neequote:Op maandag 9 mei 2016 20:21 schreef DjinN het volgende:
Heeft Rover nou wel of niet die auto in de fik gestoken?
Okquote:
Waarom zou bill geen nederlander kunnen zijn? of een kind van ouders die na de wo2 een nieuw leven zijn begonnen in canada?quote:Op maandag 9 mei 2016 13:14 schreef maily het volgende:
[..]
Ook helemaal geen Canadees accent meer ....
En dat briefje van Bill bij die bekers van Sam: "lag nog hier" of zoiets, in het Nederlands ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door MMXMMX op 11-05-2016 17:32:27 ]Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:09 schreef MMXMMX het volgende:
Goede Tijden, Slechte Tijden
Afl. 5370
Vr 13 mei 2016
Helemaal op het einde van deze aflevering gebeurd er iets schokkend.Je vergeet de hoofdverhaalijn van die aflevering Sill die een trio met Amy en Sam gaat scoren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:09 schreef MMXMMX het volgende:
Goede Tijden, Slechte Tijden
Afl. 5370
Vr 13 mei 2016
Helemaal op het einde van deze aflevering gebeurd er iets schokkend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:10 schreef WorkBitch het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door MMXMMX op 11-05-2016 17:31:27 ]Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!![]()
Zojuist in Boulevard:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:36 schreef PeterKelder het volgende:
Zojuist in Boulevard:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:36 schreef PeterKelder het volgende:
Zojuist in Boulevard:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Nina heeft zon kuthoofd. Arme bingwoensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.![]()
Gaat Sjoerd weer aan de dope?
Btw.: misschien ligt het aan mij, maar ik snap nog steeds niet waarom Thijs Nouds bedrijf te gronde wil richten.![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:31 schreef Woods het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wraak op Sjoerd vanwege die gekke acties met Teddy?quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:34 schreef nikkiefan het volgende:
Btw.: misschien ligt het aan mij, maar ik snap nog steeds niet waarom Thijs Nouds bedrijf te gronde wil richten.![]()
Het gaat hem om Sjoerd, uiteindelijk zal hij ervoor willen zorgen dat hij Bram niet meer mag zien. Nog steeds boos om het gedoe rond Teddy. Dat hij indirect Noud er ook mee pakt interesseert hem volgens mij gewoon niet.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:34 schreef nikkiefan het volgende:
De ontknoping op maandag wat een teleurstelling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:04 schreef Japepk het volgende:
Sjoerd serieus weer aan de coke? Man man man, hoe orgineel..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:47 schreef MMXMMX het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:36 schreef DjinN het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:43 schreef MMXMMX het volgende:
De ontknoping op maandag wat een teleurstelling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: