Ik ben het niet met je eens. Ik heb een sub gehad die, als ze opgewonden was, echt riekte van beneden. Niet een tikje zurig, maar gewoon echt doordringend rieken, ik noem het stinken. Ik ben altijd moeilijk uit mijn spel te krijgen, maar dit leidde echt af.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ga maar 3 weken niet eten (alleen beetje drinken).
Naast dat je afvalt lust je opeens alles hoor.... Dorst is nog erger, mensen zijn dan in staat urine te drinken (zoals laatst met die Argentijnse mijnwerkers die in een ingestorte mijn vast zaten)..
Dus ja, je bent dan gewoon niet geil genoeg. Dat je dan meteen homo moet zijn is uiteraard gechargeerd, maar mijn punt is dan wel gemaakt dacht ik zo...
Oke dan. Hieronder staat mijn kut.quote:Op maandag 4 april 2016 13:46 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
[..]
Dat bepalen wij wel nadat we de pics hebben gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:17 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Oke dan. Hieronder staat mijn kut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:17 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Oke dan. Hieronder staat mijn kut.gek genoeg ben ik hier toch een tikje geil van geworden. Je mag eventueel wel mijn anus beffen trouwens, mocht ik je daarmee uit de brand helpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog nooit iemand gevonden die ook wil. Durf niet...quote:Op woensdag 13 april 2016 17:04 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Dan doe je dat toch? Genoeg meiden die in zijn voor een avondje
Kan het me eigenlijk niet voorstellen, maar ik denk dat het net als met lichaamsgeur een kwestie van smaak is.quote:Op maandag 4 april 2016 14:20 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet waar. Sommige vrouwen stinken daar gewoon, ook net na het douchen. Volgens mij is dat gewoon de geur van het vaginale vocht bij die vrouwen. Je kunt wassen wat je wilt, zodra het nat wordt gaat het weer ruiken. Gelukkig zijn de meeste vrouwen reukloos na het douchen.
Wie niet wint, wie niet waagt, wie niet neukt, die blijft maagdquote:Op woensdag 13 april 2016 20:03 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Nog nooit iemand gevonden die ook wil. Durf niet...
je beste vriendinquote:Op woensdag 13 april 2016 20:03 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Nog nooit iemand gevonden die ook wil. Durf niet...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |