Ben benieuwd of er in mei alweer iets rijdt, wilde daar wederom heen...quote:All passenger service in Albania has been suspended. It is not clear if this is permanent. It is claimed it is due to shortage of fuel but the whole system seems to be in very poor condition and a passenger train derailed (no injuries) last week. As far as I can tell via google translate last passenger trains ran March 17
Niet.quote:Op zondag 3 april 2016 17:09 schreef b2py het volgende:
[twitter]https://twitter.com/ns_online/status/716643677276409856[/twitter]
Terug van weggeweest
Edit: waarom werkt dit niet? Hoe fix ik dit mobiel?
Irritantquote:Op zondag 3 april 2016 18:59 schreef James1988 het volgende:
[..]
Niet.
Die Tweet-tag heeft allerlei wazige parameters nodig, op de desktopversie is er een knopje dat alles invult maar mobiel is die er niet.
Moest meteen denken aan...quote:Op zondag 3 april 2016 18:48 schreef greavy het volgende:
Ik krijg een mailtje doorgestuurd die op een online forum staat:
[..]
Ben benieuwd of er in mei alweer iets rijdt, wilde daar wederom heen...
Het artikel in het Albanees: http://www.oranews.tv/ven(...)-nuk-kane-karburant/
heb eens van Eindhoven naar Alkmaar in een VIRM gezeten, met een compleet uitlaatsysteem van een Ford. 2,5 meter uitlaatpijp.quote:Op zondag 3 april 2016 20:53 schreef b2py het volgende:
Bonuspunten. Iemand met een aantal verhuisdozen in een VIRM vierzitter.
Mooi leven gehad, lang genoeg van kunnen genieten. Op naar de Flirtsquote:Op maandag 4 april 2016 11:58 schreef J.B. het volgende:
Einde Mat ’64 nu definitief
https://railmagazine.nl/einde-mat-64-nu-definitief/
Gaaf land wel, onvoorstelbaar ook hoe daar nog gewerkt wordt. Is dat rijtuig on de werkplaats een oude van DB?quote:
Wijze woorden!quote:Op maandag 4 april 2016 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi leven gehad, lang genoeg van kunnen genieten. Op naar de Flirts
Ik hoop dat ze die toegelaten hebben in september, anders wordt het erg druk.quote:Op maandag 4 april 2016 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi leven gehad, lang genoeg van kunnen genieten. Op naar de Flirts
Wat een zielige reactie van de SP ook. Nou jah, ze mogen er van vinden wat ze vinden.quote:Op maandag 4 april 2016 14:46 schreef b2py het volgende:
Ik ga liever knutselen dan in de Raadsvergadering zitten
Die knakker heeft waarschijnlijk gewoon gelijk.quote:Op maandag 4 april 2016 14:57 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Wat een zielige reactie van de SP ook. Nou jah, ze mogen er van vinden wat ze vinden.
Lijkt me ook ja. Hoe is het met die brug afgelopen? En wat vindt de SP daarvan? Die houden niet zo van bruggen bouwen he? Nee, die polariseren liever. Nou ja, ieder zo zijn hobby dusquote:Op maandag 4 april 2016 15:07 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die knakker heeft waarschijnlijk gewoon gelijk.
het plan is nog steeds om ze in december in te zetten, al hoop ikzelf stiekem dat het eerder gaat gebeuren.quote:Op maandag 4 april 2016 14:36 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze die toegelaten hebben in september, anders wordt het erg druk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |