die rijdt toch op cruise controllquote:
die zou je juist moeten krijgen als die juist niet stil isquote:
Palmer en 2x Toro Rossoquote:
Maakt toch niet uit?quote:
Je weet dat hij uitgevallen is?quote:Op zondag 3 april 2016 17:57 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Ik denk en weet zeker dat Sainz vandaag geen punt(en) gaat halen.
Olavquote:Op zondag 3 april 2016 17:57 schreef beantherio het volgende:
Wat bedoelde Mol met "geen punten voor Torro Rosso" bij het uitvallen van Sainz? Verstappen rijdt toch nog?
Met die auto zei hij er achteraanquote:Op zondag 3 april 2016 17:57 schreef beantherio het volgende:
Wat bedoelde Mol met "geen punten voor Torro Rosso" bij het uitvallen van Sainz? Verstappen rijdt toch nog?
Die rijdt voor RedBullquote:Op zondag 3 april 2016 17:57 schreef beantherio het volgende:
Olav begint seniel te worden.quote:Op zondag 3 april 2016 17:57 schreef beantherio het volgende:
als z'n banden het houden welquote:Op zondag 3 april 2016 17:57 schreef Abdus18 het volgende:
Die haas, zo mooi, maar die pakt max nog wel met de harde band op tactiek, kyvat ook wel, 5de plek? :p
vrij vertaald: "ik bak er vandaag geen zak van, kan het niet verklaren. Ik ben toch niet zo capabel als mijn buidel met dollars doet vermoeden".quote:Op zondag 3 april 2016 17:56 schreef VacaLoca het volgende:
The car is terrible to drive, very difficult
Constructieve feedback Nasr!
Volgens mij zei hij voor deze Torro Rosse. Max rijdt nog.quote:Op zondag 3 april 2016 17:57 schreef beantherio het volgende:
Stuk sneller per rondje http://www.formula1.com/content/fom-website/en/f1-live.htmlquote:
Thanksquote:Op zondag 3 april 2016 17:59 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Stuk sneller per rondje http://www.formula1.com/content/fom-website/en/f1-live.html
Als je abbo hebt bij ziggoquote:
Ik heb digitaal van ziggo gewoon via de kabelquote:Op zondag 3 april 2016 18:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nog analoge TV hier![]()
Probeer het wel via dat Acestream.
21.00 toch?quote:Op zondag 3 april 2016 18:02 schreef THEFXR het volgende:
32 min nog, das te laat voor de motogp start
Kan 2 tot 2.5 sec per ronde schelen, pitstop is 25 seconden. Maar dan kom je misschien weer achter reeks auto's die je in moet halen. Dus als slijtage niet te groot is dit keer bij STR dan zou ik zeggen dat ze beter door kunnen rijden en plek verdedigen.quote:Op zondag 3 april 2016 18:04 schreef franklop het volgende:
zal max straks nog een supersoft gaan gebruiken? Kan er niet gek veel mee winnen denk ik
supersofts vs mediums..quote:Op zondag 3 april 2016 18:06 schreef DeeBee het volgende:
Max verliest aardig op Grosjean... Dus hij is echt heel erg aan het sparen of het gaat hem niet worden met deze set...
Andere banden hequote:Op zondag 3 april 2016 18:06 schreef DeeBee het volgende:
Max verliest aardig op Grosjean, gat al bijna 7 seconden nu... Dus hij is echt heel erg aan het sparen of het gaat hem niet worden met deze set...
Max op hard, grosjean op supersport, die moet nog een keer pitten, max waarschijnlijk nietquote:Op zondag 3 april 2016 18:06 schreef DeeBee het volgende:
Max verliest aardig op Grosjean, gat al bijna 7 seconden nu... Dus hij is echt heel erg aan het sparen of het gaat hem niet worden met deze set...
quote:
Ja, tuurlijk. Maar in 5/6 ronden verdubbelt het gat wel... Denk dat Max ook nog gewoon naar binnen moet, dus posities winnen gaat moeilijk zijn...quote:
ditquote:Op zondag 3 april 2016 18:07 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Max op hard medium, grosjean op supersport, die moet nog een keer pitten, max waarschijnlijk niet
Sorry Abdus, ik drukte op Edit in plaats van Quotequote:Op zondag 3 april 2016 18:07 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Max op hard, grosjean op supersport, die moet nog een keer pitten, max waarschijnlijk niet
shhht, je mag banden strategie niet vergelijken met snelheid.....quote:
Natuurlijk wel.quote:Op zondag 3 april 2016 18:09 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
shhht, je mag banden strategie niet vergelijken met snelheid.....
Wie gaat Verstappen nog inhalen dan?quote:
Ik wilde de hard al aanpassen, ging ineens niet :pquote:Op zondag 3 april 2016 18:09 schreef Fopje het volgende:
[..]
Sorry Abdus, ik drukte op Edit in plaats van Quote
Kvyat dus.quote:
Maar dan moet Verstappen eerst nog iemand inhalen toch, anders zou hij 7e worden.quote:
Hoorde net dat de SS 20 ronden mee konden gaan.quote:
Grosjean.quote:Op zondag 3 april 2016 18:11 schreef Fopje het volgende:
[..]
Maar dan moet Verstappen eerst nog iemand inhalen toch, anders zou hij 7e worden.
Hopen van wel...quote:Op zondag 3 april 2016 18:12 schreef THEFXR het volgende:
max gaat toch naar de ss of houdem die med het zo lang uit?
Al een tijdje, geen idee waarom eigenlijk.quote:
Hij rijdt medium en moest nog 30 toen, dus op basis daarvan zou kunnen!quote:Op zondag 3 april 2016 18:11 schreef WEST het volgende:
[..]
Hoorde net dat de SS 20 ronden mee konden gaan.
Zou mooi zijn jaquote:
Maar Verstappen heeft toch geen nieuwe set SS meer of wel?quote:Op zondag 3 april 2016 18:13 schreef nils7 het volgende:
[..]
Hij rijdt medium en moest nog 30 toen, dus op basis daarvan zou kunnen!
Maar SS heb ik ze allemaal maar maximaal 12 rondjes zien rijden.
Max is erg goed in het besparen van banden.quote:Op zondag 3 april 2016 18:13 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ah dacht al. Zag hem opeens niet meer op balkje onderin staanquote:Op zondag 3 april 2016 18:13 schreef Fopje het volgende:
[..]
Al een tijdje, geen idee waarom eigenlijk.
Grosjean reed dus ruim 20 ronden op SSquote:Op zondag 3 april 2016 18:13 schreef nils7 het volgende:
[..]
Auto stukquote:Op zondag 3 april 2016 18:13 schreef Fopje het volgende:
[..]
Al een tijdje, geen idee waarom eigenlijk.
Ja, maar de STR van dit seizoen schijnt een bandenvreter te zijn.quote:Op zondag 3 april 2016 18:14 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Max is erg goed in het besparen van banden.
Hamilton is net 4.2 seconde snellerquote:Op zondag 3 april 2016 18:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gat is maar 20 seconden met Hamilton. Makkie voor Max
en nog 12 rondjes te gaan op zn mediums.. RIC op softs.. hmmmquote:
ssst.quote:
Ric niet ook op medium? Op Sky vonden ze het namelijk raarquote:Op zondag 3 april 2016 18:17 schreef _DeMoN_ het volgende:
[..]
en nog 12 rondjes te gaan op zn mediums.. RIC op softs.. hmmm
quote:Op zondag 3 april 2016 18:18 schreef vaarsuvius het volgende:
gewoon buiten blijven nu, Kimi een mercedes gaat ploffen, dus podium voor MAX!
weet nu niet zeker meer..quote:Op zondag 3 april 2016 18:18 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Ric niet ook op medium? Op Skype vonden ze het namelijk raar
Zou ik heel dom vinden, had dan al 2 ronden geleden gemoeten op zn laatstquote:Op zondag 3 april 2016 18:18 schreef _DeMoN_ het volgende:
[..]
weet nu niet zeker meer..
Op SKY zeggen ze dat VES zeker nog een keer moet pitten :/
Het is een gok om door te rijden... net als Vettel @ Spaquote:Op zondag 3 april 2016 18:18 schreef _DeMoN_ het volgende:
[..]
weet nu niet zeker meer..
Op SKY zeggen ze dat VES zeker nog een keer moet pitten :/
snap ikquote:Op zondag 3 april 2016 18:19 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
rijdt dan ook bij het eerste team max eerste divisie team
Dat gaat ie echt niet redden vrees ikquote:Op zondag 3 april 2016 18:19 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
Kom op Max, moet kunnen dit. 4e of 5e is goed....
6e maximaal. Best goed.quote:Op zondag 3 april 2016 18:19 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
Kom op Max, moet kunnen dit. 4e of 5e is goed....
"Max is still a kid, he has no place in F1"quote:
10,1 s inmiddelsquote:Op zondag 3 april 2016 18:22 schreef Abdus18 het volgende:
Moet nog flink stampen zo 12 sec op massa?
Dit seizoenquote:
nee want dan kan max er niet meer voorbij..quote:
Magnussen had er korter op moeten zitten. Liet te veel ruimte.quote:Op zondag 3 april 2016 18:26 schreef _DeMoN_ het volgende:
Muagnussen probeerde wat Verstappen wel lukte op Monaco
jepquote:
al gedaan.quote:
Dat gaat hij normaal gesproken niet goed maken.quote:
Waarom is hij gestopt eigenlijk?quote:Op zondag 3 april 2016 18:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
6e plaats. Mooi hoor. Jammer van uitvallen van sainz
Zeker in die knakenbak.quote:
op een baan waar het in theorie een lastige baan voor ze is.quote:Op zondag 3 april 2016 18:34 schreef VacaLoca het volgende:
Naja dit keer 6e ipv de 5e plek die er in zat, STR verbetert zich al... vorige keer 10e ipv 5e.
Maakt weinig uit, dan waren de supersofts weer eerder te sloom geworden. Dit was het maximaal haalbare.quote:Op zondag 3 april 2016 18:33 schreef VacaLoca het volgende:
Ja zie hij gaat 2 seconden tekort komen op Grosjean...
Hadden ze 'm 2 rondjes eerder binnen gehaald, dus net voordat ie de 39ers in dook met Medium, was ie vijfde geworden...
Uhm nee, die SS zouden nu met 2 rondjes meer alsnog sneller zijn dan die 1.39 op Soft en ook nog sneller dan Grosjean nu. Maar gaat dus vooral om afzetten tegenover die 39ers... dat zou dus 4-6 seconden schelen.quote:Op zondag 3 april 2016 18:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maakt weinig uit, dan waren de supersofts weer eerder te sloom geworden. Dit was het maximaal haalbare.
je zegt het alsof het een opluchting is.....quote:
quote:Op zondag 3 april 2016 18:38 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
je zegt het alsof het een opluchting is.....
Ook buiten top 8 startten de meeste op dezelfde band.quote:Op zondag 3 april 2016 18:36 schreef Abdus18 het volgende:
Zal grosjean het nu weer als een overwinning vieren :p het loont wel behoorlijk om nu als 9-10-11 te kwalificeren. Die vrije bandenkeus
Nee hoor. En anders minder sneller dan nu.quote:Op zondag 3 april 2016 18:37 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Uhm nee, die SS zouden nu met 2 rondjes meer alsnog sneller zijn dan die 1.39 op Soft
Dat zijn dan wel splinternieuwe tov 3 rondjes voor de top 8 op die bandquote:Op zondag 3 april 2016 18:39 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Ook buiten top 8 startten de meeste op dezelfde band.
Dude.. hij rijd 1.37.0 in z'n laatste rondje, waarin ie wss al niet meer volledig pushed omdat niet meer haalbaar is. Dat is toch 2 seconden sneller dan 1.39. Twee rondjes eerder stop was dus 4 seconden eerder finishen.quote:
alsof je iets saais verwacht had.quote:
Rosberg heeft een kind gered uit het water, die kerel die de vlag vast had heeft een vliegtuig crash overleefdquote:Op zondag 3 april 2016 18:37 schreef Adrie072 het volgende:
Wat is dat met Rosberg en vliegtuigongeluk?
quote:Op zondag 3 april 2016 18:41 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Dude.. hij rijd 1.37.0 in z'n laatste rondje, waarin ie wss al niet meer volledig pushed omdat niet meer haalbaar is. Dat is toch 2 seconden sneller dan 1.39. Twee rondjes eerder stop was dus 4 seconden eerder finishen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |