ja weenie, dan heb je dat programma van bruce gezien en dan zit je hier weer een hele avond te lullen of je misschien transgender bentquote:
che bedoelt homo als in verwijft.quote:Op zondag 3 april 2016 23:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat bepaalt inderdaad je seksuele voorkeur
oquote:
Zijn net vrouwen, duuuuuhhh.quote:
Ben altijd lief hoorquote:Op zondag 3 april 2016 23:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zul je het dan zelf wel naar gemaakt hebben
Elke keer een DM voor een dt voutje.quote:Op zondag 3 april 2016 23:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ok, vooruit. Misschien spelfouten in dm's?
heb je gelijk in ben sowieso wel beinvloedbaar via tvseries, wilde drugbaron worden door the wire, geen grap vandaar dat ik ook denk dat het gewoon een fetisj is.quote:Op zondag 3 april 2016 23:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja weenie, dan heb je dat programma van bruce gezien en dan zit je hier weer een hele avond te lullen of je misschien transgender bent
Ja ben hier toch echt te nuchter voor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
Homoseksualiteit is verzonnen door slinkse multiculti marxisten toch?quote:Op zondag 3 april 2016 23:27 schreef deadprez het volgende:
had zo'n religieus leider van Iran trouwens niet een keer gezegd dat homoseksualiteit niet voorkomt in iran
neppequote:Op zondag 3 april 2016 23:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja ben hier toch echt te nuchter voor.
Ja idd. Dat was toentertijd verkozen tot beste 1 april grap van het Midden-Oosten. Zal straks bron opzoeken.quote:Op zondag 3 april 2016 23:27 schreef deadprez het volgende:
had zo'n religieus leider van Iran trouwens niet een keer gezegd dat homoseksualiteit niet voorkomt in iran
Viel mee, zon zat verstopt achter de wolkenquote:Op zondag 3 april 2016 23:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Vandaag was wel een zomers weertje (voor nlse begrippen)
in samenwerking met de zionistische media conspiracyquote:Op zondag 3 april 2016 23:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Homoseksualiteit is verzonnen door slinkse multiculti marxisten toch?
nee, voormalig president.quote:Op zondag 3 april 2016 23:27 schreef deadprez het volgende:
quote:Op zondag 3 april 2016 23:28 schreef Catkiller het volgende:
Nou ik ga doei Opso en de rest die mij niet boeit.Doet het nog zeer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#novaseline
quote:Op zondag 3 april 2016 23:28 schreef Catkiller het volgende:
Nou ik ga doei Opso en de rest die mij niet boeit.laterssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |