Piet heeft zich niet voortgeplant, dus mag hij op andere manieren extra aan milieuvervuiling doen.quote:Op zondag 3 april 2016 17:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hahah, Piet moet toch wel een van de meest verzuurde users van dit hele forum zijn.
Ja met zo'n slechte diss wordt het moeilijk om dat nog geloofwaardig over te laten komen hèquote:Op zondag 3 april 2016 17:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ok
zou maar geen baan als acteur nemen als ik jou was
nee hoef er geen antwoord op eigenlijkquote:
Helft van de week vegetarisch ofzo.quote:Op zondag 3 april 2016 17:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Op momenten dat jij niet overmand bent door emoties kun je maar het beste clean eten Brad.
gelukkig, toen ik het postte dacht ik ''dit is zo'n kutreactie die WCH zou gebruiken''quote:Op zondag 3 april 2016 18:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee hoef er geen antwoord op eigenlijk
ik hoop dat je beide halsslagaders dichtslibbenquote:Op zondag 3 april 2016 18:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig, toen ik het postte dacht ik ''dit is zo'n kutreactie die WCH zou gebruiken''
Check even die Rush special op de FP over dat album 2112. Staat een link naar een stream ervan.quote:Op zondag 3 april 2016 18:00 schreef deadprez het volgende:
zit echt al de hele dag tering slechte happy hardcore te luisterenwats mis met mij
20 jaar ervaring en een in die periode opgebouwde track record staan borg voor een breed netwerk, zowel binnen de overheid als de private sector.quote:
bij jou hoef ik niks te hopen, je leeftijd zorgt er zsm zelf voorquote:Op zondag 3 april 2016 18:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik hoop dat je beide halsslagaders dichtslibben
Had de special al gelezen. Meh, niet echt voor in de mood nu.quote:Op zondag 3 april 2016 18:02 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Check even die Rush special op de FP over dat album 2112. Staat een link naar een stream ervan.
doe even normaal joh jeetjequote:Op zondag 3 april 2016 18:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bij jou hoef ik niks te hopen, je leeftijd zorgt er zsm zelf voor
Ik ken die plaat vanaf m'n 13e ofzo.quote:Op zondag 3 april 2016 18:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Had de special al gelezen. Meh, niet echt voor in de mood nu.
dit zou je in het echt niet tegen me durven te zeggenquote:Op zondag 3 april 2016 18:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
doe even normaal joh jeetje
Met twee dichtgeslibde halsslagaders is de kans erg groot dat je overlijdt in een verkeersongeluk. Heb derhalve een TR gezet.quote:Op zondag 3 april 2016 18:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik hoop dat je beide halsslagaders dichtslibben
klopt ben internetheldjeopsokken zonder guns om mijn woorden te backuppenquote:Op zondag 3 april 2016 18:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit zou je in het echt niet tegen me durven te zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |