Duidelijk.quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Poll: Associatieverdrag Oekraine
• Voor
• Tegen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
666 getal van de duivelquote:
Aangezien Blanco niet mogelijk is, dan maar voor.quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
• Voor
• Tegen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Tegen:quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
• Voor
• Tegen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Heb je hier misschien ook wat uitleg bij?quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:40 schreef Wegkijken-Is-Fijn het volgende:
[..]
Tegen:
- "militaire operaties inzake crisisbeheer" (art. 10, lid 1)
- "werkgelegenheidsmogelijkheden voor Oekraïense werknemers" (art. 18, lid 1, sub A)
- "een op termijn visumvrije regeling" (art. 19, lid 3)
- "financiële bijstand via de relevante EU-mechanismen" (art. 453) "vastgesteld op basis van de behoeften van Oekraïne" (art. 455).
Nog meer argumenten?quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:40 schreef Wegkijken-Is-Fijn het volgende:
[..]
Tegen:
- "werkgelegenheidsmogelijkheden voor Oekraïense werknemers" (art. 18, lid 1, sub A)
- "financiële bijstand via de relevante EU-mechanismen" (art. 453) "vastgesteld op basis van de behoeften van Oekraïne" (art. 455).
Je bent opvallend goed op de hoogte voor een wegkijker.quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:40 schreef Wegkijken-Is-Fijn het volgende:
[..]
Tegen:
Sorry ik heb er geen verstand van, geen informatie opgezocht. Ik doe het alleen maar om Sylvana te fucken.quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind dit niet een zeer uitgebreide argumentatie
Dit dus, lachwekkendquote:Op vrijdag 1 april 2016 23:42 schreef DrDentz het volgende:
Goed dat Sylvana uitgenodigd is. Ze weet niet waar het over gaat, heeft het niet gelezen, weet niet of ze gaat stemmen en wat ze gaat stemmen. Goede gast.
Ah dan is het uitstekendquote:Op vrijdag 1 april 2016 23:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sorry ik heb er geen verstand van, geen informatie opgezocht. Ik doe het alleen maar om Sylvana te fucken.
Na afloop geld beuren.quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:42 schreef DrDentz het volgende:
Goed dat Sylvana uitgenodigd is. Ze weet niet waar het over gaat, heeft het niet gelezen, weet niet of ze gaat stemmen en wat ze gaat stemmen. Goede gast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |