Ik denk dat een zekere correlatie niet te ontkennen is.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:23 schreef RobinOok het volgende:
Weer wat geleerd. Had geen idee van het bestaan van kommetjesfetisjisten.
Ik eet over het algemeen liever van een bord.
Zou deze kommetjestrend samenhangen met de eten-op-de-bank-trend?
Kommetje, tv en dan opgevouwen op de bank gaan zitten.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:23 schreef RobinOok het volgende:
Weer wat geleerd. Had geen idee van het bestaan van kommetjesfetisjisten.
Ik eet over het algemeen liever van een bord.
Zou deze kommetjestrend samenhangen met de eten-op-de-bank-trend?
quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:27 schreef MPC60 het volgende:
Mijn kommetje is 2 dagen geleden overleden. Hij viel zo uit m'n handen, deed niks meer.Waar vind ik nu weer een fijn kommetje? Tips?
Tokoquote:Op zaterdag 2 april 2016 19:27 schreef MPC60 het volgende:
Waar vind ik nu weer een fijn kommetje? Tips?
Kringloop?quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:27 schreef MPC60 het volgende:
Mijn kommetje is 2 dagen geleden overleden. Hij viel zo uit m'n handen, deed niks meer.Waar vind ik nu weer een fijn kommetje? Tips?
Ik kwam hem tegen bij de kringloop, liefde op het eerste gezicht. Vooral zijn formaat trok mij erg aan. Hij was zo fijn, alles paste erin en hij klaagde nooit.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over je kommetjeHoe hebben jullie elkaar ontmoet? Wat trok je zo aan in hem?
Ja, sorry. Er zat opeens een reply tussen. Dus nu geedit met kwoot.quote:
Oeh dat klinkt als een heel fijn kommetje! Hopelijk vind je snel weer een kommetje dat wederzijdse liefde is.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:30 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik kwam hem tegen bij de kringloop, liefde op het eerste gezicht. Vooral zijn formaat trok mij erg aan. Hij was zo fijn, alles paste erin en hij klaagde nooit.
dat ziet er ook lelijk uit op een bordquote:
Duidelijk. Heeft ook een hoog comfort food gehalte.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat ziet er ook lelijk uit op een bordduidelijk kommetjesvoedsel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |