Dat inderdaad.quote:Op maandag 4 april 2016 19:08 schreef b2py het volgende:
Hoezo storingen verhelpen? Dat doe je toch sowieso? Of zijn er 'deze storing kan nog wel even' storingen die ze blijven uitstellen?
Zie ook: de infrastructuur.quote:Op maandag 4 april 2016 19:11 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Deutsche Bahn staat nogal bekend om het niet uitvoeren van achterstallig onderhoud en er dan gewoon een plakkaat met 'is altijd al stuk geweest' op te plakken.
Ik heb geen problemen gehad met de bevolking. Ik zoek de problemen dan ook niet op..quote:Op maandag 4 april 2016 19:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hint hint hint
TRV / [Korte reisverslagen] ... in Fogelvlucht
Hoe was jou ervaring met de bevolking daar? Ik ben niet heel snel bevooroordeeld vind ik (ken best veel Bulgaren, een groep Macedoniërs en een paar Roemenen, stuk voor stuk prima mensen) maar Albanezen hebben toch wel een beetje een naam. In Emmen woonden altijd een aantal, dat waren op zijn zachts gezegd geen lieverdjes. Aan de andere kant ken ik vier Albanezen die in Italië wonen waar dan weer helemaal niets mis mee is.
Dus ik weet het niet wat ik moet denken. Wat is jouw ervaring?
DUO, als opdrachtgever, kan misschien niet zien welke reizen jij maakt maar wel dat jij je abonnement nog gebruikt. Dat je nog 7 dagen krijgt om het abonnement van je kaart te halen is een geste, omdat je nou eenmaal naar een ophaalpunt moet.quote:Op maandag 4 april 2016 19:17 schreef Xetran het volgende:
Wat ik toch wel frappant vind, zij hebben toch helemaal niet het recht om mijn reisgegevens in te zien, en hebben hier dus ook geen toegang tot?
=> Uitgestudeerd-aanbod.quote:Redelijk relevante vraag namelijk, ik moet donderdag namelijk nog naar Rotterdam en het scheelt een redelijke duit als ik plots het volledige, of 40% tarief moet betalen
Dankje voor de uitleg. Van het afgestudeerde aanbod ben ik inderdaad al op de hoogte, morgen even bestellen en op m'n kaart plempen, hopelijk voor donderdag.quote:Op maandag 4 april 2016 19:20 schreef James1988 het volgende:
[..]
DUO, als opdrachtgever, kan misschien niet zien welke reizen jij maakt maar wel dat jij je abonnement nog gebruikt. Dat je nog 7 dagen krijgt om het abonnement van je kaart te halen is een geste, omdat je nou eenmaal naar een ophaalpunt moet.
[..]
=> Uitgestudeerd-aanbod.
Oh net als de buurlanden dan nog een stukje armer. In Bulgarije was ik ook wel op mijn hoede.quote:Op maandag 4 april 2016 19:15 schreef greavy het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen gehad met de bevolking. Ik zoek de problemen dan ook niet op..
Maar ik liep wel met mijn dure camera om de nek en/of rond de Macedonische huurauto in de armste buurten, ergens in niemandsland of kleine dorpjes. Plekken waar de woningen nog net iets proberen voor te stellen, maar er geen kozijnen, deuren of andere meuk in zit, omdat men dit niet kan betalen. Het vervoer nog met ezel en kar gaat.
Men is heel behulpzaam en vriendelijk.
Je moet wel lef hebben om je daar in het verkeer te begeven met een auto, want degenen die een auto hebben, die rijden als maniakken en rijden je gewoon van de weg. En ze hebben er een soort van voetgangersoversteekplaatsen (zebrapaden), maar als voetganger kan je vaak beter wachten dan doorlopen ...quote:Op maandag 4 april 2016 19:23 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh net als de buurlanden dan nog een stukje armer. In Bulgarije was ik ook wel op mijn hoede.
Maar idd, je moet het ook niet opzoeken. Een kameraad van me heeft een vriendin die in Rome is opgegroeid. Ben daar ook wel es door wijken gekomen waar je 's avonds beter niet over straat kunt lopen.
Niks mis met Albanië en diens bevolkingquote:Op maandag 4 april 2016 19:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hint hint hint
TRV / [Korte reisverslagen] ... in Fogelvlucht
Hoe was jou ervaring met de bevolking daar? Ik ben niet heel snel bevooroordeeld vind ik (ken best veel Bulgaren, een groep Macedoniërs en een paar Roemenen, stuk voor stuk prima mensen) maar Albanezen hebben toch wel een beetje een naam. In Emmen woonden altijd een aantal, dat waren op zijn zachts gezegd geen lieverdjes. Aan de andere kant ken ik vier Albanezen die in Italië wonen waar dan weer helemaal niets mis mee is.
Dus ik weet het niet wat ik moet denken. Wat is jouw ervaring?
Het stukje langs de kust daar is leuk, maar als je nog verder naar het zuiden gaat, nog onder Orikum, wordt het echt prachtig (vind ik). Met een goed restaurant boven op de berg Cika, met prachtig uitzicht over de bergen en het water. Rond Sarandë is het ook prachtig, daar heb ik dat rondje om het water gemaakt, en toen via de 'snelle' routes retour hotel, want de mooiste routes kan je niet snel rijden en de zon begon al aardig te zakken, en wilde eigenlijk voordat de zon verdwenen was terug zijn.quote:Op maandag 4 april 2016 19:48 schreef J.B. het volgende:
[..]
Niks mis met Albanië en diens bevolkingPrachtig land wat nog vrij ongerept is, vooral de kust ten zuiden van Vlorë is schitterend.
Ik bedoelde ook eigenlijk de volledige kust ten zuiden van Vlorë, dus ook ter hoogte van Sarandë. In de buurt van Sarandë vond ik Gijirokaster overigens ook nog wel een aardig stadje. Rijden is wel tamelijk link ja, met name in het donker.quote:Op maandag 4 april 2016 19:53 schreef greavy het volgende:
[..]
Het stukje langs de kust daar is leuk, maar als je nog verder naar het zuiden gaat, nog onder Orikum, wordt het echt prachtig (vind ik). Met een goed restaurant boven op de berg Cika, met prachtig uitzicht over de bergen en het water. Rond Sarandë is het ook prachtig, daar heb ik dat rondje om het water gemaakt, en toen via de 'snelle' routes retour hotel, want de mooiste routes kan je niet snel rijden en de zon begon al aardig te zakken, en wilde eigenlijk voordat de zon verdwenen was terug zijn.
quote:Op maandag 4 april 2016 19:11 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Deutsche Bahn staat nogal bekend om het niet uitvoeren van achterstallig onderhoud en er dan gewoon een plakkaat met 'is altijd al stuk geweest' op te plakken.
Ze kunnen wel een Masterclass Asset Management gebruiken lees ikquote:Op maandag 4 april 2016 19:12 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat inderdaad.
"• Beseitigung aller Funktionseinschränkungen in Bordküche, an Klimaanlagen, am Antrieb und in den WCs."
Ofwel allemaal dingen die niet essentieel zijn voor het laten rijden van een trein, maar die wel bijdragen aan de klantervaring.
[..]
Zie ook: de infrastructuur.
Goedkoper dan dit wordt je asset management niet.quote:Op maandag 4 april 2016 20:17 schreef b2py het volgende:
[..]
[..]
Ze kunnen wel een Masterclass Asset Management gebruiken lees ik
Als je steeds minder assets wilt wel ja.quote:Op maandag 4 april 2016 20:20 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Goedkoper dan dit wordt je asset management niet.
Als de oude dingen niet stuk gaan en daardoor geen hinder veroorzaken heb je gelijk. Helaas werkt dat voor assets anders.quote:Op maandag 4 april 2016 20:38 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Als ik geen geld uitgeef aan nieuwe dingen en de oude dingen niet repareer, dan heeft het hooguit impact op de klanttevredenheid maar geen financiële consequenties. Als het daarna weer vervangen wordt worden de kosten niet anders dan tijdens een normale onderhoudscyclus.
Jawel, storing -> repareren.quote:Op maandag 4 april 2016 20:39 schreef DeaDLocK2K het volgende:
En met onzingrafiek bedoel ik niet de grafiek zelf maar de manier waarop je hem erbij haalt want DB doet dus rechtsonder niets.
Nee, dat is incorrect. Als jouw oude schoenen kapotgaan en je laat ze in de kast liggen kosten ze kastruimte en geen onderhoud. Dát is wat er aan de hand is.quote:Op maandag 4 april 2016 20:39 schreef b2py het volgende:
[..]
Als de oude dingen niet stuk gaan en daardoor geen hinder veroorzaken heb je gelijk. Helaas werkt dat voor assets anders.
[ afbeelding ]
Welke je ook kiest, je bent de sjaak.
Nee, jij komt met preventief onderhoud vs vernieuwing, dat heeft hier niets mee te maken, want beiden gebeuren niet.quote:
Als ik vervolgens geen schoenen heb om op te lopen heb ik een best uitdagend probleem gecreëerd.quote:Op maandag 4 april 2016 20:40 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Nee, dat is incorrect. Als jouw oude schoenen kapotgaan en je laat ze in de kast liggen kosten ze kastruimte en geen onderhoud. Dát is wat er aan de hand is.
Coolblue.quote:Op maandag 4 april 2016 20:41 schreef b2py het volgende:
[..]
Als ik vervolgens geen schoenen heb om op te lopen heb ik een best uitdagend probleem gecreëerd.
Er staat geen vernieuwing, er staan correctiefquote:Op maandag 4 april 2016 20:41 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Nee, jij komt met preventief onderhoud vs vernieuwing, dat heeft hier niets mee te maken, want beiden gebeuren niet.
Ja, maar het gaat hier niet over het loopwerk maar over secundaire pruttel zoals een armbandje.quote:Op maandag 4 april 2016 20:42 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik zit dus een dag met een 'storing' omdat ik mijn schoenen niet repareer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |