Schopje --> CUL / Voor fans van eten uit kommetjesquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:28 schreef FutureFairytale het volgende:
2 kommen groentesoep met vermicelli en ballen
Net geen tosti!quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:40 schreef RobinOok het volgende:
[ link | afbeelding ]
Geroosterd brood met sriracha tonijnsalade
Ik vind dat ook niet echt een zalig idee nee..quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:44 schreef RobinOok het volgende:
In Amerika doen ze daar evengoed nog kaas tussen he? Ja, nee, vis & kaas, dat kan ik nog niet aan. Komt misschien nog ooit, maar ik wil niet.
Jij eet wel vaak aparte combinaties, hoor!quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Witlofovenschotel met veel kaas, lekkere ham. Daarbij een romige pasta
Ziet er chique uit! Veel plezierquote:Op zaterdag 9 april 2016 15:22 schreef golfer het volgende:
Zo meteen zelfgemaakt bouillabaisesoep.![]()
Vanavond uit eten bij de nieuwe tent van Imko Binnerts:
http://www.imkos.nl/
Wauw ziet er heerlijk uit! Receptje?quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Na tijden weer eens mijn favoriete Salami Risotto gemaakt![]()
[ afbeelding ]
Had bij nader inzien geen miso meer maar was met doenjang net zo lekker!quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:59 schreef minilot het volgende:
Vanavond gegrillde varkenslapjes (in gember/misomarinade) met gestoomde paksoi en Japanse plakrijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |