Werkte je ook bij een callcenter?quote:Op zondag 3 april 2016 17:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
Neh, was aparte jongen wel. Tijdje later was hij toch verdwenen.
Zorg dat je om 20.00 uur terug bentquote:Op zondag 3 april 2016 17:44 schreef hoink581 het volgende:
Argh. Ik heb honger en ik moet nog boodschappen doen en eten klaarmaken.
Wat is ze aan het maken?quote:Op zondag 3 april 2016 17:45 schreef Der_Mann het volgende:
ik zit hier lekker te gamen terwijl mijn mama het eten klaarmaakt
Ik heb het 1 keer gehad, was zo smerig dat ik het nu niet meer durf te kopenquote:Op zondag 3 april 2016 17:45 schreef BozeHaas het volgende:
laatst magnetroneten gekocht omdat ik lui ben, was echt fucking smerig
uurtje of 7, ik eet meestal laat.quote:
Is juist chill.quote:Op zondag 3 april 2016 17:46 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Spinazie op een pizza lijkt mij echt heel ranzig
plebquote:Op zondag 3 april 2016 17:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Toetjes eet je pas na het hoofdgerecht. Raar wijf.
Is het ook.quote:Op zondag 3 april 2016 17:45 schreef BozeHaas het volgende:
laatst magnetroneten gekocht omdat ik lui ben, was echt fucking smerig
och guttegut, doe ik ook hoor.quote:Op zondag 3 april 2016 17:47 schreef Amarantha het volgende:
Zeg dat trouwens maar niet in CUL dat je weer nasi hebt opgewarmd. Schijnt slecht te zijn om rijst of pasta opnieuw op te warmen. Nooit iets van gemerkt, doe ik zo vaak.
Omdat? Krijg je daar de grote K van?quote:Op zondag 3 april 2016 17:47 schreef Amarantha het volgende:
Zeg dat trouwens maar niet in CUL dat je weer nasi hebt opgewarmd. Schijnt slecht te zijn om rijst of pasta opnieuw op te warmen. Nooit iets van gemerkt, doe ik zo vaak.
Kan wel hoor. Met kaas, uitjes etc.quote:Op zondag 3 april 2016 17:46 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Spinazie op een pizza lijkt mij echt heel ranzig
Ach, dood gaan we tochquote:Op zondag 3 april 2016 17:47 schreef Amarantha het volgende:
Voedselverspillen is nog slechter.quote:Op zondag 3 april 2016 17:47 schreef Amarantha het volgende:
Nasi is van oorsprong juist opgebakken rijst van de vorige dag.quote:Op zondag 3 april 2016 17:47 schreef Amarantha het volgende:
samequote:Op zondag 3 april 2016 17:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb het 1 keer gehad, was zo smerig dat ik het nu niet meer durf te kopen
ga zo ff kfc denk ikquote:
Slecht?quote:Op zondag 3 april 2016 17:47 schreef Amarantha het volgende:
quote:De bacterie kan voorkomen in rijst- of pastagerechten die te lang en niet koud genoeg bewaard zijn. Ook eiwitrijk voedsel, sausjes en pudding kan besmet zijn.
Een besmetting met Bacillus cereus is te voorkomen door restjes snel af te koelen tot 4°C, niet langer dan 2 dagen in de koelkast te bewaren en restjes voor gebruik goed te verhitten. Het is aan te raden gerechten uit Chinees-Indische (afhaal)restaurants niet opnieuw op te warmen.
Afhaalchinees is echt zo nice als je brak bentquote:Op zondag 3 april 2016 17:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow niet eens kankerverwekkend?
Afhaalchinees is natuurlijk sws al niet heel gezond.
Je bevestigt het punt alleen maar zo hè.quote:Op zondag 3 april 2016 17:54 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb vaak genoeg eten van de Chinees opnieuw in de magnetron gegooid de dag erna.
Echt iedereen doet dat volgens mij, heb nog nooit gehoord dat iemand er last van kreeg ofzo.quote:Op zondag 3 april 2016 17:54 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb vaak genoeg eten van de Chinees opnieuw in de magnetron gegooid de dag erna.
quote:Op zondag 3 april 2016 17:53 schreef Amarantha het volgende:
En aangezien niet iedereen het meteen laat afkoelen is het dus een slecht idee volgens veel mensen in CUL.
ik doe dat nooit, ik eet namelijk altijd alles opquote:Op zondag 3 april 2016 17:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Echt iedereen doet dat volgens mij, heb nog nooit gehoord dat iemand er last van kreeg ofzo.
Je krijgt altijd genoeg mee om 2 dagen van te eten.quote:Op zondag 3 april 2016 17:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Echt iedereen doet dat volgens mij, heb nog nooit gehoord dat iemand er last van kreeg ofzo.
ik doe dat ook nooit want ik vind die shit niet lekkerquote:Op zondag 3 april 2016 17:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik doe dat nooit, ik eet namelijk altijd alles op
Ik krijg nooit met mijn vriend alles op. Dus dag erna gewoon alles op 2 borden gooien, magnetron in en opetenquote:Op zondag 3 april 2016 17:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik doe dat nooit, ik eet namelijk altijd alles op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |