Dat is ook precies de reden dat ik het online gooi.quote:Op maandag 4 april 2016 16:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja MONGOOL
Die opmerkingen van je zijn gewoon te droog. Dit zijn echt alledaagse verkeersstruggles, niets bijzonders
Hallo welkom. Vandaag ga ik verscheidene keukenmessen voor jullie beoordelen die worden gebruikt bij het slicenquote:
Enrique iglesiassssquote:Op maandag 4 april 2016 16:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Whut. Dat heb ik nooit aangevraagdNiet eens iets wat er op lijkt.
hallo, welkom, vandaag pas ik verschillende haarstukjesquote:Op maandag 4 april 2016 16:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hallo welkom. Vandaag ga ik verscheidene keukenmessen voor jullie beoordelen die worden gebruikt bij het slicen
Denk wel aan je hartquote:Op maandag 4 april 2016 16:37 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat is ook precies de reden dat ik het online gooi.
Iedereen gooit dashcam beelden online van crashes, en ik gooi ze gewoon online van dagelijkse verkeerstsituaties die een beetje vervelend zijn en die iedereen wel mee maakt, en voorzie ze van dit soort commentaar.
Ben je gehektquote:Op maandag 4 april 2016 16:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hallo welkom. Vandaag ga ik verscheidene keukenmessen voor jullie beoordelen die worden gebruikt bij het slicen
quote:Op maandag 4 april 2016 16:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Er staat een geënsceneerde seksscène van mij op YT, geen grap.quote:Op maandag 4 april 2016 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ook. Half nakend. niet eens een grap.
Uuuuuuuuuhquote:Op maandag 4 april 2016 16:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben je gehekt
Ama snapt mij
Hoop ik
geen linkje,pleasequote:Op maandag 4 april 2016 16:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Er staat een geënsceneerde seksscène van mij op YT, geen grap.
Oh.. naja toch leuk dat ze je dan nog even een random bericht sturenquote:Op maandag 4 april 2016 16:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee man, ik heb toen wel 30 andere filmpjes aangevraagd lol. Maar dat was vooral kerst en oud & nieuw dingen.
Toch nog iemand die jouw geraaskal begrijptquote:Op maandag 4 april 2016 16:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben je gehekt
Ama snapt mij
Hoop ik
Stuur die alleen naar de vrouwtjes toch hahaquote:
Ja bedankt nog hequote:Op maandag 4 april 2016 16:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Super! van die film Dik Trom?quote:Op maandag 4 april 2016 16:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Precies, alleen dan zonder de achtervolgingenquote:Op maandag 4 april 2016 16:39 schreef Oberkullie het volgende:
Ik vind het leuke filmpjes. Soort wegmisbruikers
OOOOOOOOOOOOOHquote:Op maandag 4 april 2016 16:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omgevallenflat: gehekt. ????nee?
Hou je bek spring in een vat met zoutzuurquote:Op maandag 4 april 2016 16:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Toch nog iemand die jouw geraaskal begrijpt
Jammer.quote:Op maandag 4 april 2016 16:40 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Precies, alleen dan zonder de achtervolgingen
Jij gebruikt wel vaak je claxon, Bradmansquote:Op maandag 4 april 2016 16:40 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Precies, alleen dan zonder de achtervolgingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |