ja wat ook nieuw is is dat ze dus niet bij de spoorwegovergang is aangereden maar 4 a 500 meterquote:Op zondag 3 april 2016 23:12 schreef marsan het volgende:
[..]
Nope, heb eigenlijk weken niets gehoord over deze zaak. Tot afgelopen week.
Moet zeggen dat ik nu wel meer dingen zie waar ik een antwoord op zou willen dan een tijdje terug.
Waarom niet naar de plaats waar haar lichaam uiteindelijk lag? Daar heeft ze een ruim uur gelegen.quote:Op zondag 3 april 2016 23:18 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ja wat ook nieuw is is dat ze dus niet bij de spoorwegovergang is aangereden maar 4 a 500 meter
verderop ,richting Hilversum sportpark .
De hond van Peter rd Vries kwam tot aan de spoorwegovergang.
Waarom dan ook niet die andere halve kilometer naar PD ?
Is al beantwoord maar dat meisje/die vrouw die voorin zat zei idd dat er eerst de knal/aanrijding was en er daarna hard werd geremd.quote:Op zondag 3 april 2016 22:30 schreef marsan het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze ook gegevens hebben als wel of niet geremd. Daar kun je dan ook uit afleiden of hij wel of niet iemand op het spoor heeft gezien.
Buiten deze feiten vond ik haar verhaal erg geloofwaardig, haar boosheid en verbolgenheid toen ze op het journaal hoorde dat de verklaring van de machinist niet overeenkwam met haar ervaring.quote:Op zondag 3 april 2016 23:45 schreef Rica het volgende:
[..]
Is al beantwoord maar dat meisje/die vrouw die voorin zat zei idd dat er eerst de knal/aanrijding was en er daarna hard werd geremd.
- geen claxon
- aanrijding
- noodstop
Ook nog, ze heeft dit uit eigen beweging twee keer aan het onderzoeksteam gemeld. Omdat de nieuwsberichten niet klopten. Eerste keer, geen antwoord. Tweede keer, "ja bedankt maar we gaan er niks mee doen." Ze hebben het simpelweg genegeerd omdat het strijdig was met wat ze hadden.
Klopt, de verklaringen van dat meisje over het niet claxonneren paste niet in het straatje.quote:Op zondag 3 april 2016 23:45 schreef Rica het volgende:
[..]
Is al beantwoord maar dat meisje/die vrouw die voorin zat zei idd dat er eerst de knal/aanrijding was en er daarna hard werd geremd.
- geen claxon
- aanrijding
- noodstop
Ook nog, ze heeft dit uit eigen beweging twee keer aan het onderzoeksteam gemeld. Omdat de nieuwsberichten niet klopten. Eerste keer, geen antwoord. Tweede keer, "ja bedankt maar we gaan er niks mee doen." Ze hebben het simpelweg genegeerd omdat het strijdig was met wat ze hadden.
Ik heb hem ff opgezocht:quote:Op zondag 3 april 2016 22:02 schreef Mula het volgende:
Als ze echt het stootblok van de trein in haar rug had staan, is dat toch een teken dat ze in ieder geval rechtop stond en niet onwel/vermoord/onder de invloed op het spoor lag.
Ik kan me bij een machinist trouwens goed voorstellen dat je meteen zo in shock bent dat je eigenlijk helemaal niet beseft wat je precies hebt gedaan op het moment dat je iets wits ziet en je een knal hoort en gewoonweg dénkt dat je geclaxonneerd hebt.
Ik ben trouwens wel verbaasd dat schijnbaar haar gelaat nog in enigszins redelijke conditie was. Was het haar vader niet die meteen zei dat er helemaal niks van het lichaam over was en dat er geen testen gedaan konden worden?
en hoe zit dat met die man, in beeld dus niet anoniem, die zegt een auto te hebben gehoord een half uurtje (?, ff uit mn hoofd), bij het spoor, voor dascha onder de trein kwam. Die zegt toch wel de claxon te hebben gehoord? Maar dat stukje weet ik niet zeker meer.quote:Op zondag 3 april 2016 20:55 schreef Rica het volgende:
[..]
Omdat het vrij cruciaal is. De hele zelfmoord-conclusie is er min of meer aan ontleend. De machinist zou geclaxonneerd hebben, en dus haar ruim op tijd moeten hebben gezien. Dus moet zij op het spoor hebben gelopen. Dus moet zij de claxon genegeerd hebben. Dus moet het haar opzet zijn geweest.
Wanneer de machinist haar helemaal niet heeft gezien tot een fractie van een seconde voor de aanrijding verandert dat hele verhaal.
Een valse verklaring van wel claxonneren (omdat het dan niet lijkt dat de machinist zat te dutten) heeft wellicht het hele onderzoek vanaf de eerste minuut de verkeerde richting in gestuurd.
Zeker nou ze een getuige hebben die pertinent beweert dat ze geen claxon heeft gehoord. Wat ondersteund wordt door andere verklaringen.
En de machinist is ondertussen 'te druk' om gehoord te worden.
Volgens mij had hij geen claxon gehoord. Hij zei nog zoiets van het is hier 's nachts doodstil, dan moet je dat zeker kunnen horen.quote:Op maandag 4 april 2016 06:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
en hoe zit dat met die man, in beeld dus niet anoniem, die zegt een auto te hebben gehoord een half uurtje (?, ff uit mn hoofd), bij het spoor, voor dascha onder de trein kwam. Die zegt toch wel de claxon te hebben gehoord? Maar dat stukje weet ik niet zeker meer.
Ootje weet het vast wel, die heeft de docu wat scherper op haar netvlies.
Deze man woont nabij de overgang en hoorde een auto maar geen claxon.quote:Op maandag 4 april 2016 07:04 schreef Rica het volgende:
[..]
Volgens mij had hij geen claxon gehoord. Hij zei nog zoiets van het is hier 's nachts doodstil, dan moet je dat zeker kunnen horen.
ok, dus die man en dat meisje die in de voorste wagon zat hebben beiden geen claxon gehoord.quote:Op maandag 4 april 2016 08:47 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Deze man woont nabij de overgang en hoorde een auto maar geen claxon.
1 ze weet wie de afzender isquote:Op maandag 4 april 2016 09:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
ok, dus die man en dat meisje die in de voorste wagon zat hebben beiden geen claxon gehoord.
Apart wel, dat de machinist heeft verllaard te hebben geclaxoneerd.
En die auto, dat wordt dus ook niet uitgezocht adhv eventuele camerabeelden.
En dat dophie xp komt inderdaad over als een verwijzing naar sophie die drugs heeft gebruikt.
En ik ben benieuwd naar de achtergrond van de jongen/man waarmee ze via snapchat contact had. Kent die persoon de man van 27? En hoe raakt het netwerk van die twee het netwerk van dascha?
Zomaar even uit de lucht gegrepen, stel nou dat die twee mannen elkaar kennen. En die van snapchat heeft een keer dophie xp getypt. Op het moment dat dascha dan een bericht leest van de 27jarige met dophie bedenkt ze zich misschien dat haar foto's en berichtjes ook bekend zijn bij de 27 jarige. Paniek.
Ik bedoel dit als voorbeeld, waarom ze na zo'n ogenschijnlijk suf bericht toch zo in paniek zou kunnen zijn geraakt.
En tel er dan bij op dat deze aanrijding in de nacht is gebeurt.quote:Eigenlijk weet vaak de machinist ook niet wat er precies is gebeurd, want het gaat in fracties van secondes, vaak zien ze een persoon voor de trein staan en het enige wat ze nog kunnen doen, is de volle remming
ik zei dan ook, ogenschijnlijk suf bericht.quote:Op maandag 4 april 2016 09:44 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
1 ze weet wie de afzender is
2 die vent is precies 11 jaar ouder
3 ze stormt binnen 5 minuten na het ontvangen van het bericht de tent uit
Zo suf vind ik dat berichtje niet, eerder creepie.
Waarom spreekt hij haar niet gewoon aan? Hij stond in dezelfde zaal?
Dophie?? Das toch een zeer kinderachtig grapje voor een volwassen vent van 27.
ff voor je opgezocht, de bewoner aan de Maartendijkse weg, werd wakker van de auto die bij hun het pad opreed... (18:42)quote:Op maandag 4 april 2016 09:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
ok, dus die man en dat meisje die in de voorste wagon zat hebben beiden geen claxon gehoord.
Apart wel, dat de machinist heeft verllaard te hebben geclaxoneerd.
En die auto, dat wordt dus ook niet uitgezocht adhv eventuele camerabeelden.
En dat dophie xp komt inderdaad over als een verwijzing naar sophie die drugs heeft gebruikt.
En ik ben benieuwd naar de achtergrond van de jongen/man waarmee ze via snapchat contact had. Kent die persoon de man van 27? En hoe raakt het netwerk van die twee het netwerk van dascha?
Zomaar even uit de lucht gegrepen, stel nou dat die twee mannen elkaar kennen. En die van snapchat heeft een keer dophie xp getypt. Op het moment dat dascha dan een bericht leest van de 27jarige met dophie bedenkt ze zich misschien dat haar foto's en berichtjes ook bekend zijn bij de 27 jarige. Paniek.
Ik bedoel dit als voorbeeld, waarom ze na zo'n ogenschijnlijk suf bericht toch zo in paniek zou kunnen zijn geraakt.
dank jequote:Op maandag 4 april 2016 10:00 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
ff voor je opgezocht, de bewoner aan de Maartendijkse weg, werd wakker van de auto die bij hun het pad opreed... (18:42)
Tussen 05:00 en 05:30 is er volgens hem een auto komen aanrijden op de Maartendijkseweg. Na een periode van stilstand vertrok deze auto vermoedelijk richting Hollandse Rading.
De machinist zou 3x geclaxoneerd hebben...
De man zegt dat hij dat zeker gehoord zou moeten hebben, want het is hartstikke stil daar.
Ik post het nog maar even een keer.quote:Op zondag 3 april 2016 21:58 schreef Physsic het volgende:
Eigenlijk was ik opzoek naar het vandaan komt dat de machinist geclaxonneerd zou hebben.
Komt dat van de familie, omdat de politie dat tegen hen heeft verteld?
Of heeft de politie het bijvoorbeeld officieel hij de media gemeld?
Dat lijkt me nogal van belang. Er zijn namelijk wel meer onwaarheden rondgegaan (zoals dat eigenlijk altijd het geval is bij nieuwsberichten).
de treinmachinist heeft tegenover de politie verklaard het meisje op de rails te hebben zien staan, en haar nog met de claxon te hebben gewaarschuwdquote:Op maandag 4 april 2016 11:46 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik post het nog maar even een keer.
Blijkbaar komt dat verhaal van PRdV in een uitzending van RTL Boulevard. Enkele dagen later in een ander programma benoemd hij dat niet meer.
Hij gaf wel aan dat hij de machinist niet zelf gesproken heeft.
Het is dus de vraag of hij het van de politie heeft gehoord, of van de familie (via de politie).
De meeste media benoemen eigenlijk alleen dat de machinist heeft aangegeven dat de persoon op het spoor (al dan niet lopend) geen aanstalte maakte om van het spoor af te gaan.
Ik twijfel dus of de machinist uberhaupt wel heeft verklaard dat hij geclaxonneerd heeft. Waar die "drie keer" vandaan komt is mij helemaal een raadsel.
Klopt, dacht ik eerst ook aan type foutje.quote:Op maandag 4 april 2016 11:48 schreef suzi1 het volgende:
de D zit naast de S dus die fout is al snel gemaakt, daar kan je dan beter niet teveel achter zoeken.
(dophie sophie)
Een typefout zoals die is inderdaad mogelijk vanaf een toetsenbord niet vanaf een telefoon.quote:Op maandag 4 april 2016 12:29 schreef suzi1 het volgende:
ja ok. maar je schrijft een zin
ziet typfout
en hersteld de fout in een volgend bericht
het staat er namelijk niet achter maar een regel eronder
blabla groetjes aan dophie xd
sophie
Met een smartphone toch niet meer?quote:Op maandag 4 april 2016 12:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Een typefout zoals die is inderdaad mogelijk vanaf een toetsenbord niet vanaf een telefoon.
Daar zitten de s en de d namelijk ver uit elkaar.
tuurlijk...quote:Op maandag 4 april 2016 12:36 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Met een smartphone toch niet meer?
En weet dat ze daar met alleen Sophia staat.quote:Op maandag 4 april 2016 12:46 schreef suzi1 het volgende:
ja hij staat daar in de club en heel toevallig dat iemand anders met zijn account ergens inlogt om dat bericht te versturen.
Ja ik ben ook wel benieuwd naar wie dat was hoor. Ik ben in het verleden ook weleens op internet benaderd of op m'n werk door mensen die dan bv op een school voor verstandelijk gehandicapten blijken te hebben gezeten...quote:Op maandag 4 april 2016 12:42 schreef ootjekatootje het volgende:
Meneer zegt dus dat bericht niet te hebben verzonden.
Wie wel weet hij niet, moet vervolgens meerdere malen op bureau komen, en zegt aan de telefoon dat hij niet weet wie zijn account gehackt heeft.
Gebeurde wel vaker, zegt die ook nog droog.
Daar zou je als weldenkend persoon toch achter willen komen?
Er zit een onbekende in je gegevens en stuurt een berichtje naar een grietje uit jouw naam, en 3 uur later is dat meisje dood.
Dat ga je als weldenkend mens toch ff finaal uit je plaat??
die berichten & foto's etc op snapchat verdwijnen naar verloop van tijdquote:Op maandag 4 april 2016 12:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En weet dat ze daar met alleen Sophia staat.
Manon en Tessa waren tot 01:45 uur weg.
Die persoon heeft ook nog zijn telefoon teruggestopt, aangezien hij niet zegt dat die gejat was. En ook nog dat bericht op zijn telefoon gewist heeft, want hij heeft het niet gezien op zijn telefoon... Veel werk hoor voor zo'n bericht.
Facebook messenger werkt toch anders dan snapchat?quote:Op maandag 4 april 2016 13:15 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
die berichten & foto's etc op snapchat verdwijnen naar verloop van tijd
die moeten terug te halen zijn op een of andere manier
Er was ooit een mediabericht met dat foto's op snapchat helemaal niet verdwijnen maar in een geheim mapje op de telefoon opgeslagen wordenquote:Op maandag 4 april 2016 13:28 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Facebook messenger werkt toch anders dan snapchat?
staat hierquote:
Je kunt 'm alleen via pc/laptop bekijken.quote:Op maandag 4 april 2016 13:40 schreef Burdie het volgende:
Ik krijg "deze video is niet beschikbaar".
denk het bij mij werkt ie gewoonquote:
dus dat moet dat nog te vinden zijnquote:Op maandag 4 april 2016 13:34 schreef Superwoman1999 het volgende:
[..]
Er was ooit een mediabericht met dat foto's op snapchat helemaal niet verdwijnen maar in een geheim mapje op de telefoon opgeslagen worden
als ie vrienden heeft hahaquote:Op maandag 4 april 2016 14:22 schreef ootjekatootje het volgende:
Wat zouden die vrienden van die 27 jarige hiervan vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |