quote:Voordat je reageert
- Houd rekening met de vervuilende effecten van je reactie
- Het OV is fantastisch
Ook de inhoud is hoogst dubieus Robin.quote:Op zaterdag 2 april 2016 12:02 schreef robin007bond het volgende:
Deze spot.![]()
Terechte inhoud, de vorm....
Hoezo? Het is waar van de plofkippen, stond laatst nog in NRC.quote:Op zaterdag 2 april 2016 12:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ook de inhoud is hoogst dubieus Robin.
Alsof Nederlandse boeren niet kunnen concurreren met de Oekraïense met hun techniek uit de jaren '70quote:Op zaterdag 2 april 2016 12:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoezo? Het is waar van de plofkippen, stond laatst nog in NRC.
Of we nou plofkippen importeren uit China of uit Oekraine.quote:Op zaterdag 2 april 2016 12:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoezo? Het is waar van de plofkippen, stond laatst nog in NRC.
Ja, dat laatste is waar ik dus ook op hoop als ik mijn JA-stem geef.quote:Op zaterdag 2 april 2016 12:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Alsof Nederlandse boeren niet kunnen concurreren met de Oekraïense met hun techniek uit de jaren '70.
Daarnaast zijn er clubjes als Wakker Dier die leuk gaan reageren als er een Oekraïense plofkipfilet of legbatterijei in de Nederlandse schappen ligt.
Dat mag ik hopen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 12:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Alsof Nederlandse boeren niet kunnen concurreren met de Oekraïense met hun techniek uit de jaren '70.
Daarnaast zijn er clubjes als Wakker Dier die leuk gaan reageren als er een Oekraïense plofkipfilet of legbatterijei in de Nederlandse schappen ligt.
Ik ben wel blij met de toegenomen aandacht voor voedselveiligheid en de leefomstandigheden van de dieren die we eten. Daar gaat dit verdrag echt geen einde aan maken.quote:Op zaterdag 2 april 2016 12:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat laatste is waar ik dus ook op hoop als ik mijn JA-stem geef.
Oorlogstrauma en last van afro-amerikaanse hate-crimes.quote:
Deze meneer komt waarschijnlijk niet in fora. Beetje te oud.quote:Op zaterdag 2 april 2016 12:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
- Het schofferen van users uit andere fora wordt niet geaccepteerd in de sc. -
Volgens mij is dat echt een farçe. We eten die plofkippen net zo goed, alleen niet meer als filet. Voor de filets worden nu de "nieuwe kip" gebruikt, die met 18 of 19 exemplaren in het donker op een vierkante meter woont in plaats van 20 stuks voor de plofkip.quote:Op zaterdag 2 april 2016 12:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met de toegenomen aandacht voor voedselveiligheid en de leefomstandigheden van de dieren die we eten. Daar gaat dit verdrag echt geen einde aan maken.
Dat denk ik ook. Plofkippensoep, plofkipsalade, plofkipbouillon.quote:Op zaterdag 2 april 2016 12:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij is dat echt een farçe. We eten die plofkippen net zo goed, alleen niet meer als filet. Voor de filets worden nu de "nieuwe kip" gebruikt, die met 18 of 19 exemplaren in het donker op een vierkante meter woont in plaats van 20 stuks voor de plofkip.
Whoopdeewhoo. Natuurlijk is elke vooruitgang goed meegenomen, maar vooral denken consumenten dat er heel wat veranderd is terwijl dat helemaal niet waar is. Of nou ja, de prijs is wel aangepast aan ons verbeterde beeld.
Leeftijdsklasse Ryan of tijgertje lijkt me.quote:Op zaterdag 2 april 2016 12:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Deze meneer komt waarschijnlijk niet in fora. Beetje te oud.
Uiteraard, het is niet goed of het deugt niet.quote:Op zaterdag 2 april 2016 12:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij is dat echt een farçe. We eten die plofkippen net zo goed, alleen niet meer als filet. Voor de filets worden nu de "nieuwe kip" gebruikt, die met 18 of 19 exemplaren in het donker op een vierkante meter woont in plaats van 20 stuks voor de plofkip.
Whoopdeewhoo. Natuurlijk is elke vooruitgang goed meegenomen, maar vooral denken consumenten dat er heel wat veranderd is terwijl dat helemaal niet waar is. Of nou ja, de prijs is wel aangepast aan ons verbeterde beeld.
Kan dat bij Amerikanen nooit zo goed inschatten. Desert Storm was uit '91, dus deze man kan ook best uit '72 komen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 12:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Leeftijdsklasse Ryan of tijgertje lijkt me.
De Kip van Morgen groeit 11% langzamer en heeft 5% meer ruimte. Als jij dat "toegenomen aandacht voor voedselveiligheid en de leefomstandigheden van de dieren" wil noemen, oké dan.quote:Op zaterdag 2 april 2016 12:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Uiteraard, het is niet goed of het deugt niet.
Van de volledig focus op goedkoper en efficiënter produceren is de diervriendelijkheid er als belangrijke factor bijgekomen. Er is nog een lange weg te gaan natuurlijk maar men zet wel stappen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 12:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
De Kip van Morgen groeit 11% langzamer en heeft 5% meer ruimte. Als jij dat "toegenomen aandacht voor voedselveiligheid en de leefomstandigheden van de dieren" wil noemen, oké dan.
http://kassa.vara.nl/nieuws/welke-kippen-hebben-het-beste-leven
Ik zou best een huis willen met 5% meer ruimte.quote:Op zaterdag 2 april 2016 12:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
De Kip van Morgen groeit 11% langzamer en heeft 5% meer ruimte. Als jij dat "toegenomen aandacht voor voedselveiligheid en de leefomstandigheden van de dieren" wil noemen, oké dan.
http://kassa.vara.nl/nieuws/welke-kippen-hebben-het-beste-leven
Topprogramma inderdaad.quote:Op zaterdag 2 april 2016 12:37 schreef Tchock het volgende:
Keuringsdienst van Waarde is wat dat betreft wel een eye-opener voor mij. Als er op een product "zonder kunstmatige smaakstoffen" staat weet ik nu dat er genetisch gemanipuleerd gist in zit.
Ik vind het zorgelijk dat dat alleen maar lijkt te komen door publieke verontwaardiging, in plaats van dat de bedrijven het zelf initiëren. Dreigen met een boycot is wel lekker kapitalisme in de praktijk.quote:Op zaterdag 2 april 2016 12:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Van de volledig focus op goedkoper en efficiënter produceren is de diervriendelijkheid er als belangrijke factor bijgekomen. Er is nog een lange weg te gaan natuurlijk maar men zet wel stappen.
Tja, bedrijven hebben nu eenmaal de focus op geld verdienen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 12:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het zorgelijk dat dat alleen maar lijkt te komen door publieke verontwaardiging, in plaats van dat de bedrijven het zelf initiëren. Dreigen met een boycot is wel lekker kapitalisme in de praktijk.
Alles voor de winst is het motto. Verrot systeem is het.quote:Op zaterdag 2 april 2016 12:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het zorgelijk dat dat alleen maar lijkt te komen door publieke verontwaardiging, in plaats van dat de bedrijven het zelf initiëren. Dreigen met een boycot is wel lekker kapitalisme in de praktijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |