heb het gevoel dat Ash zn trangendergevoel wegstopt maar tegelijkertijd kan het ook een fetisj zijn maar een fetisj is veelal oppervlakkig.quote:
klinkt chill, het was dan ook lekker weerquote:Op zondag 3 april 2016 21:53 schreef NoelGallagher het volgende:
Lekker middagje gehad hoor. Lekker bbqen met de gang, drankje, blowtje, zonnetje erbij manmanman
jonge kijk 450 danquote:Op zondag 3 april 2016 21:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Geen idee, dacht dat jij het zou weten.
Ja, en nu wordt het weer kloteweerquote:Op zondag 3 april 2016 21:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
klinkt chill, het was dan ook lekker weer
kap eens met over jezelf in 3e persoon te pratenquote:Op zondag 3 april 2016 21:53 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
heb het gevoel dat Ash zn trangendergevoel wegstopt maar tegelijkertijd kan het ook een fetisj zijn maar een fetisj is veelal oppervlakkig.
O, niet echt tof.quote:Op zondag 3 april 2016 21:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Beetje over the top vermaak, geweld en tieten
En ik had me voorgenomen om morgen op de fiets naar werk te gaanquote:Op zondag 3 april 2016 21:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, en nu wordt het weer kloteweer
Maar het speelt zich af in een Amish-gemeenschapquote:
Cait Jenner is een vaag figuur, het ding is een beetje dat sommige linksen zeggen dat trangender niet aangepraat kan worden maar dat kan wel degelijk denk ik want voor dat ik las over Jenna Talackova had ik absoluut geen trangendergevoel en als ik er niet over nadenk ook niet echt maar als ik een trangender op tv zie ofzo wel.quote:Op zondag 3 april 2016 21:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
kap eens met over jezelf in 3e persoon te praten
Ja nou ja, ik weet het ook niet. Denk ook niet dat dat achterlijk Jenner figuur je daarbij zal helpen.
Ash is Iraniėr, en komt niet uit Mongoliė!quote:
ja lastig manquote:Op zondag 3 april 2016 21:57 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Cait Jenner is een vaag figuur, het ding is een beetje dat sommige linksen zeggen dat trangender niet aangepraat kan worden maar dat kan wel degelijk denk ik want voor dat ik las over Jenna Talackova had ik absoluut geen trangendergevoel en als ik er niet over nadenk ook niet echt maar als ik een trangender op tv zie ofzo wel.
Woon je dicht bij je werk?quote:Op zondag 3 april 2016 21:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
En ik had me voorgenomen om morgen op de fiets naar werk te gaan
Met de auto is het een kwartiertje, met de fiets 40 minutenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |