Waarom de fuck kijk jij dat.quote:Op zondag 3 april 2016 21:45 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hoezo? trangendergevoel vanwege i am cait.
nee hij typtquote:
nu is het wel leuk geweestquote:
ik hoop dat jij stikt in een haarbal van je kattenquote:Op zondag 3 april 2016 21:47 schreef Chloroform het volgende:
anders stikken jullie gewoon allemaal in je toetsenbord
Dat past toch helemaal niet in mn bek gekkiequote:Op zondag 3 april 2016 21:47 schreef Chloroform het volgende:
Nee daar heb ik codeine voor.quote:Op zondag 3 april 2016 21:47 schreef Chloroform het volgende:
Oh.quote:Op zondag 3 april 2016 21:47 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
tof echter betwijfel ik na het kijken ervan of Ash trangender is.
Je hebt slechte invloed op mequote:
oke doei braddiequote:Op zondag 3 april 2016 21:49 schreef Der_Mann het volgende:
IK BEN HELEMAAL KLAAR MET JULLIE, STEEDS OP MIJ LOPEN TE KNAKKEREN TERWIJL IK NOOIT GEMEEN TEGEN JULLIE DOE
IK HOOP DAT JULLIE ALLEMAAL LEEGLOPEN ALS EEN BALLON
TOT NOOIT OF MORGEN
Haha Hermann doet een Braddie.quote:Op zondag 3 april 2016 21:49 schreef Der_Mann het volgende:
IK BEN HELEMAAL KLAAR MET JULLIE, STEEDS OP MIJ LOPEN TE KNAKKEREN TERWIJL IK NOOIT GEMEEN TEGEN JULLIE DOE
TOT NOOIT OF MORGEN
Waarom heb je trouwens nog niet gezegd dat mijn sig cool is.quote:Op zondag 3 april 2016 21:49 schreef Der_Mann het volgende:
TOT NOOIT OF MORGEN
tot morgenquote:Op zondag 3 april 2016 21:49 schreef Der_Mann het volgende:
TOT NOOIT OF MORGEN
Rustig Hermie,.... ik ben altijd lief tegen je geweestquote:Op zondag 3 april 2016 21:49 schreef Der_Mann het volgende:
TOT NOOIT OF MORGEN
Bansheequote:Op zondag 3 april 2016 21:50 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hehe. heb the wire bijna afgekeken, wat erna?
Huh, hoezo niet?quote:Op zondag 3 april 2016 21:50 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wellicht is het een fetisj maar dan zou het niet zolang aanhouden.
Haha doei dikke ballonquote:Op zondag 3 april 2016 21:49 schreef Der_Mann het volgende:
TOT NOOIT OF MORGEN
ewaquote:
Is ie weg ja?quote:Op zondag 3 april 2016 21:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hey broeder, waar is onze mattie MMG?
Ha Noelquote:
Beetje over the top vermaak, geweld en tietenquote:Op zondag 3 april 2016 21:52 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
zitten acteurs van the wire en the sopranos in, even lezen waar het over gaat.
Nou, ik heb wel ergens van horen zeggen dat ie een half jaar op vakantie isquote:Op zondag 3 april 2016 21:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Geen idee, dacht dat jij het zou weten.
heb het gevoel dat Ash zn trangendergevoel wegstopt maar tegelijkertijd kan het ook een fetisj zijn maar een fetisj is veelal oppervlakkig.quote:
klinkt chill, het was dan ook lekker weerquote:Op zondag 3 april 2016 21:53 schreef NoelGallagher het volgende:
Lekker middagje gehad hoor. Lekker bbqen met de gang, drankje, blowtje, zonnetje erbij manmanman
jonge kijk 450 danquote:Op zondag 3 april 2016 21:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Geen idee, dacht dat jij het zou weten.
Ja, en nu wordt het weer kloteweerquote:Op zondag 3 april 2016 21:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
klinkt chill, het was dan ook lekker weer
kap eens met over jezelf in 3e persoon te pratenquote:Op zondag 3 april 2016 21:53 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
heb het gevoel dat Ash zn trangendergevoel wegstopt maar tegelijkertijd kan het ook een fetisj zijn maar een fetisj is veelal oppervlakkig.
O, niet echt tof.quote:Op zondag 3 april 2016 21:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Beetje over the top vermaak, geweld en tieten
En ik had me voorgenomen om morgen op de fiets naar werk te gaanquote:Op zondag 3 april 2016 21:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, en nu wordt het weer kloteweer
Maar het speelt zich af in een Amish-gemeenschapquote:
Cait Jenner is een vaag figuur, het ding is een beetje dat sommige linksen zeggen dat trangender niet aangepraat kan worden maar dat kan wel degelijk denk ik want voor dat ik las over Jenna Talackova had ik absoluut geen trangendergevoel en als ik er niet over nadenk ook niet echt maar als ik een trangender op tv zie ofzo wel.quote:Op zondag 3 april 2016 21:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
kap eens met over jezelf in 3e persoon te praten
Ja nou ja, ik weet het ook niet. Denk ook niet dat dat achterlijk Jenner figuur je daarbij zal helpen.
Ash is Iraniër, en komt niet uit Mongolië!quote:
ja lastig manquote:Op zondag 3 april 2016 21:57 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Cait Jenner is een vaag figuur, het ding is een beetje dat sommige linksen zeggen dat trangender niet aangepraat kan worden maar dat kan wel degelijk denk ik want voor dat ik las over Jenna Talackova had ik absoluut geen trangendergevoel en als ik er niet over nadenk ook niet echt maar als ik een trangender op tv zie ofzo wel.
Woon je dicht bij je werk?quote:Op zondag 3 april 2016 21:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
En ik had me voorgenomen om morgen op de fiets naar werk te gaan
Met de auto is het een kwartiertje, met de fiets 40 minutenquote:
Ok.quote:Op zondag 3 april 2016 21:57 schreef Ashqelon het volgende:
Cait Jenner is een vaag figuur, het ding is een beetje dat sommige linksen zeggen dat trangender niet aangepraat kan worden maar dat kan wel degelijk denk ik want voor dat ik las over Jenna Talackova had ik absoluut geen trangendergevoel en als ik er niet over nadenk ook niet echt maar als ik een trangender op tv zie ofzo wel.
Vind het ook zinloos.quote:Op zondag 3 april 2016 21:59 schreef Viskarretje het volgende:
KLB is echt een groep geworden voor mensen die moslims willen beledigen/ in kwaad daglicht te stellen. Kan iemand hier eens even mee ophouden?
Stigmatiserend en zinloos kwetsend.
Mevrouw Doekje wordt anders zeer gewaardeerd hierquote:Op zondag 3 april 2016 21:59 schreef Viskarretje het volgende:
KLB is echt een groep geworden voor mensen die moslims willen beledigen/ in kwaad daglicht te stellen. Kan iemand hier eens even mee ophouden? Niet iedere moslim is een terrorist.
O wellicht de pilot kijken.quote:Op zondag 3 april 2016 21:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar het speelt zich af in een Amish-gemeenschap
Leuk hé? Lekker racistisch weerquote:Op zondag 3 april 2016 22:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind het ook zinloos.
Ze zetten zichzelf al genoeg in een kwaad daglicht.
Ik wil zeer nadrukkelijk vermelden dat ik deze persoon niet ben.quote:Op zondag 3 april 2016 21:59 schreef Viskarretje het volgende:
KLB is echt een groep geworden voor mensen die moslims willen beledigen/ in kwaad daglicht te stellen. Kan iemand hier eens even mee ophouden? Niet iedere moslim is een terrorist.
Deze SC is dan ook het enige normale deel van KLB tegenwoordig.quote:Op zondag 3 april 2016 22:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mevrouw Doekje wordt anders zeer gewaardeerd hier
ma elleke terrorist is wel ene moslim!!!quote:Op zondag 3 april 2016 21:59 schreef Viskarretje het volgende:
Man, wat een grap.quote:Op zondag 3 april 2016 22:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Vind het ook zinloos.
Ze zetten zichzelf al genoeg in een kwaad daglicht.
quote:Op zondag 3 april 2016 21:59 schreef Viskarretje het volgende:
Ashqelon is letterlijk een stad in Israel.quote:Op zondag 3 april 2016 21:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ash is Iraniër, en komt niet uit Mongolië!
oja? de moordenaar van pim fortuyn ook zeker?quote:Op zondag 3 april 2016 22:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
ma elleke terrorist is wel ene moslim!!!
Ja dat boeit me niet.quote:Op zondag 3 april 2016 21:59 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hoezo, ben niet aan het trollen voor de verandering.
Jeetje, verwarrend allemaalquote:Op zondag 3 april 2016 22:01 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ashqelon is letterlijk een stad in Israel.
Nee, die was links.quote:Op zondag 3 april 2016 22:02 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
oja? de moordenaar van pim fortuyn ook zeker?
Een moord plegen maakt je nog geen terrorist.quote:Op zondag 3 april 2016 22:02 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
en rutte stuurt ook F16's naar syrie enzo, ..die vluchtelingen worden tegen de zwakkere klasse in onze samenleving tegen elkaar opgezet. Honderden onschuldigen burgers worden daar in het midden-oosten gedoodquote:Op zondag 3 april 2016 22:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
ma elleke terrorist is wel ene moslim!!!
Om eerlijk te zijn, durf ik ook niet met jou op een boot naar Texel te zittenquote:Op zondag 3 april 2016 22:02 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Goede user is dat.quote:Op zondag 3 april 2016 22:03 schreef Catkiller het volgende:
Dan zouden mensen die voor abortus kiezen ook terroristen zijn want abortus = moord.
Nu hoop ik dat Jimmy komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |