Ach ja CUL. Logisch om iets lekker te krijgen als je er 20 euro aan uitgeeft.quote:Op zondag 3 april 2016 17:53 schreef Amarantha het volgende:
En aangezien niet iedereen het meteen laat afkoelen is het dus een slecht idee volgens veel mensen in CUL.
omdat ik STRAIGHT EDGE ben zijn mijn smaakpapillen nog niet overledenquote:Op zondag 3 april 2016 17:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik doe dat ook nooit want ik vind die shit niet lekker
Prima voedsel als je erg brak bent.quote:Op zondag 3 april 2016 17:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik doe dat ook nooit want ik vind die shit niet lekker
heb t nooit lekker gevondenquote:Op zondag 3 april 2016 17:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat ik STRAIGHT EDGE ben zijn mijn smaakpapillen nog niet overleden
liever gewoon pizza ofzo danquote:
oh sry zal er voortaan rekening mee houdenquote:Op zondag 3 april 2016 17:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
voortaan gewoon doen alsof je mijn comeback goed vond ja, slecht voor mijn e-cred dit
heb ik nog nooit op, maar ik denk dat ik al moet kotsen als ik het ruik als ik brak benquote:
Kapsalonleef beste leefquote:Op zondag 3 april 2016 17:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb ik nog nooit op, maar ik denk dat ik al moet kotsen als ik het ruik als ik brak ben
kan jij dat wel? want jouw BANKrekening is ook niet veel soeps! hahahaquote:Op zondag 3 april 2016 17:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh sry zal er voortaan rekening mee houden
Hahah, Piet moet toch wel een van de meest verzuurde users van dit hele forum zijn.quote:Op zondag 3 april 2016 17:58 schreef Chai het volgende:
[..]
CUL is srs erger. *kuch* RobinOok *kuch* Pietverdriet *kuch*
2/10quote:Op zondag 3 april 2016 17:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kan jij dat wel? want jouw BANKrekening is ook niet veel soeps! hahaha
haha keigoede comeback hermann heeft je echt keiveel e-cred opgeleverdquote:Op zondag 3 april 2016 17:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kan jij dat wel? want jouw BANKrekening is ook niet veel soeps! hahaha
okquote:Op zondag 3 april 2016 17:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
haha keigoede comeback hermann heeft je echt keiveel e-cred opgeleverd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |