste CADje kennen.
pi_161265147
Excuse me, maar is 't gebruik van het woord 'complotters' correct?
http://www.encyclo.nl/begrip/complotteren

In 't VS de woord 'hoaxers' is gebruikt en dat ook niet correct is.

Ik vind 't 'n beetje irritant.
Ik zou liever 'n 'conspiracy theorist' zijn.
(a derogatory term invented by the CIA to discredit the many moon landing doubters at the time) Dankje.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 7 april 2016 @ 21:29:58 #85
269692 Divje
brr brr patapim
pi_161265186
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 21:28 schreef Tingo het volgende:
Excuse me, maar is 't gebruik van het woord 'complotters' correct?
http://www.encyclo.nl/begrip/complotteren

In 't VS de woord 'hoaxers' is gebruikt en dat ook niet correct is.

Ik vind 't 'n beetje irritant.
Ik zou liever 'n 'conspiracy theorist' zijn.
(a derogatory term invented by the CIA to discredit the many moon landing doubters at the time) Dankje.
Dat is correct.

Complot = Conspiracy
Jij, bent dus een complot-theorist / conspiracy-theorist.

Maar dat wist je vast al.
  donderdag 7 april 2016 @ 21:31:07 #86
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_161265225
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 21:24 schreef controlaltdelete het volgende:
Zie daar de orde laat meteen van zich horen. Verbazend, lijkt wel alle tijden aanwezig om hun zegje te doen. Discussieer er maar op los met elkaar over de bnw-zaken. Nu maar wachten tot de volgende complotter zich aandient en durft te beweren dat Brussel nep is, dat ISIS kolder is of de onzin van vaccinaties aankaart, must debunk per slotte :o

Ik pik info op van mensen die iets posten waar ik iets aan heb that's it. Persoonlijks schiet ik niks op met die eeuwigdurende discussie en het boeit me ook niet zo. Daarom vind het wel weer welletjes voor nu. Fijne avond nog voor iedereen :z
En als die info niet waar blijkt te zijn wil je dat niet weten.... Nou daar schiet je mee op dan.
Onikaan ni ov dovah
pi_161265336
quote:
En hier discussiëren mensen mee die een ander beeld over de 'complotten' hebben. Al is discussiëren een groot woord, want tegen een muur valt niet te praten.
pi_161265387
quote:
Je krijgt toch alle ruimte om dieper op dingen in te gaan? Wie verbied je dat?
pi_161265467
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 21:31 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En als die info niet waar blijkt te zijn wil je dat niet weten.... Nou daar schiet je mee op dan.
En dat heet nou confirmation bias. Voor iedereen wel goed om iets meer van af te weten.

https://en.wikipedia.org/wiki/Confirmation_bias
  donderdag 7 april 2016 @ 21:39:31 #90
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_161265512
En het traditionele wegrennen. Het is weer helemaal compleet :)
Onikaan ni ov dovah
pi_161265521
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 21:38 schreef Broomer het volgende:

[..]

En dat heet nou confirmation bias. Voor iedereen wel goed om iets meer van af te weten.

https://en.wikipedia.org/wiki/Confirmation_bias
Daar heb ik vandaag les in gegeven :D
pi_161265668
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 21:39 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Daar heb ik vandaag les in gegeven :D
Oh perfect! En we hebben er waarschijnlijk allemaal wel min of meer last van. Sommigen beseffen dat alleen niet. En als je het niet beseft, kan je er weinig tegen doen.

Misschien kan je een gast college geven hier op fok?
pi_161265763
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 21:43 schreef Broomer het volgende:

[..]

Oh perfect! En we hebben er waarschijnlijk allemaal wel min of meer last van. Sommigen beseffen dat alleen niet. En als je het niet beseft, kan je er weinig tegen doen.

Misschien kan je een gast college geven hier op fok?
Valt sowieso weinig aan te doen behalve je er van bewust zijn en strategien instellen om het te voorkomen (bv bij groepsbeslissingen een devils advocate aanstellen).

En sowieso als eerste realiseren waarom het belangrijk is.
Krijg je dingen als base-rate neglect en falsificatie / black swan dingen etc. en de Wason card task (slide 51).

Welke kaart(en) moet je omdraaien om te checken of de claim die er onder staat waar is.

[ Bericht 7% gewijzigd door oompaloompa op 07-04-2016 21:51:45 ]
pi_161266731
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 21:29 schreef Divje het volgende:

[..]

Dat is correct.

Complot = Conspiracy
Jij, bent dus een complot-theorist / conspiracy-theorist.

Maar dat wist je vast al.
Het gaat over de foute gebruik van 't woord 'complotter'.
.
En ik ben helemaal geen 'complotter' of 'hoaxer'.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_161266828
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 22:09 schreef Tingo het volgende:

[..]

Het gaat over de foute gebruik van 't woord 'complotter'.
.
En ik ben helemaal geen 'complotter' of 'hoaxer'.
Dan moet je bij controlaltdelete zijn, die begon ermee. Maar die is weg, dus dat wordt niet meer wat.
pi_161266982
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 20:59 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Welke bekende discussie? de hoax?
Weinig ruimte om dieper op een complot in te gaan? op een hoax theorie kun je niet dieper ingaan dan dat het nep ,fake ,hoax is.
Complotters lopen zelfs weg van die low complot shit als een hoax. Daar zit niks achter.
Het beantwoord de vragen van het waarom, welk doel, enz niet.
Waarom zouden de 'conspiracy theorists' de antwoorden hebben?
Of je kan gewoon lekker makkelijk de in-your-face/officiele antwoorden op TV geloven.
  donderdag 7 april 2016 @ 22:18:51 #97
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_161267053
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 20:57 schreef Scrummie het volgende:

[..]

We begrijpen het prima hoor ^O^ we zijn het er alleen niet mee eens .
We blijven bij alles ons eigen conclusie trekken of jij het nou wel of niet anders ziet , misschien kan jij nog iets leren van een ander of van gedachten veranderen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 7 april 2016 @ 22:19:09 #98
269692 Divje
brr brr patapim
pi_161267065
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 22:16 schreef Tingo het volgende:

[..]

Waarom zouden de 'conspiracy theorists' de antwoorden hebben?
Of je kan gewoon lekker makkelijk de in-your-face/officiele antwoorden op TV geloven.
Je kan ook ophouden elke discussie dood te gooien met zulke zinnetjes.
pi_161267187
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 22:18 schreef Summers het volgende:

[..]

We begrijpen het prima hoor ^O^ we zijn het er alleen niet mee eens .
We blijven bij alles ons eigen conclusie trekken of jij het nou wel of niet anders ziet , misschien kan jij nog iets leren van een ander of van gedachten veranderen .
Geef me 1 goede reden waarom ik dat zou doen, en ik ben om :P
pi_161267247
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 22:12 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dan moet je bij controlaltdelete zijn, die begon ermee. Maar die is weg, dus dat wordt niet meer wat.
Niet. Tis vroeger en vaker gebruikt. Maak niet zoveel uit, tis fout. Bedankt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')