Hup PSV, ja.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:10 schreef Wiebeldak het volgende:
Haha. Ik dacht mij toch dat daar een topic titel aankwam van jewelste omdat het zo lang duurde. Maar Hup PSV?
Ajax wordt kampioen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Typisch geval van tussenstandmadheid, dit.
Ok. Hup PSV. Al zie ik ook graag dat zij winnen al is het alleen maar zodat Ajax geen kampioen wordt.quote:
Ik haat jou.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:12 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ok. Hup PSV. Al zie ik ook graag dat zij winnen al is het alleen maar zodat Ajax geen kampioen wordt.
Ajacied.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:14 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
En dat terwijl jij de enige ajaxied ben die ik wel mag. Ik ben erg teleurgesteld.
Echt?quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:14 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
En dat terwijl jij de enige ajaxied ben die ik wel mag.
Dus mij mag je niet?quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:14 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
En dat terwijl jij de enige ajaxied ben die ik wel mag. Ik ben erg teleurgesteld.
Als ze het niet worden zou dit club moeten worden opgeheven. Licht uit en niet meer over praten.quote:
Niks mis met een kwartiertjequote:Op zaterdag 2 april 2016 20:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eerste kwartier AZ beter, 2de kwartier PSV.
Heel leuk, maar hier trap ik mooi niet in. Daar is onze vriendschap te sterk voor.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat doe je stoer tegen mijn vriend? mafkees.
nou nou nouquote:Op zaterdag 2 april 2016 20:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als ze het niet worden zou dit club moeten worden opgeheven. Licht uit en niet meer over praten.
Aha. Oke.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als ze het niet worden zou dit club moeten worden opgeheven. Licht uit en niet meer over praten.
Mag je nu dan eindelijk voor je rijbewijs gaan?quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:17 schreef Buitendam het volgende:
Deze wedstrijd maakt mij 10 jaar ouder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |