Ja, maar er zijn te veel mensen die het te pas en te onpas gebruiken.quote:Op zondag 3 april 2016 17:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Echt de hele jeugd zo ongeveer scheldt (schold) met kanker. Van de extreemrijke kakkerjeugd waarbij ik op de middelbare zat tot de vmbo-basis-leerlingen. En alles ertussenin.
Ja net als met elk scheldwoord. Zoals ik net al zei vind ik het onderscheid gaar.quote:Op zondag 3 april 2016 17:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn te veel mensen die het te pas en te onpas gebruiken.
Soberzo zondagavond sbs trashavondquote:Op zondag 3 april 2016 17:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je zit al klaar met een bak popcorn?
Ja, wat de fuck is dat dan.quote:Op zondag 3 april 2016 17:38 schreef deadprez het volgende:
Zelfde als mensen die de ziekte kanker opeens 'de grote K' noemen.
Zou in de inburgeringscursus horen dat dat hier normaal is.quote:Op zondag 3 april 2016 17:41 schreef Chai het volgende:
Schelden met ziektes ies koeltoer hier in Nederland.
Neh, was aparte jongen wel. Tijdje later was hij toch verdwenen.quote:
Ik chocolade broodjes.quote:Op zondag 3 april 2016 17:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb net ook pizza gegeten.
en bananenbollen
Eet de puni van je vriendin.quote:Op zondag 3 april 2016 17:44 schreef hoink581 het volgende:
Argh. Ik heb honger en ik moet nog boodschappen doen en eten klaarmaken.
je presteert het beste onder druk schijnbaarquote:Op zondag 3 april 2016 17:44 schreef hoink581 het volgende:
gvd ik ookquote:Op zondag 3 april 2016 17:44 schreef hoink581 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |