maar je kan wel genieten van een grote penis in volle glorie?quote:Op zondag 3 april 2016 23:20 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
zou toegeven als dat zo is denk echter oprecht dat het niet zo is.
Je hebt het resultaat gezien.quote:Op zondag 3 april 2016 23:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Stond die brief naar FOK! ook vol fouten?
Dit is gewoon fase 1: Ontkenningsfasequote:Op zondag 3 april 2016 23:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
volgens mij denk jij sowieso te veel na over dit soort shit
dat bepaalt inderdaad je seksuele voorkeurquote:Op zondag 3 april 2016 23:21 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
vrouwelijke nationale gewoonten bij mannen zoals wenkbrauwen epileren enzo.
Of ze hadden je brief nog eens goed gelezen...quote:Op zondag 3 april 2016 23:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je hebt het resultaat gezien.
Ben vrijwillig gestopt, dat wel.
Lijkt me het meest realistische scenario.quote:Op zondag 3 april 2016 23:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Of ze hadden je brief nog eens goed gelezen...
Ja.quote:
Echt he sommige zijn echt hipocriet, ben een keer serieuz.quote:Op zondag 3 april 2016 23:19 schreef HPLC het volgende:
Gaat het eens niet over BB, dan moet ie stoppen met posten
Ik had hugo als naaste collega en die is spellcheckerquote:Op zondag 3 april 2016 23:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Of ze hadden je brief nog eens goed gelezen...
Wat zijn de nationale gewoontes van vrouwen?quote:Op zondag 3 april 2016 23:21 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
vrouwelijke nationale gewoonten bij mannen zoals wenkbrauwen epileren enzo.
waar doel je op?quote:Op zondag 3 april 2016 23:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
volgens mij denk jij sowieso te veel na over dit soort shit
Ok, vooruit. Misschien spelfouten in dm's?quote:Op zondag 3 april 2016 23:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik had hugo als naaste collega en die is spellchecker
Zeurenquote:Op zondag 3 april 2016 23:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat zijn de nationale gewoontes van vrouwen?
van de piemel zelf wel niet gehele man.quote:Op zondag 3 april 2016 23:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
maar je kan wel genieten van een grote penis in volle glorie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |