abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161159430
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2016 23:12 schreef marsan het volgende:

[..]

Nope, heb eigenlijk weken niets gehoord over deze zaak. Tot afgelopen week.
Moet zeggen dat ik nu wel meer dingen zie waar ik een antwoord op zou willen dan een tijdje terug.
ja wat ook nieuw is is dat ze dus niet bij de spoorwegovergang is aangereden maar 4 a 500 meter
verderop ,richting Hilversum sportpark .
De hond van Peter rd Vries kwam tot aan de spoorwegovergang.
Waarom dan ook niet die andere halve kilometer naar PD ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  zondag 3 april 2016 @ 23:22:02 #252
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_161159502
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 23:18 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

ja wat ook nieuw is is dat ze dus niet bij de spoorwegovergang is aangereden maar 4 a 500 meter
verderop ,richting Hilversum sportpark .
De hond van Peter rd Vries kwam tot aan de spoorwegovergang.
Waarom dan ook niet die andere halve kilometer naar PD ?
Waarom niet naar de plaats waar haar lichaam uiteindelijk lag? Daar heeft ze een ruim uur gelegen.

Waarom niet op het veldje waar haar telefoon gevonden is? Was doodlopend daar.
  zondag 3 april 2016 @ 23:45:50 #253
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_161159910
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2016 22:30 schreef marsan het volgende:

[..]

Ik neem aan dat ze ook gegevens hebben als wel of niet geremd. Daar kun je dan ook uit afleiden of hij wel of niet iemand op het spoor heeft gezien.
Is al beantwoord maar dat meisje/die vrouw die voorin zat zei idd dat er eerst de knal/aanrijding was en er daarna hard werd geremd.

- geen claxon
- aanrijding
- noodstop

Ook nog, ze heeft dit uit eigen beweging twee keer aan het onderzoeksteam gemeld. Omdat de nieuwsberichten niet klopten. Eerste keer, geen antwoord. Tweede keer, "ja bedankt maar we gaan er niks mee doen." Ze hebben het simpelweg genegeerd omdat het strijdig was met wat ze hadden.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  maandag 4 april 2016 @ 00:05:23 #254
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_161160248
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 23:45 schreef Rica het volgende:

[..]

Is al beantwoord maar dat meisje/die vrouw die voorin zat zei idd dat er eerst de knal/aanrijding was en er daarna hard werd geremd.

- geen claxon
- aanrijding
- noodstop

Ook nog, ze heeft dit uit eigen beweging twee keer aan het onderzoeksteam gemeld. Omdat de nieuwsberichten niet klopten. Eerste keer, geen antwoord. Tweede keer, "ja bedankt maar we gaan er niks mee doen." Ze hebben het simpelweg genegeerd omdat het strijdig was met wat ze hadden.
Buiten deze feiten vond ik haar verhaal erg geloofwaardig, haar boosheid en verbolgenheid toen ze op het journaal hoorde dat de verklaring van de machinist niet overeenkwam met haar ervaring.

Buiten haar twee mails heeft ze ook nog contact gezocht met Renee en komt ze vol in beeld met haar naam.

Dat had ik ook met de buurman, je kunt even mailen en zeggen wat je gehoord/gezien hebt.
Maar vervolgens ook vol in beeld je verhaal doen. Mensen die twijfelen doen dat niet.
pi_161160454
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 23:45 schreef Rica het volgende:

[..]

- geen claxon
- aanrijding
- noodstop

Klopt, de verklaringen van dat meisje over het niet claxonneren paste niet in het straatje.
Waarom is de politie zelf niet bij omwonenden langsgegaan of ze iets verdachts gezien
of gehoord hadden? Brak onderzoek en in de toekomst zal blijken dat het nog veel brakker was,wat ik je brom. :7
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  maandag 4 april 2016 @ 00:19:37 #256
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_161160534
Bron Henk Runhaar, journalist heeft interviews gedaan met alle betrokken partijen. Ook met de eigenaar van Lets get Down, welke door de vriendinnen is aangesproken en op de desbetreffende avond heeft meegezocht naar Dascha in en buiten zijn zaak.

De vriendinnen hebben tussen 02:00 en 03:00 stevig gehandeld:
eigenaar waarschuwen
Dascha binnen en buiten zoeken
Ouders Dascha bellen
Dascha zelf proberen te bellen
politie in schakelen

Waarom zoveel paniek?
Begin december werd gedacht dat ze gedrogeerd of dronken was, ruzie had met haar vriendinnen. (dat laatste beweerde Bernard Jens bij Boulevard, bron video)

Nu blijkt dat ze net voor vertrek een opmerkelijk bericht had ontvangen. Om vervolgens door de nooduitgang zonder jas te vertrekken.
  maandag 4 april 2016 @ 00:31:48 #257
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_161160832
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2016 22:02 schreef Mula het volgende:
Als ze echt het stootblok van de trein in haar rug had staan, is dat toch een teken dat ze in ieder geval rechtop stond en niet onwel/vermoord/onder de invloed op het spoor lag.

Ik kan me bij een machinist trouwens goed voorstellen dat je meteen zo in shock bent dat je eigenlijk helemaal niet beseft wat je precies hebt gedaan op het moment dat je iets wits ziet en je een knal hoort en gewoonweg dénkt dat je geclaxonneerd hebt.

Ik ben trouwens wel verbaasd dat schijnbaar haar gelaat nog in enigszins redelijke conditie was. Was het haar vader niet die meteen zei dat er helemaal niks van het lichaam over was en dat er geen testen gedaan konden worden?
Ik heb hem ff opgezocht:

De politie vertelde dat het lichaam van zijn dochter honderden meters was meegesleurd onder de trein en dat er dus geen bloed of urine meer valt te onderzoeken. Onzin, zegt forensisch patholoog Van de Goot. ,,Er zijn stukken en brokken van haar lichaam. Grof gezegd: geef me een stuk vlees en ik knijp alles eruit wat erin zit. Natúúrlijk valt exact vast te stellen wat er in haar bloed zat.''

http://www.haarlemsdagbla(...)n_?lref=r_binnenland
  maandag 4 april 2016 @ 00:54:16 #258
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_161161150
Wat zijn er toch tenenkrommende dingen door Peter r de Vries gemeld bij boulevard.

Bakvissen ruzie na een facebookberichtje.
pi_161162140
Het is hier al een paar keer genoemd, maar ik denk dat de vader beter kan onderzoeken of zijn dochter een acute psychose aanval had. Een 'normale' Dascha zou dit inderdaad nooit doen maar bij een psychose verlies je het contact met de realiteit. Het schijnt vooral bij tieners voor te komen dus Dascha had de leeftijd. Achtervolgingswaanzin is een van de kenmerken en dit verklaard haar vreemde looppatroon en waarom ze niet op de weg bleef. Ze was waarschijnlijk heel bang en onderweg naar de voor haar veiligste plek...haar huis. Helaas kwam ze uit bij het spoor. Ik denk niet dat ze een bewuste keuze voor zelfmoord heeft gemaakt.
  maandag 4 april 2016 @ 06:51:35 #260
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_161162382
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 20:55 schreef Rica het volgende:

[..]

Omdat het vrij cruciaal is. De hele zelfmoord-conclusie is er min of meer aan ontleend. De machinist zou geclaxonneerd hebben, en dus haar ruim op tijd moeten hebben gezien. Dus moet zij op het spoor hebben gelopen. Dus moet zij de claxon genegeerd hebben. Dus moet het haar opzet zijn geweest.

Wanneer de machinist haar helemaal niet heeft gezien tot een fractie van een seconde voor de aanrijding verandert dat hele verhaal.

Een valse verklaring van wel claxonneren (omdat het dan niet lijkt dat de machinist zat te dutten) heeft wellicht het hele onderzoek vanaf de eerste minuut de verkeerde richting in gestuurd.

Zeker nou ze een getuige hebben die pertinent beweert dat ze geen claxon heeft gehoord. Wat ondersteund wordt door andere verklaringen.

En de machinist is ondertussen 'te druk' om gehoord te worden.
en hoe zit dat met die man, in beeld dus niet anoniem, die zegt een auto te hebben gehoord een half uurtje (?, ff uit mn hoofd), bij het spoor, voor dascha onder de trein kwam. Die zegt toch wel de claxon te hebben gehoord? Maar dat stukje weet ik niet zeker meer.
Ootje weet het vast wel, die heeft de docu wat scherper op haar netvlies.
  maandag 4 april 2016 @ 07:04:48 #261
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_161162416
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2016 06:51 schreef Marrije het volgende:

[..]

en hoe zit dat met die man, in beeld dus niet anoniem, die zegt een auto te hebben gehoord een half uurtje (?, ff uit mn hoofd), bij het spoor, voor dascha onder de trein kwam. Die zegt toch wel de claxon te hebben gehoord? Maar dat stukje weet ik niet zeker meer.
Ootje weet het vast wel, die heeft de docu wat scherper op haar netvlies.
Volgens mij had hij geen claxon gehoord. Hij zei nog zoiets van het is hier 's nachts doodstil, dan moet je dat zeker kunnen horen.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  maandag 4 april 2016 @ 08:47:26 #262
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_161162901
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 07:04 schreef Rica het volgende:

[..]

Volgens mij had hij geen claxon gehoord. Hij zei nog zoiets van het is hier 's nachts doodstil, dan moet je dat zeker kunnen horen.
Deze man woont nabij de overgang en hoorde een auto maar geen claxon.
  maandag 4 april 2016 @ 09:24:04 #263
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_161163221
quote:
7s.gif Op maandag 4 april 2016 08:47 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Deze man woont nabij de overgang en hoorde een auto maar geen claxon.
ok, dus die man en dat meisje die in de voorste wagon zat hebben beiden geen claxon gehoord.

Apart wel, dat de machinist heeft verllaard te hebben geclaxoneerd.

En die auto, dat wordt dus ook niet uitgezocht adhv eventuele camerabeelden.

En dat dophie xp komt inderdaad over als een verwijzing naar sophie die drugs heeft gebruikt.

En ik ben benieuwd naar de achtergrond van de jongen/man waarmee ze via snapchat contact had. Kent die persoon de man van 27? En hoe raakt het netwerk van die twee het netwerk van dascha?
Zomaar even uit de lucht gegrepen, stel nou dat die twee mannen elkaar kennen. En die van snapchat heeft een keer dophie xp getypt. Op het moment dat dascha dan een bericht leest van de 27jarige met dophie bedenkt ze zich misschien dat haar foto's en berichtjes ook bekend zijn bij de 27 jarige. Paniek.
Ik bedoel dit als voorbeeld, waarom ze na zo'n ogenschijnlijk suf bericht toch zo in paniek zou kunnen zijn geraakt.
  maandag 4 april 2016 @ 09:44:33 #264
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_161163438
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2016 09:24 schreef Marrije het volgende:

[..]

ok, dus die man en dat meisje die in de voorste wagon zat hebben beiden geen claxon gehoord.

En dat dophie xp komt inderdaad over als een verwijzing naar sophie die drugs heeft gebruikt.

En ik ben benieuwd naar de achtergrond van de jongen/man waarmee ze via snapchat contact had. Kent die persoon de man van 27? En hoe raakt het netwerk van die twee het netwerk van dascha?
Zomaar even uit de lucht gegrepen, stel nou dat die twee mannen elkaar kennen. En die van snapchat heeft een keer dophie xp getypt. Op het moment dat dascha dan een bericht leest van de 27jarige met dophie bedenkt ze zich misschien dat haar foto's en berichtjes ook bekend zijn bij de 27 jarige. Paniek.
Ik bedoel dit als voorbeeld, waarom ze na zo'n ogenschijnlijk suf bericht toch zo in paniek zou kunnen zijn geraakt.
1 ze weet wie de afzender is
2 die vent is precies 11 jaar ouder
3 ze stormt binnen 5 minuten na het ontvangen van het bericht de tent uit

Zo suf vind ik dat berichtje niet, eerder creepie.
Waarom spreekt hij haar niet gewoon aan? Hij stond in dezelfde zaal?
Dophie?? Das toch een zeer kinderachtig grapje voor een volwassen vent van 27.
  maandag 4 april 2016 @ 09:55:48 #265
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_161163536
Ze hebben ook een manager bij de NS gesproken, en die zegt in de video (17:31)

quote:
Eigenlijk weet vaak de machinist ook niet wat er precies is gebeurd, want het gaat in fracties van secondes, vaak zien ze een persoon voor de trein staan en het enige wat ze nog kunnen doen, is de volle remming
En tel er dan bij op dat deze aanrijding in de nacht is gebeurt.
Als ze vaak al niet meer kunnen dan vol remmen, hoe bijzonder is het dan dat hij haar als een zombie met de armen in de zij, kijkend naar de trein op het spoor zag staan. En ook nog geclaxonneerd heeft.

Ik denk dat ze op "kantoor" maar wat opgeschreven hebben namens de machinist.
  maandag 4 april 2016 @ 09:58:01 #266
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_161163563
quote:
7s.gif Op maandag 4 april 2016 09:44 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

1 ze weet wie de afzender is
2 die vent is precies 11 jaar ouder
3 ze stormt binnen 5 minuten na het ontvangen van het bericht de tent uit

Zo suf vind ik dat berichtje niet, eerder creepie.
Waarom spreekt hij haar niet gewoon aan? Hij stond in dezelfde zaal?
Dophie?? Das toch een zeer kinderachtig grapje voor een volwassen vent van 27.
ik zei dan ook, ogenschijnlijk suf bericht.
Dat eerste deel kan ook slaan op de foto's die dascha van zichzelf heeft verstuurd aan die andere jongen via snapchat.
Ik ben echt benieuwd of er een link is tussen die 27 jarige en degene van snapchat.
En ook waar dascha die twee van kent.
  maandag 4 april 2016 @ 10:00:23 #267
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_161163594
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2016 09:24 schreef Marrije het volgende:

[..]

ff voor je opgezocht, de bewoner aan de Maartendijkse weg, werd wakker van de auto die bij hun het pad opreed... (18:42)
Tussen 05:00 en 05:30 is er volgens hem een auto komen aanrijden op de Maartendijkseweg. Na een periode van stilstand vertrok deze auto vermoedelijk richting Hollandse Rading.

De machinist zou 3x geclaxoneerd hebben...

De man zegt dat hij dat zeker gehoord zou moeten hebben, want het is hartstikke stil daar.

edit:
het laatste verstuurde bericht was het facebook bericht van de 27 jarige man.
(video 36:00)

[ Bericht 3% gewijzigd door ootjekatootje op 04-04-2016 11:30:11 ]
  maandag 4 april 2016 @ 10:08:06 #268
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_161163718
quote:
7s.gif Op maandag 4 april 2016 10:00 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

ff voor je opgezocht, de bewoner aan de Maartendijkse weg, werd wakker van de auto die bij hun het pad opreed... (18:42)
Tussen 05:00 en 05:30 is er volgens hem een auto komen aanrijden op de Maartendijkseweg. Na een periode van stilstand vertrok deze auto vermoedelijk richting Hollandse Rading.

De machinist zou 3x geclaxoneerd hebben...

De man zegt dat hij dat zeker gehoord zou moeten hebben, want het is hartstikke stil daar.
dank je
pi_161165405
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 21:58 schreef Physsic het volgende:
Eigenlijk was ik opzoek naar het vandaan komt dat de machinist geclaxonneerd zou hebben.
Komt dat van de familie, omdat de politie dat tegen hen heeft verteld?
Of heeft de politie het bijvoorbeeld officieel hij de media gemeld?

Dat lijkt me nogal van belang. Er zijn namelijk wel meer onwaarheden rondgegaan (zoals dat eigenlijk altijd het geval is bij nieuwsberichten).
Ik post het nog maar even een keer.

Blijkbaar komt dat verhaal van PRdV in een uitzending van RTL Boulevard. Enkele dagen later in een ander programma benoemd hij dat niet meer.
Hij gaf wel aan dat hij de machinist niet zelf gesproken heeft.

Het is dus de vraag of hij het van de politie heeft gehoord, of van de familie (via de politie).

De meeste media benoemen eigenlijk alleen dat de machinist heeft aangegeven dat de persoon op het spoor (al dan niet lopend) geen aanstalte maakte om van het spoor af te gaan.

Ik twijfel dus of de machinist uberhaupt wel heeft verklaard dat hij geclaxonneerd heeft. Waar die "drie keer" vandaan komt is mij helemaal een raadsel.
pi_161165441
de D zit naast de S dus die fout is al snel gemaakt, daar kan je dan beter niet teveel achter zoeken.
(dophie sophie)
pi_161166032
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2016 11:46 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ik post het nog maar even een keer.

Blijkbaar komt dat verhaal van PRdV in een uitzending van RTL Boulevard. Enkele dagen later in een ander programma benoemd hij dat niet meer.
Hij gaf wel aan dat hij de machinist niet zelf gesproken heeft.

Het is dus de vraag of hij het van de politie heeft gehoord, of van de familie (via de politie).

De meeste media benoemen eigenlijk alleen dat de machinist heeft aangegeven dat de persoon op het spoor (al dan niet lopend) geen aanstalte maakte om van het spoor af te gaan.

Ik twijfel dus of de machinist uberhaupt wel heeft verklaard dat hij geclaxonneerd heeft. Waar die "drie keer" vandaan komt is mij helemaal een raadsel.
de treinmachinist heeft tegenover de politie verklaard het meisje op de rails te hebben zien staan, en haar nog met de claxon te hebben gewaarschuwd

denk je dat de familie getuigen gaat opzoeken als de machinist dat niet verklaard zou hebben ?
  maandag 4 april 2016 @ 12:26:45 #272
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_161166127
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 11:48 schreef suzi1 het volgende:
de D zit naast de S dus die fout is al snel gemaakt, daar kan je dan beter niet teveel achter zoeken.
(dophie sophie)
Klopt, dacht ik eerst ook aan type foutje.

Maar er staat letterlijk:

Dophie xd Sophie.

XD is :D is zo'n blije smilie, geen typefout dus.
pi_161166192
ja ok. maar je schrijft een zin
ziet typfout
en hersteld de fout in een volgend bericht
het staat er namelijk niet achter maar een regel eronder
blabla groetjes aan dophie xd
sophie
  maandag 4 april 2016 @ 12:33:04 #274
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_161166265
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 12:29 schreef suzi1 het volgende:
ja ok. maar je schrijft een zin
ziet typfout
en hersteld de fout in een volgend bericht
het staat er namelijk niet achter maar een regel eronder
blabla groetjes aan dophie xd
sophie
Een typefout zoals die is inderdaad mogelijk vanaf een toetsenbord niet vanaf een telefoon.
Daar zitten de s en de d namelijk ver uit elkaar.
pi_161166311
daar zitten ze ook naast elkaar

pi_161166320
quote:
7s.gif Op maandag 4 april 2016 12:33 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Een typefout zoals die is inderdaad mogelijk vanaf een toetsenbord niet vanaf een telefoon.
Daar zitten de s en de d namelijk ver uit elkaar.
Met een smartphone toch niet meer?
pi_161166344
is beide qwerty
  maandag 4 april 2016 @ 12:38:09 #278
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_161166371
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2016 12:36 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Met een smartphone toch niet meer?
tuurlijk... 8)7
pi_161166430
hier Peter rd vries over de machinist

maandag 4 april 2016 @ 12:42:09 #280
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_161166462
Meneer zegt dus dat bericht niet te hebben verzonden.
Wie wel weet hij niet, moet vervolgens meerdere malen op bureau komen, en zegt aan de telefoon dat hij niet weet wie zijn account gehackt heeft.

Gebeurde wel vaker, zegt die ook nog droog.

Daar zou je als weldenkend persoon toch achter willen komen?
Er zit een onbekende in je gegevens en stuurt een berichtje naar een grietje uit jouw naam, en 3 uur later is dat meisje dood.

Dat ga je als weldenkend mens toch ff finaal uit je plaat??
pi_161166554
ja hij staat daar in de club en heel toevallig dat iemand anders met zijn account ergens inlogt om dat bericht te versturen.
pi_161166582
ja of iemand heeft hem uit mijn zak gepakt, ik weet het niet. het bericht stond er later niet meer.
gekke henkie
  maandag 4 april 2016 @ 12:48:02 #283
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_161166589
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 12:46 schreef suzi1 het volgende:
ja hij staat daar in de club en heel toevallig dat iemand anders met zijn account ergens inlogt om dat bericht te versturen.
En weet dat ze daar met alleen Sophia staat.
Manon en Tessa waren tot 01:45 uur weg.

Die persoon heeft ook nog zijn telefoon teruggestopt, aangezien hij niet zegt dat die gejat was. En ook nog dat bericht op zijn telefoon gewist heeft, want hij heeft het niet gezien op zijn telefoon... Veel werk hoor voor zo'n bericht.
pi_161166838
"we stonden toen met z'n vieren bij elkaar en Dascha liet toen iets op haar telefoon zien, een berichtje.
En dat moment dat weet ik
want daar was ik, ja ik stond er sowieso uberhaupt naast.
Daarna blijkbaar ja ze toen elkaar een klap gaven ofzo, maar dat hebben Manon en ik alletwee geeneens gemerkt."

dhr graafsma reageert dan met, en dat bleek later dat een ander stel aan het ruzie maken was

"ja"

???
pi_161167008
quote:
7s.gif Op maandag 4 april 2016 12:42 schreef ootjekatootje het volgende:
Meneer zegt dus dat bericht niet te hebben verzonden.
Wie wel weet hij niet, moet vervolgens meerdere malen op bureau komen, en zegt aan de telefoon dat hij niet weet wie zijn account gehackt heeft.

Gebeurde wel vaker, zegt die ook nog droog.

Daar zou je als weldenkend persoon toch achter willen komen?
Er zit een onbekende in je gegevens en stuurt een berichtje naar een grietje uit jouw naam, en 3 uur later is dat meisje dood.

Dat ga je als weldenkend mens toch ff finaal uit je plaat??
Ja ik ben ook wel benieuwd naar wie dat was hoor. Ik ben in het verleden ook weleens op internet benaderd of op m'n werk door mensen die dan bv op een school voor verstandelijk gehandicapten blijken te hebben gezeten...
pi_161167074
quote:
7s.gif Op maandag 4 april 2016 12:48 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

En weet dat ze daar met alleen Sophia staat.
Manon en Tessa waren tot 01:45 uur weg.

Die persoon heeft ook nog zijn telefoon teruggestopt, aangezien hij niet zegt dat die gejat was. En ook nog dat bericht op zijn telefoon gewist heeft, want hij heeft het niet gezien op zijn telefoon... Veel werk hoor voor zo'n bericht.

die berichten & foto's etc op snapchat verdwijnen naar verloop van tijd
die moeten terug te halen zijn op een of andere manier
  maandag 4 april 2016 @ 13:28:19 #287
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_161167291
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 13:15 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

die berichten & foto's etc op snapchat verdwijnen naar verloop van tijd
die moeten terug te halen zijn op een of andere manier
Facebook messenger werkt toch anders dan snapchat?
pi_161167453
quote:
7s.gif Op maandag 4 april 2016 13:28 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Facebook messenger werkt toch anders dan snapchat?
Er was ooit een mediabericht met dat foto's op snapchat helemaal niet verdwijnen maar in een geheim mapje op de telefoon opgeslagen worden
  maandag 4 april 2016 @ 13:37:22 #289
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_161167501
Huh, is de docu offline gehaald?
KuikenGuppy
pi_161167522
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2016 13:37 schreef Burdie het volgende:
Huh, is de docu offline gehaald?
staat hier

maandag 4 april 2016 @ 13:40:04 #291
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_161167535
Ik krijg "deze video is niet beschikbaar".
KuikenGuppy
  maandag 4 april 2016 @ 13:56:13 #292
99672 HV
Ik moest bellen,
pi_161167852
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2016 13:40 schreef Burdie het volgende:
Ik krijg "deze video is niet beschikbaar".
Je kunt 'm alleen via pc/laptop bekijken.
want de klop doet het niet.
pi_161167881
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 13:56 schreef HV het volgende:

[..]

Je kunt 'm alleen via pc/laptop bekijken.
denk het bij mij werkt ie gewoon
pi_161168003
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2016 13:34 schreef Superwoman1999 het volgende:

[..]

Er was ooit een mediabericht met dat foto's op snapchat helemaal niet verdwijnen maar in een geheim mapje op de telefoon opgeslagen worden
dus dat moet dat nog te vinden zijn
werk aan de winkel
  maandag 4 april 2016 @ 14:11:03 #295
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_161168099
Is er bekend welke sport Dascha deed?
pi_161168190
Laatste berichtje Dascha van vent van 27

HILVERSUM - In een ruim drie kwartier durende documentaire komt de familie van Dascha Graafsma met tal van onthullingen. Daarmee kweken de nabestaanden op zijn minst begrip voor het feit dat het er bij hen niet in wil dat het 16-jarige meisje zelfmoord pleegde.
Door Henk Runhaar - 31-3-2016, 22:22 (Update 1-4-2016, 15:30)

De donderdagavond op internet geplaatste film roept daarnaast heel veel vragen op. Eind november vorig jaar vond Dascha de dood op het spoor tussen Hilversum en Hollandsche Rading. Dat gebeurde uren nadat ze verdween van een 16-plusfeest in Hilversumse disco Let’s Get Down.

Vraagtekens stelt de familie onder meer bij wat er die vroege zaterdagochtend precies gebeurde op het spoor. Volgens een meisje dat in de trein zat en omwonende Tjen Schifferstein werd er, in tegenstelling tot wat de machinist verklaarde, niet is getoeterd. Schifferstein meldt verder dat hij niet lang voor de aanrijding een auto hoorde op het weggetje naar de onbewaakte overweg.

Feiten genoeg die staven dat Dascha happy was. Zo had ze op haar laatste dag meerdere keren gekeken naar vakanties, sprak ze af met haar vriendje, zou ze de volgende dag met vriendinnen haar nagels laten doen en naar een wedstrijd gaan.

De jongen, volgens het OM een kind nog, die Dascha ’s nachts het bericht stuurde dat leidde tot een korte, heftige ruzie met een vriendin in Let’s Get Down, blijkt alles te ontkennen. Terwijl het bericht aantoonbaar van zijn Facebookaccount komt. Uit een telefonisch gesprek van vader Graafsma met de verzender blijkt dat het gaat om een vent van 27 jaar.

De politie vond geen verrassingen in de pas na zes weken in Hilversum teruggevonden telefoon van Dascha. Maar die zijn er wel degelijk, stelt de familie. Zo blijkt dat ze pikante berichtjes uitwisselde met iemand. Alleen zijn al Dascha’s berichten op de telefoon van die persoon gewist. Uit de stappenteller op haar telefoon zou blijken dat de looproute die speurhonden in kaart brachten niet kan kloppen.

Vader Graafsma steekt zijn nek uit. ,,Maar er is gewerkt vanuit een tunnelvisie, blijkt achteraf. Zelfmoord kan alleen in theorie.’’

http://www.gooieneemlande(...)scha-van-vent-van-27
  maandag 4 april 2016 @ 14:22:03 #297
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_161168295
Wat zouden die vrienden van die 27 jarige hiervan vinden?
pi_161168344
quote:
7s.gif Op maandag 4 april 2016 14:22 schreef ootjekatootje het volgende:
Wat zouden die vrienden van die 27 jarige hiervan vinden?
als ie vrienden heeft haha
pi_161168356
hier moet ze dan ook nog gelopen hebben
laatste paarse stuk

pi_161168366
en vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')