Duidelijk.quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Poll: Associatieverdrag Oekraine
• Voor
• Tegen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
666 getal van de duivelquote:
Aangezien Blanco niet mogelijk is, dan maar voor.quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
• Voor
• Tegen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Tegen:quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
• Voor
• Tegen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Heb je hier misschien ook wat uitleg bij?quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:40 schreef Wegkijken-Is-Fijn het volgende:
[..]
Tegen:
- "militaire operaties inzake crisisbeheer" (art. 10, lid 1)
- "werkgelegenheidsmogelijkheden voor Oekraïense werknemers" (art. 18, lid 1, sub A)
- "een op termijn visumvrije regeling" (art. 19, lid 3)
- "financiële bijstand via de relevante EU-mechanismen" (art. 453) "vastgesteld op basis van de behoeften van Oekraïne" (art. 455).
Nog meer argumenten?quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:40 schreef Wegkijken-Is-Fijn het volgende:
[..]
Tegen:
- "werkgelegenheidsmogelijkheden voor Oekraïense werknemers" (art. 18, lid 1, sub A)
- "financiële bijstand via de relevante EU-mechanismen" (art. 453) "vastgesteld op basis van de behoeften van Oekraïne" (art. 455).
Je bent opvallend goed op de hoogte voor een wegkijker.quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:40 schreef Wegkijken-Is-Fijn het volgende:
[..]
Tegen:
Sorry ik heb er geen verstand van, geen informatie opgezocht. Ik doe het alleen maar om Sylvana te fucken.quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind dit niet een zeer uitgebreide argumentatie
Dit dus, lachwekkendquote:Op vrijdag 1 april 2016 23:42 schreef DrDentz het volgende:
Goed dat Sylvana uitgenodigd is. Ze weet niet waar het over gaat, heeft het niet gelezen, weet niet of ze gaat stemmen en wat ze gaat stemmen. Goede gast.
Ah dan is het uitstekendquote:Op vrijdag 1 april 2016 23:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sorry ik heb er geen verstand van, geen informatie opgezocht. Ik doe het alleen maar om Sylvana te fucken.
Na afloop geld beuren.quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:42 schreef DrDentz het volgende:
Goed dat Sylvana uitgenodigd is. Ze weet niet waar het over gaat, heeft het niet gelezen, weet niet of ze gaat stemmen en wat ze gaat stemmen. Goede gast.
Sylvana heeft een abonnement bij de NPO ofzoquote:Op vrijdag 1 april 2016 23:42 schreef DrDentz het volgende:
Minder schijtlollige filmpjesquote:Op vrijdag 1 april 2016 23:43 schreef Tagliano het volgende:
De vraag van de dag is overigens ook al een tijdje afgeschaft
En uiteraard ga ik tegen stemmen, en dit ga ik niet beargumenteren hier. Daar heb ik nu geen zin in.quote:
Dat snap ik ook niet. Halverwege de discussie roepen "waar gaat het eigenlijk over?"quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:37 schreef SpaceOddity het volgende:
Waarom word Sylvana toch telkens uitgenodigt?
Wel knap dat ze er toch gaan zitten. Als ik 's ochtends de uitnodiging krijg of ik vanavond in Pauw wil komen over het referendum dan ben ik de hele dag bezig met het inlezen over het referendum. Na een zeker aantal televisieoptredens houd je daar mee op, dan ga je gewoon zitten en zeg je dat je het niet gelezen hebt, klaar.quote:
Als ik de tijd vind om dat verdrag in de basis een beetje door te lezen, ga ik wellicht stemmenquote:Op vrijdag 1 april 2016 23:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En uiteraard ga ik tegen stemmen, en dit ga ik niet beargumenteren hier. Daar heb ik nu geen zin in.
quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:44 schreef PowerLoungen het volgende:
Snoop Doge doet mee in een show met kampers
Hij is geweldigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |