Stacey post alleen artikelen en bronnen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 01:27 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Alles mag. Maar ik heb er wel een mening over. Mensen als jij en Stacey willen gewoon meer ellende zien. Dat verbaasd mij.
Maar je bent er wel mee bezig. Net als Stacey. Je bent op zoek naar iets naars. Zelfmoord is niet genoeg. Dan ga je dingen bedenken.quote:Op zaterdag 2 april 2016 01:34 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Stacey post alleen artikelen en bronnen.
Ik heb hier een verslag uitgebracht van een 50 minuten durende video, van haar vader. Met zijn mening en bevindingen.
Ik vind bepaalde zaken opmerkelijk, en dat schrijf ik dan ook. Ik heb geen idee wat er met Dascha gebeurt is, misschien heeft ze zelfmoord gepleegd. Maar omdat nu maar aan te nemen omdat dat hier verwacht wordt...
Het is wel vrij duidelijk. Het is zelfmoord. Zelfs Peter R de Vries ziet dat zo.quote:Op zaterdag 2 april 2016 02:03 schreef SOG het volgende:
Zit toch gewoon licht op die treinen... Waarom zou die machinist haar niet hebben kunnen zien staan...
En waarom wordt er in die docu dan niet ingegaan op de verklaring van de machinist nadat dus bleek dat ze twee uur dat dossier hebben mogen inzien... Hele heisa maken over claxonneren en het feit dag je niets kunt zien volgens hun vanuit de trein en dan daar verder niet op ingaan na inzage dossier.
En die Dude van dat berichtje is dus 27.. Ontkennen dat je dat dan hebt gestuurd lijkt me niet onlogisch
Politie komt wel een beetje stuntelig over.... Dat vrouwtje dat die honden niet vertrouwt... OvJ die het over een kind heeft ipv 27 jarige..
Weinig nieuws: zal nooit helemaal duidelijkheid over komen..
Dat maakt toch niet uit? Een kind pleegt zelfmoord. Wat de werkelijke reden is zullen wij nooit weten. Daarom is iemand kind.quote:Op zaterdag 2 april 2016 02:32 schreef SOG het volgende:
Bedoelde meer dat er misschien nog iets is gebeurd voordat ze zelfmoord heeft gepleegd... In de docu wordt aangegeven dat ze een tijd niet heeft gelopen tussen twee periodes waar ze dus wel aan het lopen was... Ben wel benieuwd waar dat was en wat ze toen heeft gedaan
Volgens mij heeft ze ook nog een tijdje in een ijssalon gezeten (?). Ik kan dat niet terug vinden in dit topic maar meen dat wel gelezen te hebben.quote:Op zaterdag 2 april 2016 02:32 schreef SOG het volgende:
Bedoelde meer dat er misschien nog iets is gebeurd voordat ze zelfmoord heeft gepleegd... In de docu wordt aangegeven dat ze een tijd niet heeft gelopen tussen twee periodes waar ze dus wel aan het lopen was... Ben wel benieuwd waar dat was en wat ze toen heeft gedaan
Je meent iets......quote:Op zaterdag 2 april 2016 03:01 schreef Impressme het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze ook nog een tijdje in een ijssalon gezeten (?). Ik kan dat niet terug vinden in dit topic maar meen dat wel gelezen te hebben.
Er waren getuigen die haar op het bankje voor de ijssalon dachten te hebben gezien. Ging over een jongen en een meisje, het meisje droeg op dat moment geen jas. Bij de ijssalon hingen zowel binnen als buitencamera's. Het is inderdaad niet meer ter sprake gekomen ook niet of ze nog te zien is geweest op die beelden.quote:Op zaterdag 2 april 2016 03:01 schreef Impressme het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze ook nog een tijdje in een ijssalon gezeten (?). Ik kan dat niet terug vinden in dit topic maar meen dat wel gelezen te hebben.
Aha, dank je.quote:Op zaterdag 2 april 2016 03:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Er waren getuigen die haar op het bankje voor de ijssalon dachten te hebben gezien. Ging over een jongen en een meisje, het meisje droeg op dat moment geen jas. Bij de ijssalon hingen zowel binnen als buitencamera's. Het is inderdaad niet meer ter sprake gekomen ook niet of ze nog te zien is geweest op die beelden.
Staat in topic 2 of 3.
Maar wat zegt het dan?quote:Op zaterdag 2 april 2016 03:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Er waren getuigen die haar op het bankje voor de ijssalon dachten te hebben gezien. Ging over een jongen en een meisje, het meisje droeg op dat moment geen jas. Bij de ijssalon hingen zowel binnen als buitencamera's. Het is inderdaad niet meer ter sprake gekomen ook niet of ze nog te zien is geweest op die beelden.
Staat in topic 2 of 3.
Ja, bij mij ook idd, maar bij mijn vrouw niet, die was wakker geworden en had haar de link gegeven, die ze wel even wilde zien...quote:Op zaterdag 2 april 2016 03:54 schreef Maureentje het volgende:
[..]
In de op? Die doet het hier nog hoor
Heb ook zo'n app op mijn foon en die app registreert ook niet altijd dat ik loop terwijl mij foon in mijn broekzak zit. Dus zo betrouwbaar is dat ook nietquote:Op zaterdag 2 april 2016 02:32 schreef SOG het volgende:
Wat voor app heb je als normaal mens dat je zelfmoord kan volgen?quote:Op zaterdag 2 april 2016 04:00 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Heb ook zo'n app op mijn foon en die app registreert ook niet altijd dat ik loop terwijl mij foon in mijn broekzak zit. Dus zo betrouwbaar is dat ook niet
Zelfmoord vind ik nog een long stretch hoor.quote:Op zaterdag 2 april 2016 04:11 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Wat voor app heb je als normaal mens dat je zelfmoord kan volgen?
Rare vraagquote:Op zaterdag 2 april 2016 04:11 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Wat voor app heb je als normaal mens dat je zelfmoord kan volgen?
Moord ligt beter? Wat weet je over haar dan?quote:Op zaterdag 2 april 2016 04:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zelfmoord vind ik nog een long stretch hoor.
Een ongeluk zou kunnen, maar had ze dan genoeg alcohol en drugs ingenomen?
Meisje verkeerde niet in een mentale toestand van zelfmoord plegen, wat ik begrijp.
Ik heb het niet over moord, daar zijn ook geen aanwijzingen of theorieën over, belachelijke vraag wat mij betreft.quote:Op zaterdag 2 april 2016 04:22 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Moord ligt beter? Wat weet je over haar dan?
Maar je wil wel graag dat het iets anders is dan zelfmoord. En ALLES zegt dat het dat is geweest.quote:Op zaterdag 2 april 2016 04:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over moord, daar zijn ook geen aanwijzingen of theorieën over, belachelijke vraag wat mij betreft.
Nee.quote:Op zaterdag 2 april 2016 04:24 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maar je wil wel graag dat het iets anders is dan zelfmoord. En ALLES zegt dat het dat is geweest.
Alles wijst er op. Ik wil verder niets. Ik verbaas mij gewoon over mensen als jij.quote:Op zaterdag 2 april 2016 04:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee..
Jij wil graag dat ik per se zeg dat het zelfmoord is, dat is het meer, denk ik..
Maar dus de video bekijken zorgt al voor verbazing bij jou?quote:Op zaterdag 2 april 2016 04:31 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Alles wijst er op. Ik wil verder niets. Ikv erbaas mij gewoon over mensen als jij.
Leer eens lezen wat anderen postenquote:Op zaterdag 2 april 2016 04:24 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maar je wil wel graag dat het iets anders is dan zelfmoord. En ALLES zegt dat het dat is geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |