staan gewoon eerste, worden zo goed als zeker kampioen, waren top favoriet voor degradatie. Waarom zouden ze blij zijn ??quote:Op zondag 3 april 2016 16:11 schreef Caland het volgende:
Is dat publiek van Leicester altijd zo dood
En dan die klappertjesquote:Op zondag 3 april 2016 16:11 schreef Caland het volgende:
Leuk die klappertjes welquote:Op zondag 3 april 2016 16:11 schreef Caland het volgende:
12 punten nodig van de 18 nog te halen, lijkt me geen probleem anders waren ze allang ingestortquote:Op zondag 3 april 2016 16:29 schreef WethouderHekking het volgende:
Grandioos dat Leicester.
Maar ze zijn er nog niet, als ze per ongeluk een keer punten verliezen raken ze toch in paniek met uitwedstrijden tegen Man United en Chelsea voor de boeg.
En ik zie Totenham ook niet alles winnenquote:Op zondag 3 april 2016 16:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
12 punten nodig van de 18 nog te halen, lijkt me geen probleem anders waren ze allang ingestort
wat zullen die en ook Arsenal balenquote:Op zondag 3 april 2016 16:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En ik zie Totenham ook niet alles winnen
Dat is ook weer zo. Ik hoop dat het ze lukt.quote:Op zondag 3 april 2016 16:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En ik zie Totenham ook niet alles winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |