klopt.. het is ook kansloosquote:Op maandag 4 april 2016 12:29 schreef Megumi het volgende:
[..]
Wat niet wegneemt dat het verdrag gewoon getekend is. En dat Nederland daar verder niets aan kan doen. Veel interessanter denk ik is het komende referendum in de UK om de EU te verlaten. Als dat een Yes tegen de EU wordt wellicht dat de EU dan pas wakker gaat worden.
Ik hoop maar dat het nieuws aandacht besteedt dat de premier van Oekraine corrupt is.quote:Op maandag 4 april 2016 13:03 schreef Cattivo het volgende:
Mensen die ja stemmen na dit schandaal moeten hun stemrecht ontnomen worden.
Een en al corruptie daar. Niet best.
Au contraire mon ami... Ik vraag me overigens wel af of jij de correcte definitie van democratie hanteert?quote:Op maandag 4 april 2016 13:06 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dan ben je doch weinig democratisch.
Probleem is dat zeker bedrijven die internationaal opereren niet om corruptie heen kunnen. Zaken doen zou dan vrijwel onmogelijk worden. Denk ik. Als we zo moreel juist zouden handelen zou de economie in storten. Dus zou zeggen ja als we Oekraïne mee willen laten gaan in de normale economie.quote:Op maandag 4 april 2016 13:03 schreef Cattivo het volgende:
Mensen die ja stemmen na dit schandaal moeten hun stemrecht ontnomen worden.
Een en al corruptie daar. Niet best.
Ik proef sarcasme.quote:Op maandag 4 april 2016 13:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit, als dat verdrag er doorheen gejast wordt verdwijnt al die corruptie vanzelf.
Wat is corruptie. Ik denk eerder dat het in Nederland meer verborgen is. In Amsterdam is er 24 miljoen euro zoek? In welke zakken is dat dan verdwenen?quote:Op maandag 4 april 2016 13:06 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Binnen Europa zijn er wel verschillen. Nederland is bijvoorbeeld weinig corrupt en in Oekraine doet zelfs de premier mee aan corruptie.
twee andere recente landen zijn Moldavië en Peru, die scoren beiden rond de 100 met een score die al veel minder scheelt met Oekraïne.quote:Op maandag 4 april 2016 12:57 schreef Igen het volgende:
[..]
Volgens Transparency International is Georgie echt véél minder corrupt dan Oekraine. (Georgie plek 48 van 168 landen wereldwijd, Oekraine op plek 130)
wel dapper dat die zich weer in het wespennest van de Nederlandse rechtspopulisten wil steken. Kan me niet voorstellen dat zijn vrijage met Van der Stoep hem erg goed beviel...quote:Op maandag 4 april 2016 14:00 schreef Infection het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ge_verovert_vol.html
Farage
Dat doen ze vast niet voor niets in Volendam, de tokkie-inteelt-hoofdstad van Nederlandquote:Op maandag 4 april 2016 14:00 schreef Infection het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ge_verovert_vol.html
Farage
Dat is geheel wederzijdsquote:Op maandag 4 april 2016 12:44 schreef SureD1 het volgende:
[..]
I rest my case. Je hebt geen idee waar je het over hebt...
maar jij vindt het niet bezwaarlijk dat de aanjagers openlijk toegeven dat het referendum wat hen betreft helemaal niet over het associatieverdrag gaat?quote:
Is Nederlands niet je eerste taal?quote:
Waarom niet? Als leuk zomerdingetje is het toch een stevige geldverspilling?quote:Op maandag 4 april 2016 14:48 schreef ems. het volgende:
Het maakt niet zoveel uit wat hun intentie is.
En dan durf je opmerkingen te hebben op mensen die vooroordelen hebben over de islam en/of vluchtelingen. Zelf ben je blijkbaar ook geen haar beter.quote:Op maandag 4 april 2016 14:40 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat doen ze vast niet voor niets in Volendam, de tokkie-inteelt-hoofdstad van Nederland
Ok, fair enough... De comeback die je zocht was "Jij ook niet". Niet dat dat waar is, maar dat geheel terzijde...quote:Op maandag 4 april 2016 14:51 schreef grimselman het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet mijn eerste taal
Omdat iedereen de kans krijgt om z'n eigen mening te vormen en voor of tegen te stemmen en daarbij de intenties van de oprichters te negeren.quote:
Dat is subjectief. Klaarblijkelijk zijn een hoop mensen van mening dat het geen geldverspilling is.quote:Als leuk zomerdingetje is het toch een stevige geldverspilling?
Niet als die initiatiefnemers van plan zijn een duidelijke kleur te geven aan alle Nee stemmen, zij willen het gebruiken om druk te zetten om een Nexit referendum te forceren. Dat is een uiterst kwalijke zaak.quote:Op maandag 4 april 2016 14:55 schreef ems. het volgende:
[..]
Omdat iedereen de kans krijgt om z'n eigen mening te vormen en voor of tegen te stemmen en daarbij de intenties van de oprichters te negeren.
Maar die voornaamste voorstanders van het referendum willen dit dus helemaal niet houden vanwege de inhoud. Ik snap niet hoe je daar zo simpel overheen kan stappen.quote:Op maandag 4 april 2016 14:55 schreef ems. het volgende:
[..]
Omdat iedereen de kans krijgt om z'n eigen mening te vormen en voor of tegen te stemmen en daarbij de intenties van de oprichters te negeren.
[..]
Dat is subjectief. Klaarblijkelijk zijn een hoop mensen van mening dat het geen geldverspilling is.
Het probleem met referenda is dat vrijwel niemand zijn eigen mening vormt, maar klakkeloos nablaat wat de beide kampen hen voorkauwen. Daarom geen referendum meer.quote:Op maandag 4 april 2016 14:55 schreef ems. het volgende:
[..]
Gaan GeenPeil c.s. het referendum organiseren ja? Ik dacht dat het de Nederlandse Staat was....quote:Op maandag 4 april 2016 13:00 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet: we zijn immers een van de Lidstaten van de Europese Unie. Je mist de nuance in mijn stelling, ik ben niet tegen een refrendum an sich, het gaat om de uitlatingen van de organisatoren van het referendum die aangeven het instrument te misbruiken om een bepaalde kleuring te geven aan een uitslag.
Initiatiefnemers... I gracefully stand corrected...quote:Op maandag 4 april 2016 14:59 schreef Morendo het volgende:
[..]
Gaan GeenPeil c.s. het referendum organiseren ja? Ik dacht dat het de Nederlandse Staat was....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |