Die in het screenshot van haar telefoon.quote:
gusjtadquote:Op zondag 17 juli 2016 13:48 schreef MCH het volgende:
Ik heb heel lang gedacht dat Gstaad ergens in Afrika lag. Kan niet precies zeggen waarom, was meer een gevoel. Weet iemand trouwens hoe je het uitspreekt?
Verward met Tsjaad?quote:Op zondag 17 juli 2016 13:48 schreef MCH het volgende:
Ik heb heel lang gedacht dat Gstaad ergens in Afrika lag. Kan niet precies zeggen waarom, was meer een gevoel. Weet iemand trouwens hoe je het uitspreekt?
Wist je dat het een uurtje rijden ligt van Kloten?quote:Op zondag 17 juli 2016 13:48 schreef MCH het volgende:
Best wel een snelle auto heb je danquote:Op zondag 17 juli 2016 15:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wist je dat het een uurtje rijden ligt van Kloten?
Kontich, Aarschot en .. ?quote:Op zondag 17 juli 2016 15:21 schreef MCH het volgende:
[..]
Best wel een snelle auto heb je danPersoonlijk ben ik meer fan van de anale driehoek.
Getver!quote:Op zondag 17 juli 2016 14:22 schreef DrDentz het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat een kleuter achter zijn melktanden al zijn grote tanden heeft zitten.
[ afbeelding ]
Omg!
Het ziet er toch ranzig uit?quote:Op zondag 17 juli 2016 19:03 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij hebt de kleuterfase overgeslagen in je leven?
De kleuter in de foto heeft de kleuterfase nooit afgerond, dus misschien is dat onderdeel van de reactie.quote:Op zondag 17 juli 2016 19:03 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij hebt de kleuterfase overgeslagen in je leven?
Ik mag dat wel, dit soort zelfspotquote:Op zondag 17 juli 2016 20:46 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Denk wel dat het Reet is hoor.
Trouwens, ze kwamen deze week in het nieuws met een wel heel opmerkelijk spandoek:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |