jaquote:
Wanneer heb jij je dagelijkse portie gehad?quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Hij heeft z'n dagelijkse portie aandacht wel weer gehad denk ik. NEXT.
hhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 2 april 2016 17:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wanneer heb jij je dagelijkse portie gehad?
jawel niet zo flauw kom erbijquote:
obesitaspatiënten*quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Bijvoorbeeld ik kan nu al een onderscheid maken tussen zikahoofden en obesitas patienten a la che en mensen met alopecia, ik noem een WCH.
Kusje op je badmutsquote:
quote:
Jij whiteknight hier Crip met je puur en zuiver gelul. Dus pas maar op dat jouw bordkartonnen zwaardje niet knakt.quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:11 schreef Che_ het volgende:
Ah, de ridder met kartonnen zwaard verschijnt weer
Kraig aidsquote:Op zaterdag 2 april 2016 17:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
obesitaspatiënten*
à la*
En het begin van je zin met 'bijvoorbeeld' klinkt ook niet helemaal lekker.
Ik sluit wel achteraanquote:Op zaterdag 2 april 2016 17:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kunnen toch ook gewoon een mantrain doen ;s
Als je het vergelijkt met de papa "Abi mein kint echte slim" is dit nog netjesquote:Op zaterdag 2 april 2016 17:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
obesitaspatiënten*
à la*
En het begin van je zin met 'bijvoorbeeld' klinkt ook niet helemaal lekker.
Kom op, toe nouquote:
HAHAquote:Op zaterdag 2 april 2016 17:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als je het vergelijkt met de papa "Abi mein kint echte slim" is dit nog netjes
iddquote:
ik deed toch mee jezusquote:Op zaterdag 2 april 2016 17:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
idd
wordt wel beetje gay zo nu we maar met z'n tweeën zijn
Dat was srs ja...quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij whiteknight hier Crip met je puur en zuiver gelul. Dus pas maar op dat jouw bordkartonnen zwaardje niet knakt.
oh jij was me niet opgevallenquote:
Wil jou wel knuffelen hoor.quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
idd
wordt wel beetje gay zo nu we maar met z'n tweeën zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |