Aan het doelsaldo werken zou mooi zijnquote:Op zaterdag 2 april 2016 21:52 schreef RvLaak het volgende:
Wow... Tot nu toe nog steeds goed spelen... Zouden ze het dan toch voor één keer een hele wedstrijd op hetzelfde niveau kunnen spelen?
Tijd voor Bilal/Gustafsonquote:Op zaterdag 2 april 2016 21:54 schreef Wiebeldak het volgende:
Kuyt speelt niet al te best. En dat is niet alleen door die aanname.
Dat zie ik helaas sowieso niet gebeurenquote:Op zaterdag 2 april 2016 21:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Aan het doelsaldo werken zou mooi zijn
Feyenoord speelt gewoon een goede wedstrijdquote:Op zaterdag 2 april 2016 21:58 schreef Jihawti het volgende:
Het tempo is er trouwens wel naar dat Vejinovic mag invallenHet is dat Excelsior nóg slechter is man man man man....
Vilhena en Toornstra zijn wel goed trouwens.
Dit.quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Feyenoord speelt gewoon een goede wedstrijd
Wel vaak 3 keer gescoord dit seizoen, 3 wedstrijden 4+quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat zie ik helaas sowieso niet gebeuren... Feyenoord heeft daar te weinig scorend vermogen voor dit seizoen
quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:02 schreef Wiebeldak het volgende:
Vermeer moet het toch een partij koud hebben daar?
56-37 op dit moment... 3e plek qua doelpunten vóórquote:Op zaterdag 2 april 2016 22:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wel vaak 3 keer gescoord dit seizoen, 3 wedstrijden 4+
Nee, sorry. Excelsior is gewoon kut, het positiespel van ons is dat ook, maar net iets minder kut. Wederom geen creativiteit, systeem of tempo.quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Feyenoord speelt gewoon een goede wedstrijd
En ik maar denken dat ik negatief benquote:Op zaterdag 2 april 2016 22:10 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Nee, sorry. Excelsior is gewoon kut, het positiespel van ons is dat ook, maar net iets minder kut. Wederom geen creativiteit, systeem of tempo.
De eerste helft was erg goed. De 2e helft is wat minder idd maar verder gewoon een goede wedstrijd.quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:10 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Nee, sorry. Excelsior is gewoon kut, het positiespel van ons is dat ook, maar net iets minder kut. Wederom geen creativiteit, systeem of tempo.
Oh ik ben bij met de goals en de punten heur, maar ik ben niet tevreden met de manier waarop ze in het veld staan. Maar honderd keer liever dit natuurlijk dan met mooi spel verliezen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik negatief ben
Heb je de eerste helft wel gezien vraag ik mij af?quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:13 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Oh ik ben bij met de goals en de punten heur, maar ik ben niet tevreden met de manier waarop ze in het veld staan. Maar honderd keer liever dit natuurlijk dan met mooi spel verliezen.
Als Feyenoord ergens niet goed in is...quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:15 schreef Wiebeldak het volgende:
Nu moet je het uitspelen maar dat kunnen ze niet rustig.
Het gaat alweer beterquote:Op zaterdag 2 april 2016 22:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als Feyenoord ergens niet goed in is...
Klopt, als ze blijven aanvallen, dus niet "rustig uitspelen", dan gaat het idd een stuk beter.quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:21 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Het gaat alweer beterAanvallen niets uitspelen.
Kramer heeft echt een pol op zijn kop ofzo. WTF is er met hem aan de hand.quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, als ze blijven aanvallen, dus niet "rustig uitspelen", dan gaat het idd een stuk beter.
Hij heeft an sich wel een paar goede acties gehad... Vooral het bewust niet meespelenquote:Op zaterdag 2 april 2016 22:22 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Kramer heeft echt een pol op zijn kop ofzo. WTF is er met hem aan de hand.
En meteen een kans voor Excelsiorquote:Op zaterdag 2 april 2016 22:23 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Nelom aanvoerder. Hoe kan dit nou toch weer
Ja, zeg ik hetzelfde over eigenlijk. Bij de gratie van de kutheid van Excelsior leek het iets. Zag je vooral bij het druk zetten: bal werd kinderlijk eenvoudig afgepakt en daarna...niets. Ze hebben gewoon geen idee waar die bal heen moet omdat er geen systeem inzit en er ook geen creatieve voetballende intelligente sprekers meedoen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:14 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Heb je de eerste helft wel gezien vraag ik mij af?
Er zijn zat andere wedstrijden geweest waar de tegenstander kut was maar Feyenoord alsnog verloor.quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:27 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Ja, zeg ik hetzelfde over eigenlijk. Bij de gratie van de kutheid van Excelsior leek het iets. Zag je vooral bij het druk zetten: bal werd kinderlijk eenvoudig afgepakt en daarna...niets. Ze hebben gewoon geen idee waar die bal heen moet omdat er geen systeem inzit en er ook geen creatieve voetballende intelligente sprekers meedoen.
Corners waren idd goed. Zijn ze blijkbaar eindelijk op gaan oefenen (of Toornstra is toevallig in vorm gekomen).quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:33 schreef Wiebeldak het volgende:
Net als dat bijvoorbeeld corners tot 8x toe in een wedstrijd niet aankwamen. Die zijn hier ook bijna allemaal goed. Dit was gewoon een hele goede wedstrijd.
Dat zegt niks. Een beetje zoals ik vroeger mijn bord onderbraakte rond 19:00 wanneer Kraay Sr. (leeft die eigenlijk nog?) begon te beweren dat een zaadpot uitstekend voetbal was geweest of andersom.quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:36 schreef RvLaak het volgende:
Zelfs Been vond het een goede wedstrijd...
Uitspelen? Doordrukken.quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:15 schreef Wiebeldak het volgende:
Nu moet je het uitspelen maar dat kunnen ze niet rustig.
Ach ja, Vilhena kan geweldig voetballen maar blijkbaar moet ie daarvoor eerst in z'n kop hebben dat ie weg moet bij Feyenoord. Laat hem maar dan, sommige vogels moet je niet kooien.quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:56 schreef Scrummie het volgende:
Het was een prima pot, eerste helft vooral. Excelsior was verschrikkelijk slecht.
Vilhena
Die zit ergens dement te wezen. Kraay sr.quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:40 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Dat zegt niks. Een beetje zoals ik vroeger mijn bord onderbraakte rond 19:00 wanneer Kraay Sr. (leeft die eigenlijk nog?) begon te beweren dat een zaadpot uitstekend voetbal was geweest of andersom.
Feyenoord moet helemaal niet in zee gaan met dat soort spelers. Ik weet weet eerlijk gezegd niet 100% of het zo is maar krijg altijd sterk het vermoeden dat bijv. een Elia alleen maar om zich zelf geeft.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:28 schreef MPC60 het volgende:
Leuk potje voetbal maar zeer zeker tegen een matig Excelsior. Elia bij die wissel.Doen normaal man, zelfs tegen Excelsior kom je je man nog niet voorbij.
Aan het begin van dit seizoen dacht ik Eliaquote:Op zaterdag 2 april 2016 23:30 schreef PufpufpuffelBeernd het volgende:
[..]
Feyenoord moet helemaal niet in zee gaan met dat soort spelers. Ik weet weet eerlijk gezegd niet 100% of het zo is maar krijg altijd sterk het vermoeden dat bijv. een Elia alleen maar om zich zelf geeft.
Met name dat laatste was wel lekker, 1e keer dit seizoen dat ik zo lang rustig heb gezeten.quote:Op zondag 3 april 2016 00:14 schreef DonRaja het volgende:
En eindelijk thuis. Paar leuke aanvallen gezien. En ik kan later vertellen dat ik erbij was: die ene wedstrijd waar we scoorden uit een corner, Kramer een sprintje trok, Nelom aanvoerder was en we niet tot de 94e minuut nog in spanning zaten...
Dat hadden ze moeten doen.quote:
Over wie heb je het nou?quote:Op zondag 3 april 2016 10:28 schreef Pleun2011 het volgende:
Goede wedstrijd van Feyenoord maar die gozer met zijn spaghetti-benen toonde weer eens aan waarom we hem beter kunnen lozen. Feyenoord is af en toe net een sociale werkplaats, waar motorisch gehandicapten met open armen worden binnengehaald
Gok Kramer. Kan ook Elia zijn.quote:
Lol, zombie Kuyt sloopt de Kuip alvast?quote:Op zondag 3 april 2016 12:57 schreef RvLaak het volgende:
Onder het kopje lelijke tatoeages:
[ afbeelding ]
Ik wel, eentje dan. Maar gezichten komen zelden of nooit goed op huid. Voor elk goed portret, zijn er tientallen slechte.quote:Op zondag 3 april 2016 13:00 schreef MPC60 het volgende:
Ik begrijp daar nooit iets van.Maar ik heb dan ook geen tattoos zelf.
Jihiwati zegt het goed, zombie kuyt.quote:Op zondag 3 april 2016 13:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik wel, eentje dan. Maar gezichten komen zelden of nooit goed op huid. Voor elk goed portret, zijn er tientallen slechte.
Lijkt me ook onwaarschijnlijk als Kuyt het maar bij een seizoen laat. Het is te hopen dat die Vilhena gaat bijtekenen. Ik denk net als bij Kuyt dat Vilhena pas zal bijtekenen als ze volgend seizoen om meer kunnen spelen.quote:Op zondag 3 april 2016 14:02 schreef RvLaak het volgende:
Opgeleefde Kuijt hint naar langer verblijf in De Kuip
Eens. Al was de afhandeling van die kans van gisteren op het laatst wel om te janken.quote:Op zondag 3 april 2016 16:38 schreef Scrummie het volgende:
Trouwens, Nelom de laatste twee wedstrijden: dikke prima. Zo jammer dat ie zo belachelijk instabiel is wat dat betreft.
Ja oke, maar om hem dan meteen maar aanvoerder te maken..quote:Op zondag 3 april 2016 16:38 schreef Scrummie het volgende:
Trouwens, Nelom de laatste twee wedstrijden: dikke prima. Zo jammer dat ie zo belachelijk instabiel is wat dat betreft.
Om meer spelen? Je gaat niet magischerwijs 20 punten op 2 clubs goedmaken volgend seizoen. 3e plaats, overwinteren in de EL en de beker is gewoon het maximaal haalbare gezien de huidige verhoudingenquote:Op zondag 3 april 2016 14:17 schreef Vasion het volgende:
[..]
Lijkt me ook onwaarschijnlijk als Kuyt het maar bij een seizoen laat. Het is te hopen dat die Vilhena gaat bijtekenen. Ik denk net als bij Kuyt dat Vilhena pas zal bijtekenen als ze volgend seizoen om meer kunnen spelen.
Welkom in de Eredivisie, waar alles kan.quote:Op zondag 3 april 2016 20:58 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Om meer spelen? Je gaat niet magischerwijs 20 punten op 2 clubs goedmaken volgend seizoen. 3e plaats, overwinteren in de EL en de beker is gewoon het maximaal haalbare gezien de huidige verhoudingen
Dat is wel bijzonder inderdaadquote:Op zondag 3 april 2016 20:25 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja oke, maar om hem dan meteen maar aanvoerder te maken..
Absurd. Er is bovendien duidelijk een gebrek aan linksbacks dat zo'n Nelom nog voor Feyenoord speelt. Ik meen te herinneren dat Van Geel twee seizoenen nog over Mulder zei dat hij voor zijn leeftijd te weinig zou ontwikkelen en daardoor weg moest. Nou, dan ben ik benieuwd naar welke stap Nelom over x aantal jaar zal gaan maken.quote:Op zondag 3 april 2016 21:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat is wel bijzonder inderdaadop basis waarvan maak je die jongen in 's hemelsnaam aanvoerder...
Dat vind ik een beetje kort door de bocht. Het gat van 20 punten is ontstaan omdat Feyenoord 7 keer op rij verloor. Dat gebeurt niet ieder seizoen. Onder Koeman werden we nog 2e (insert grap over de Coolsingel hier). Tuurlijk zijn Ajax en PSV kwalitatief sterker maar dat betekent niet dat je geen kampioen kunt worden in de Eredivisie, die knotsgekke competitie waar alles kan.quote:Op zondag 3 april 2016 20:58 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Om meer spelen? Je gaat niet magischerwijs 20 punten op 2 clubs goedmaken volgend seizoen. 3e plaats, overwinteren in de EL en de beker is gewoon het maximaal haalbare gezien de huidige verhoudingen
Mulder werd lang de hand boven het hoofd gehouden, maar na Zorya kon het gewoon niet meer langer. Dat breng je alleen niet zo naar buiten toe.quote:Op zondag 3 april 2016 22:11 schreef Vasion het volgende:
[..]
Absurd. Er is bovendien duidelijk een gebrek aan linksbacks dat zo'n Nelom nog voor Feyenoord speelt. Ik meen te herinneren dat Van Geel twee seizoenen nog over Mulder zei dat hij voor zijn leeftijd te weinig zou ontwikkelen en daardoor weg moest. Nou, dan ben ik benieuwd naar welke stap Nelom over x aantal jaar zal gaan maken.
En kennethgod buitenkansjegenot kwam langs. Dan kun je dat mooi roepen.quote:Op zondag 3 april 2016 22:30 schreef Oldground het volgende:
[..]
Mulder werd lang de hand boven het hoofd gehouden, maar na Zorya kon het gewoon niet meer langer. Dat breng je alleen niet zo naar buiten toe.
Feyenoord heeft ieder seizoen wel zo'n inzinking, dit seizoen alleen wat dieper dan anders. En het spel is bijna het hele seizoen om te janken geweest.quote:Op zondag 3 april 2016 22:14 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje kort door de bocht. Het gat van 20 punten is ontstaan omdat Feyenoord 7 keer op rij verloor. Dat gebeurt niet ieder seizoen.
Cabral vind ik toch wat anders. Hij speelde bij ons gewoon bout, ging via Twente en ADO naar de bank van Willem II en speelt nu pas een paar aardige potjes. Blij dat die weg ging.quote:Op maandag 4 april 2016 08:39 schreef Pleun2011 het volgende:
Cabral is ook zo'n figuur.. 4 jaar lang als een drol gepresteerd en nu doet hij het opeens aardig
Linkjes?quote:Op maandag 4 april 2016 08:39 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik lees overigens weer her en der berichten over Vilhena en pappie die weer van alles zegt. Hypocriet mannetje. Ben er bijna zeker van dat het die kerel alleen maar gaat om de poen. Vind het ook jammer dat Vilhena voor dit nare gedrag wordt beloond en gewoon opgesteld. Hij doet het nu goed omdat hij zich in de kijker wil spelen. Na de zomer zal hij wel ergens verdwijnen in de anonimiteit. Cabral is ook zo'n figuur.. 4 jaar lang als een drol gepresteerd en nu doet hij het opeens aardig. Hoe zou dat nou komen?
Ieder seizoen is weer anders natuurlijk. Maar dat Koeman 2e werd heette niet voor niets een godswonderquote:Op zondag 3 april 2016 22:14 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje kort door de bocht. Het gat van 20 punten is ontstaan omdat Feyenoord 7 keer op rij verloor. Dat gebeurt niet ieder seizoen. Onder Koeman werden we nog 2e (insert grap over de Coolsingel hier). Tuurlijk zijn Ajax en PSV kwalitatief sterker maar dat betekent niet dat je geen kampioen kunt worden in de Eredivisie, die knotsgekke competitie waar alles kan.
Echt mazzel mee gehad inderdaad.quote:Op zondag 3 april 2016 22:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
En kennethgod buitenkansjegenot kwam langs. Dan kun je dat mooi roepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |