Dit is gewoon fase 1: Ontkenningsfasequote:Op zondag 3 april 2016 23:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
volgens mij denk jij sowieso te veel na over dit soort shit
dat bepaalt inderdaad je seksuele voorkeurquote:Op zondag 3 april 2016 23:21 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
vrouwelijke nationale gewoonten bij mannen zoals wenkbrauwen epileren enzo.
Of ze hadden je brief nog eens goed gelezen...quote:Op zondag 3 april 2016 23:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je hebt het resultaat gezien.
Ben vrijwillig gestopt, dat wel.
Lijkt me het meest realistische scenario.quote:Op zondag 3 april 2016 23:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Of ze hadden je brief nog eens goed gelezen...
Ja.quote:
Echt he sommige zijn echt hipocriet, ben een keer serieuz.quote:Op zondag 3 april 2016 23:19 schreef HPLC het volgende:
Gaat het eens niet over BB, dan moet ie stoppen met posten
Ik had hugo als naaste collega en die is spellcheckerquote:Op zondag 3 april 2016 23:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Of ze hadden je brief nog eens goed gelezen...
Wat zijn de nationale gewoontes van vrouwen?quote:Op zondag 3 april 2016 23:21 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
vrouwelijke nationale gewoonten bij mannen zoals wenkbrauwen epileren enzo.
waar doel je op?quote:Op zondag 3 april 2016 23:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
volgens mij denk jij sowieso te veel na over dit soort shit
Ok, vooruit. Misschien spelfouten in dm's?quote:Op zondag 3 april 2016 23:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik had hugo als naaste collega en die is spellchecker
Zeurenquote:Op zondag 3 april 2016 23:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat zijn de nationale gewoontes van vrouwen?
van de piemel zelf wel niet gehele man.quote:Op zondag 3 april 2016 23:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
maar je kan wel genieten van een grote penis in volle glorie?
ja weenie, dan heb je dat programma van bruce gezien en dan zit je hier weer een hele avond te lullen of je misschien transgender bentquote:
che bedoelt homo als in verwijft.quote:Op zondag 3 april 2016 23:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat bepaalt inderdaad je seksuele voorkeur
oquote:
Zijn net vrouwen, duuuuuhhh.quote:
Ben altijd lief hoorquote:Op zondag 3 april 2016 23:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zul je het dan zelf wel naar gemaakt hebben
Elke keer een DM voor een dt voutje.quote:Op zondag 3 april 2016 23:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ok, vooruit. Misschien spelfouten in dm's?
heb je gelijk in ben sowieso wel beinvloedbaar via tvseries, wilde drugbaron worden door the wire, geen grap vandaar dat ik ook denk dat het gewoon een fetisj is.quote:Op zondag 3 april 2016 23:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja weenie, dan heb je dat programma van bruce gezien en dan zit je hier weer een hele avond te lullen of je misschien transgender bent
Ja ben hier toch echt te nuchter voor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
Homoseksualiteit is verzonnen door slinkse multiculti marxisten toch?quote:Op zondag 3 april 2016 23:27 schreef deadprez het volgende:
had zo'n religieus leider van Iran trouwens niet een keer gezegd dat homoseksualiteit niet voorkomt in iran
neppequote:Op zondag 3 april 2016 23:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja ben hier toch echt te nuchter voor.
Ja idd. Dat was toentertijd verkozen tot beste 1 april grap van het Midden-Oosten. Zal straks bron opzoeken.quote:Op zondag 3 april 2016 23:27 schreef deadprez het volgende:
had zo'n religieus leider van Iran trouwens niet een keer gezegd dat homoseksualiteit niet voorkomt in iran
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |