Durf ik niet te zeggen.quote:
for boysquote:
Das zou dan een heell kleintje moeten zijnquote:
daarom......................quote:Op zaterdag 2 april 2016 01:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Das zou dan een heell kleintje moeten zijn
Uh ikquote:
30 cm ja?quote:Op zaterdag 2 april 2016 01:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nàh, dat probleem heb ik niet echt.
Uh, er was toch niets mis met Paul McCartney's benen? was toch zijn vrouw ná Linda die daar iets plastics voor in de plaats had?quote:Op zaterdag 2 april 2016 01:46 schreef FANN het volgende:
[..]
ik nietik had lego en een schetsboek
en een barbie met één beennet als Paul Mc cartney
Ja, dat bedoel ik dat fotomodel met 1 been die hem helemaal leeggetrokken heeftquote:Op zaterdag 2 april 2016 01:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, er was toch niets mis met Paul McCartney's benen? was toch zijn vrouw ná Linda die daar iets plastics voor in de plaats had?
Dat ook weer niet, maar bij eventuele behoefte wil ik de desbetreffende maat wel even PM-en hoor.quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2016 01:47 schreef FANN het volgende:
en een stomme plaspop, vond k ook geen reet aan ....
mijn libido is afgestorvenquote:Op zaterdag 2 april 2016 01:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat ook weer niet, maar bij eventuele behoefte wil ik de desbetreffende maat wel even PM-en hoor.
Sommige mannen vinden dat wel fijnquote:Op zaterdag 2 april 2016 01:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dat fotomodel met 1 been die hem helemaal leeggetrokken heeft
En we weten al niet eens meer hoe ze heetquote:Op zaterdag 2 april 2016 01:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dat fotomodel met 1 been die hem helemaal leeggetrokken heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |