jaquote:
Wanneer heb jij je dagelijkse portie gehad?quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Hij heeft z'n dagelijkse portie aandacht wel weer gehad denk ik. NEXT.
hhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 2 april 2016 17:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wanneer heb jij je dagelijkse portie gehad?
jawel niet zo flauw kom erbijquote:
obesitaspatiënten*quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Bijvoorbeeld ik kan nu al een onderscheid maken tussen zikahoofden en obesitas patienten a la che en mensen met alopecia, ik noem een WCH.
Kusje op je badmutsquote:
quote:
Jij whiteknight hier Crip met je puur en zuiver gelul. Dus pas maar op dat jouw bordkartonnen zwaardje niet knakt.quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:11 schreef Che_ het volgende:
Ah, de ridder met kartonnen zwaard verschijnt weer
Kraig aidsquote:Op zaterdag 2 april 2016 17:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
obesitaspatiënten*
à la*
En het begin van je zin met 'bijvoorbeeld' klinkt ook niet helemaal lekker.
Ik sluit wel achteraanquote:Op zaterdag 2 april 2016 17:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kunnen toch ook gewoon een mantrain doen ;s
Als je het vergelijkt met de papa "Abi mein kint echte slim" is dit nog netjesquote:Op zaterdag 2 april 2016 17:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
obesitaspatiënten*
à la*
En het begin van je zin met 'bijvoorbeeld' klinkt ook niet helemaal lekker.
Kom op, toe nouquote:
HAHAquote:Op zaterdag 2 april 2016 17:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als je het vergelijkt met de papa "Abi mein kint echte slim" is dit nog netjes
iddquote:
ik deed toch mee jezusquote:Op zaterdag 2 april 2016 17:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
idd
wordt wel beetje gay zo nu we maar met z'n tweeën zijn
Dat was srs ja...quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij whiteknight hier Crip met je puur en zuiver gelul. Dus pas maar op dat jouw bordkartonnen zwaardje niet knakt.
oh jij was me niet opgevallenquote:
Wil jou wel knuffelen hoor.quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
idd
wordt wel beetje gay zo nu we maar met z'n tweeën zijn
oh dan tyft remqo maar opquote:
hehehquote:
tot zo ver de lobiquote:
Jaquote:
je hebt tenslotte maar twee ogenquote:Op zaterdag 2 april 2016 17:19 schreef Che_ het volgende:
Ik let nu wel beter op mijn woorden. Anders word ik weer via dm bedreigd.
En 1 lulquote:Op zaterdag 2 april 2016 17:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je hebt tenslotte maar twee ogen
HJB OVER MIJquote:
Maak je nu meer kans op seks of krijg je spannende snaps hiervoor?quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heb je echt even je lipjes gekruld of denk je dat je puberale emoji fratsen kracht bijzetten?
quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
https://streamable.com/0qrg?t=0.2
ziek
Ik zou bijna een mens kunnen zijnquote:Op zaterdag 2 april 2016 17:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je bent normaler dan ik dacht
Bedankt voor het korte inkijkje in de belevingswereld van een verstokte online creep, maar ik ben niet bekend op het gladde ijs waar jij je steeds op lijkt te begeven.quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:25 schreef Che_ het volgende:
Maak je nu meer kans op seks of krijg je spannende snaps hiervoor?
Met die snor alleen gaat het niet lukken
dat tweede meisje is mooiquote:Op zaterdag 2 april 2016 17:26 schreef Crip het volgende:
Zo cute, en die gast hij wilde heel graag dat ze zijn kikker een kusje gaven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |