Group Replacement is het preventief vervangen vanwege het bereiken van de afschrijvingstermijn?quote:Op maandag 4 april 2016 20:41 schreef b2py het volgende:
[..]
Er staat geen vernieuwing, er staan correctief
Dat is inderdaad wat preventief betekentquote:Op maandag 4 april 2016 20:43 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Group Replacement is het preventief vervangen vanwege het bereiken van de afschrijvingstermijn?
Wij drinken te graag en hebben chauffeurs nodig.quote:Op maandag 4 april 2016 20:42 schreef matthias24 het volgende:
gelukig ga ik nooit meer met de trein. ik heb mijn eigen auto, is veel handiger.
Datquote:Op maandag 4 april 2016 20:44 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Wij drinken te graag en hebben chauffeurs nodig.
Dus er wordt wel vernieuwd. Niet liegen dan tegen mequote:Op maandag 4 april 2016 20:43 schreef b2py het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wat preventief betekent
maar eehm.....je punt is?quote:Op maandag 4 april 2016 20:44 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Wij drinken te graag en hebben chauffeurs nodig.
Op de zittingen.quote:Op maandag 4 april 2016 20:45 schreef dennistd het volgende:
En waar zitten asses precies in een trein?
Ja, dat vraag ik me ook af bij jouw opmerking. Ik kan ook wel zeggen; Flikker op lame-o, of err, je bent vast beginnend bestuurder en dus een overmoedige poes (wist je dat 40% van alle verkeersdoden die in het weekend vallen veroorzaakt worden door meestal nuchtere beginnend bestuurders?) ofzo, maar dan wordt Anne misschien boos en dat willen we niet.quote:
ik ben geen beginnend bestuurder. ik heb al 2 jaar me rijbewijs.quote:Op maandag 4 april 2016 20:47 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me ook af bij jouw opmerking. Ik kan ook wel zeggen; Flikker op lame-o, of err, je bent vast beginnend bestuurder en dus een overmoedige poes (wist je dat 40% van alle verkeersdoden die in het weekend vallen veroorzaakt worden door meestal nuchtere beginnend bestuurders?) ofzo, maar dan wordt Anne misschien boos en dat willen we niet.
Kom maar terug als je geen beginnende troll meer bentquote:Op maandag 4 april 2016 20:48 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik ben geen beginnend bestuurder. ik heb al 2 jaar me rijbewijs.
Nou nou, gefeliciteerd hoorquote:Op maandag 4 april 2016 20:48 schreef matthias24 het volgende:
[..]
maar goed wat ik dus bedoelde te zegen was dat ik blij ben dat ik me eigen auto heb en niet afhankelijk ben van het openbaar vervoer.quote:Op maandag 4 april 2016 20:49 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Kom maar terug als je geen beginnende troll meer bent
quote:Op maandag 4 april 2016 20:44 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Dus er wordt wel vernieuwd. Niet liegen dan tegen me
Overalquote:Op maandag 4 april 2016 20:45 schreef dennistd het volgende:
En waar zitten assets precies in een trein?
Groetjes! En vergeet niet nog even te lezen hier: https://nl.wikipedia.org/wiki/Rijbewijs#Beginnersrijbewijsquote:Op maandag 4 april 2016 20:51 schreef matthias24 het volgende:
[..]
maar goed wat ik dus bedoelde te zegen was dat ik blij ben dat ik me eigen auto heb en niet afhankelijk ben van het openbaar vervoer.
voor rest nog een fijne avond.
Ik bedoel meer dat je even in gewoon Nederlands uitlegt wat assets zijn. Ik volg het niet helemaal namelijk als simpele buschauffeur...quote:
De Nederlandse vertaling van asset is globaal 'bezitting', in principe is ieder voorwerp dat jij in je bezit hebt een bezitting en dus een asset. Een trein is een asset maar ook een deur bijvoorbeeld.quote:Op maandag 4 april 2016 21:00 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat je even in gewoon Nederlands uitlegt wat assets zijn. Ik volg het niet helemaal namelijk als simpele buschauffeur...
Iedere scheet die je kan bedenken kan een asset zijn. Tot en met de schroefjes aan toe, maar meestal worden subcomponenten gepakt als een soort boomstructuur. Een trein is een asset, maar de deuren daarin ook en de knoppen van het deurmechanisme ook. Gewoon alles.quote:Op maandag 4 april 2016 21:00 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat je even in gewoon Nederlands uitlegt wat assets zijn. Ik volg het niet helemaal namelijk als simpele buschauffeur...
En warneer kreig je je kurzus needurlans?quote:Op maandag 4 april 2016 20:48 schreef matthias24 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |