Gesmeerd?quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:17 schreef MadMaster het volgende:
Voor de analen:
Mw. MM en ik hebben vanmiddag in Volendam de zoon van Jan Smit opgevangen, nadat die 'm gesmeerd was.
Dat z'n papa Jan was, bleek toen die achter z'n zoon aan ging en 'm op kwam halen...
quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:17 schreef MadMaster het volgende:
Voor de analen:
Mw. MM en ik hebben vanmiddag in Volendam de zoon van Jan Smit opgevangen, nadat die 'm gesmeerd was.
Dat z'n papa Jan was, bleek toen die achter z'n zoon aan ging en 'm op kwam halen...
Ja, maar hoe, waarom?quote:
Mobiel. Danny z'n schuldquote:
Pa zat met gezin op de Dijk te lunchen, net als wij 2 tenten verderop.quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pa zat met gezin op de Dijk te lunchen, net als wij 2 tenten verderop.
Toen kwam er ineens een alleenstaande peuter voorbij gerend, achter de 'pieties' (vogeltjes in Volendam) aan.
Vonden wij geen goed idee bij dat water en dus hebben we 'm maar tegengehouden...
En je quote je suf uit gesloten topics?quote:
Hut?quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:22 schreef chufi het volgende:
Onze Hut komt ook uit Zwijndrecht meen ik me te herinneren
Zo nodig, selecteer/kopieer/plak...quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En je quote je suf uit gesloten topics?
Ah. Ik leef met hem mee danquote:Op vrijdag 1 april 2016 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Treehut zoveel, die meldde hier eerder vanavond dat ie ging slapen want morgen mooi weer
quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pa zat met gezin op de Dijk te lunchen, net als wij 2 tenten verderop.
Toen kwam er ineens een alleenstaande peuter voorbij gerend, achter de 'pieties' (vogeltjes in Volendam) aan.
Vonden wij geen goed idee bij dat water en dus hebben we 'm maar tegengehouden...
En een hoop ergernis verder... Nee, bedanktquote:Op vrijdag 1 april 2016 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo nodig, selecteer/kopieer/plak...
Jan had vandaag een gig bij Dees...quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:26 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
en hoe is Jan?het lijkt me best een aardige knul eigenlijk
is wel een stomme reclamequote:Op vrijdag 1 april 2016 22:30 schreef MissMSX het volgende:
Ik hebJan vandaag ook nog gezien.
Bij de Pearle
Morgenmiddag bingo, dus goed uitrusten nu.quote:
ja ga dan!quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Morgenmiddag bingo, dus goed uitrusten nu.
Ik zag alleen een poster en ik heb snel mijn bril afgezetquote:
Belgie is vlak bij Mo over de grens en PP is er bijna geborenquote:Op vrijdag 1 april 2016 22:33 schreef FANN het volgende:
[..]
ik weet helemaal niet waar je het over hebt
ja ik weet wel waar België ligtquote:Op vrijdag 1 april 2016 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Belgie is vlak bij Mo over de grens en PP is er bijna geboren
quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:39 schreef FANN het volgende:
Ik heb weer een nieuwe manier van sparen gevonden![]()
https://www.eurosparen.nl/
handig
Heb je al zoveel gespaard dan?quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:40 schreef FANN het volgende:
Mijn föhn was kapoet, heb ik een nieuwe gekocht met 15 euro korting![]()
https://www.eurosparen.nl(...)luf7i4txos8i6zpbl7sr
Ik heb weinig zuivel produkten..quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Deze dus https://www.eurosparen.nl(...)luf7i4txos8i6zpbl7sr
ik ook, maar ik krijg de code's van mijn zusquote:
ik koop niet eens melk koffiemelk bedoel ik...quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:48 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ook, maar ik krijg de code's van mijn zus![]()
zelf koop ik altijd biologische melk enzo...
wel soms een pak chocomel, daar zit het ook op...
tgenwoordig eigenlijk alleen nog maar havermelkquote:Op vrijdag 1 april 2016 22:51 schreef FANN het volgende:
Ik drink notenmelk, maar alleen in een smoothie of voor de brinta, gewoon is
het niet te hachelen....
ik krijg last van mijn maag van zwarte koffiequote:Op vrijdag 1 april 2016 22:52 schreef chufi het volgende:
Ik drink bijna nooit melk en heb het standaard niet in huis, ook niet voor in de koffie
lekker kort toch?quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Al dat bewerken met je mobiel is al moeilijk genoeg.. Ik vind het prima
nu welquote:
Gaat vanzelf weer jeukenquote:Op vrijdag 1 april 2016 22:58 schreef FANN het volgende:
[..]
nu wel![]()
ik heb een hele bos haar nu trouwens![]()
beter, bescherming enzo........... dus la maar groeien
Ja daar moet je zeker oppassenquote:Op vrijdag 1 april 2016 23:01 schreef FANN het volgende:
Daarom had ik ook een föhn nodig....
Die ouwe doet het nog wel, maar dat hele snoer was gedraaid, dus ik dacht na 2 jaar ofzo...
ik zal he eens uit de knoop halen, en toe was dat draad overal open![]()
beetje gevaarlijk.... ik föhn altijd in de badkamer
Staartjesquote:Op vrijdag 1 april 2016 23:01 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ben ik ook bang voor![]()
Ik steek het wel op dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet zo veel...quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:10 schreef sacha het volgende:
[..]
en wat moet ik met een ontplofte Matthew Perry?
wat is oude vrouwtjes muziek?quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Morgenavond ga ik oude vrouwtjes muziek draaien, dus jullie zijn van harte welkom.
wat ga je dan draaien?quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nope. Zit geen disconummer tussen.
Neequote:Op vrijdag 1 april 2016 23:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Is je balkon al groenteproof, FANN?
Frank en mireillaquote:Op vrijdag 1 april 2016 23:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, anders kom je niet luisteren en nu ben je kei-nieuwsgierig.
tja.........quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sjonge jonge. Het was kneiterheet!
Als ie niet te moe is misschien, ik blijf hopenquote:Op vrijdag 1 april 2016 23:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, dan maakt ie het later op een andere manier weer goed dus.
quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Als ie niet te moe is misschien, ik blijf hopen
Heintje en Wilmaquote:Op vrijdag 1 april 2016 23:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ben de oude vrouwtjes aan het lokken.
Mjah, dat is zo, maar daarna zag ik niet zo zitten. Paar keer gedaan en dat verziekt meteen je ritme.quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Graag of niet... Maar tis wel erg vroeg zo om 7 uur
ga je vanaf 7 uur 's avond's draaien dan of bedoel je 's morgens?quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mjah, dat is zo, maar daarna zag ik niet zo zitten. Paar keer gedaan en dat verziekt meteen je ritme.
's avonds,quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:26 schreef FANN het volgende:
[..]
ga je vanaf 7 uur 's avond's draaien dan of bedoel je 's morgens?![]()
waarom verziekt het je ritme dan?
welk ritme trouwens?
morgen 19.00 uurquote:Op vrijdag 1 april 2016 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
's avonds,
Ja wij hebben geen leefritme, alleen dansritme...
Ik neem het verder in overweging
Ik zie wel hoe het uitkomt...quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:28 schreef FANN het volgende:
[..]
morgen 19.00 uur
ik ga het proberen te onthouden
Ja of kijk ik voetbal of F1 of ik kookquote:Op vrijdag 1 april 2016 23:29 schreef FANN het volgende:
[..]
misschien lig ik wel te pitten dan, weet ik veel
Je was er al achter las ik.quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:26 schreef FANN het volgende:
[..]
ga je vanaf 7 uur 's avond's draaien dan of bedoel je 's morgens?![]()
waarom verziekt het je ritme dan?
welk ritme trouwens?
waar is die gebleven trouwens of zit ie bij de radio?quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is het PP-syndroom in betere tijden
Die houdt zich stoer tegen de pijn...quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:31 schreef FANN het volgende:
[..]
waar is die gebleven trouwens of zit ie bij de radio?
ahquote:Op vrijdag 1 april 2016 23:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je was er al achter las ik.Nou, ik draaide tot midden in de nacht en dan schrik je ineens wakker en blijkt het middag te zijn. Dat zie ik niet zitten.
Nou nog even en het is middernachtquote:Op vrijdag 1 april 2016 23:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je was er al achter las ik.Nou, ik draaide tot midden in de nacht en dan schrik je ineens wakker en blijkt het middag te zijn. Dat zie ik niet zitten.
Nou........ is dat zo?quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kneuzingen zijn niet prettig, je kan beter iets breken.
Geloof dat maar van een val van 1.40.quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:33 schreef FANN het volgende:
[..]
die zal best gekneusd zijn hier en daar....
Daar had je maanden last van, of niet?quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou........ is dat zo?
ik was juist héél blij dat ik niks gebroken had met 3x vallen![]()
wel gekneusde ribben
als je 1.65 mtr bent en je pleurt achterover, val je dan 1.65 mtr ?quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geloof dat maar van een val van 1.40.
Dat geldt volgens mij ook alleen maar voor ribben... Die kun je beter breken dan kneusen.. De rest lijkt me niet fijnquote:Op vrijdag 1 april 2016 23:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou........ is dat zo?
ik was juist héél blij dat ik niks gebroken had met 3x vallen![]()
wel gekneusde ribben
Nou best wel lang ja....... en het heeft het één en ander scheef gezet in mijn rugquote:Op vrijdag 1 april 2016 23:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar had je maanden last van, of niet?
Ja moeilijk.. niet zoquote:Op vrijdag 1 april 2016 23:36 schreef FANN het volgende:
[..]
als je 1.65 mtr bent en je pleurt achterover, val je dan 1.65 mtr ?
hoe reken je zoiets?
ik was overal blauwquote:Op vrijdag 1 april 2016 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat geldt volgens mij ook alleen maar voor ribben... Die kun je beter breken dan kneusen.. De rest lijkt me niet fijn
Breuken genezen sneller, maar wat sjuuf zegt is ook weer zo.quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou best wel lang ja....... en het heeft het één en ander scheef gezet in mijn rug
Ik heb trouwens nog steeds last (geen pijn) van mn 10 jaar geleden gebroken ribbenquote:Op vrijdag 1 april 2016 23:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou best wel lang ja....... en het heeft het één en ander scheef gezet in mijn rug
ik heb nog nooit iet gebroken eigenlijk, dus ik weet niet wat meer of minder pijn doet....quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Breuken genezen sneller, maar wat sjuuf zegt is ook weer zo.
quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:36 schreef FANN het volgende:
[..]
als je 1.65 mtr bent en je pleurt achterover, val je dan 1.65 mtr ?
hoe reken je zoiets?
kan je nagaanquote:Op vrijdag 1 april 2016 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nog steeds last (geen pijn) van mn 10 jaar geleden gebroken ribben
het was 3x anders dat welquote:Op vrijdag 1 april 2016 23:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat ligt er helemaal aan hóe je valt en eventueel waar vanaf, vanuit welke hoek en met welke snelheid.
Als je in een hogesnelheidstrein van achter naar voor loopt, hoe snel loop je dan?quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat ligt er helemaal aan hóe je valt en eventueel waar vanaf, vanuit welke hoek en met welke snelheid.
ligt er aan hoe snel je looptquote:Op vrijdag 1 april 2016 23:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je in een hogesnelheidstrein van achter naar voor loopt, hoe snel loop je dan?
Tering Jantje.quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:40 schreef FANN het volgende:
[..]
het was 3x anders dat wel![]()
éénkeer stijl achterover, kop tegen de muurhelemaal ''out''
die griek heeft me door de gang gesleept naar het bed, niks van gemerkt![]()
ik lag in de keuken
Dat moet je zelf weten hè.quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je in een hogesnelheidstrein van achter naar voor loopt, hoe snel loop je dan?
ze was moequote:Op vrijdag 1 april 2016 23:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat moet ons dan onder controle houden, snap jij het?
zou ut?quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En blauw als een ouderwets tientje.
Echt wel! Wie heeft er nu een fles van drie!! liter sterke drank in huis!quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:52 schreef FANN het volgende:
[..]
zou ut?volgens mij is Sas geen zuipschuit
Ik binnenkort...quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Echt wel! Wie heeft er nu een fles van drie!! liter sterke drank in huis!
een strandjutsterquote:Op vrijdag 1 april 2016 23:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Echt wel! Wie heeft er nu een fles van drie!! liter sterke drank in huis!
Wat heb je allemaal gedaan?quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb 2 grote problemen nu.
Kan lastig zitten en toetsenbord, muis bedienen gaat erg slecht.
Liggen gaat prima en lopen vreemd genoeg ook.
Ben maar gaan liggen.
klinkt niet helemaal jofel Piet....quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ben maar gaan liggen.
quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het schijnt, we spreken af in Artis...
Hmm, dus het is toch iets minder dan je in 1e instantie dacht. Ben je wel bij een arts geweest?quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ben maar gaan liggen.
Van paard gestuiterd met rondje springen.quote:
Eigen schuld, dikke bult...quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:56 schreef FANN het volgende:
Ik zie allemaal advertenties waar ik op gegoogeld heb
die hand klinkt ook niet jofel als je je muis niet kan bedienen....quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Van paard gestuiterd met rondje springen.
Nu heb ik gekneusde rechterbil, schouder en ellenboog.
Holy Moses...quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Van paard gestuiterd met rondje springen.
Nu heb ik gekneusde rechterbil, schouder en ellenboog.
Valt wel mee, gaat met veel liggen vanzelf weer over.quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, dus het is toch iets minder dan je in 1e instantie dacht. Ben je wel bij een arts geweest?
Na tijdje liggen gaat het wel weer.quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:57 schreef FANN het volgende:
[..]
die hand klinkt ook niet jofel als je je muis niet kan bedienen....
Ja dat krijg je er vanquote:Op vrijdag 1 april 2016 23:56 schreef FANN het volgende:
Ik zie allemaal advertenties waar ik op gegoogeld heb
daar had ik niet op gegoogeldquote:Op vrijdag 1 april 2016 23:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jawel, vanmiddag nog Aldi reclames bij mijn ouders gelezen.
Naja, niets aan de hand... Als je moeite hebt met typen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Valt wel mee, gaat met veel liggen vanzelf weer over.
Lopen gaat nog prima dus niets aan de hand.
het scheelt wel dat je gewoon kan liggen en lopen bij mij ging eigenlijk niks meerquote:Op vrijdag 1 april 2016 23:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Na tijdje liggen gaat het wel weer.
Wanneer ik geen bier meer uit de fles kan drinken dan wordt het tijd voor de dokter.quote:Op zaterdag 2 april 2016 00:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Naja, niets aan de hand... Als je moeite hebt met typen.
Wat voor pijnstillers gebruik je?quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Na tijdje liggen gaat het wel weer.
quote:Op zaterdag 2 april 2016 00:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer ik geen bier meer uit de fles kan drinken dan wordt het tijd voor de dokter.
Dus geen rare voorwerpenquote:Op zaterdag 2 april 2016 00:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ah jah, het waren badpakken, niet zo ernstig
Dat gaat me te ver.quote:Op zaterdag 2 april 2016 00:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Welnee joh, je muts kan je dan toch ff voeren.
quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2016 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie jou er voor aan om de gekste dingen te googlen
dat gaat wel heel snel danquote:Op zaterdag 2 april 2016 00:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Yep, tiepen gaat nu ook al weer stuk beter.
Waarom koop je dat niet dan? Dan hoef je niet steeds hoopvol te liggen wachten.quote:Op zaterdag 2 april 2016 00:07 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]![]()
ja ik googel wel eens op rare dingen maar dat koop je niet en krijg je gelukkig ook geen ads over
daar googel ik nooit op eigenlijk, ik sla daar dood vanquote:Op zaterdag 2 april 2016 00:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Waarom koop je dat niet dan? Dan hoef je niet steeds hoopvol te liggen wachten.
Wat bedoel je dan voor rare dingen?quote:Op zaterdag 2 april 2016 00:10 schreef FANN het volgende:
[..]
daar googel ik nooit op eigenlijk, ik sla daar dood van
Op andere sites wel hoor.. Ook a koop je niks... Maar het is ook afhankelijk welke site je komt natuurlijkquote:Op zaterdag 2 april 2016 00:07 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]![]()
ja ik googel wel eens op rare dingen maar dat koop je niet en krijg je gelukkig ook geen ads over
Heb de hele middag op de bank gelegen en vanavond op bed.quote:Op zaterdag 2 april 2016 00:08 schreef FANN het volgende:
[..]
dat gaat wel heel snel dangelukkig maar
Straks hou je er nog een dagritme aan over ook.quote:Op zaterdag 2 april 2016 00:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb de hele middag op de bank gelegen en vanavond op bed.
Dat helpt het best.
dat scheelt dan welquote:Op zaterdag 2 april 2016 00:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb de hele middag op de bank gelegen en vanavond op bed.
Dat helpt het best.
dat zou rampzalig zijnquote:Op zaterdag 2 april 2016 00:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Straks hou je er nog een dagritme aan over ook.
Ik vermoed dat zn rechterbovenkant een beetje in de knoop ligt.. Maar die schouder zou nog wel eens voor problemen kunnen zorgen...quote:Op zaterdag 2 april 2016 00:12 schreef FANN het volgende:
[..]
dat scheelt dan welhet klinkt dan niet alsof er iets beschadigd is binnenin, da's een goed teken....
maar dat kan ik natuurlijk niet goed beoordelen vanaf hiero heh
al jullie nou even duidelijk zijn waar jullie denken dat ik op googel ....quote:Op zaterdag 2 april 2016 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Op andere sites wel hoor.. Ook a koop je niks... Maar het is ook afhankelijk welke site je komt natuurlijk
Waarom voor muts? Dat ie in de weg loopt de hele dag zeker.quote:Op zaterdag 2 april 2016 00:13 schreef FANN het volgende:
[..]
dat zou rampzalig zijnvoor Piet maar ook voor muts
tja.... bij lang last toch even langs de dokter zou ik zeggen...quote:Op zaterdag 2 april 2016 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vermoed dat zn rechterbovenkant een beetje in de knoop ligt.. Maar die schouder zou nog wel eens voor problemen kunnen zorgen...
Heb genoeg ervaring om dat zelf te voelen wanneer het echt mis is.quote:Op zaterdag 2 april 2016 00:12 schreef FANN het volgende:
[..]
dat scheelt dan welhet klinkt dan niet alsof er iets beschadigd is binnenin, da's een goed teken....
maar dat kan ik natuurlijk niet goed beoordelen vanaf hiero heh
jaquote:Op zaterdag 2 april 2016 00:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Waarom voor muts? Dat ie in de weg loopt de hele dag zeker.
dat geloof ik ook welquote:Op zaterdag 2 april 2016 00:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb genoeg ervaring om dat zelf te voelen wanneer het echt mis is.
Als we dat zeggen lopen je ads gelijk volquote:Op zaterdag 2 april 2016 00:14 schreef FANN het volgende:
[..]
al jullie nou even duidelijk zijn waar jullie denken dat ik op googel ....
dan kan ik duidelijker zijn in mijn antwoorden
Ik dacht dat je het over theezakjes en grindtegels had.quote:Op zaterdag 2 april 2016 00:14 schreef FANN het volgende:
[..]
al jullie nou even duidelijk zijn waar jullie denken dat ik op googel ....
dan kan ik duidelijker zijn in mijn antwoorden
Mijn rechterbil is nu het lastigst, moet steeds op de linker in de bureaustoel hangen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vermoed dat zn rechterbovenkant een beetje in de knoop ligt.. Maar die schouder zou nog wel eens voor problemen kunnen zorgen...
zal bestquote:Op zaterdag 2 april 2016 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Als we dat zeggen lopen je ads gelijk vol
een dingesband.... die kinderen gebruiken met zwemmen...quote:Op zaterdag 2 april 2016 00:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn rechterbil is nu het lastigst, moet steeds op de linker in de bureaustoel hangen.
Die heb ik toevallig net niet liggen en een gewoon kussen helpt niet veel.quote:Op zaterdag 2 april 2016 00:20 schreef FANN het volgende:
http://www.orthocor.nl/zitring-donut-kussen.html
dat heet een donut kussen dus![]()
googel
je kan ook een zwembandje kopen denk ik, anders bestel je hem toch gewoon...quote:Op zaterdag 2 april 2016 00:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die heb ik toevallig net niet liggen en een gewoon kussen helpt niet veel.
Gewoon zo'n kussentje voor in het vliegtuig gebruiken.quote:Op zaterdag 2 april 2016 00:20 schreef FANN het volgende:
http://www.orthocor.nl/zitring-donut-kussen.html
dat heet een donut kussen dus![]()
googel
dat werkt misschien ook welquote:Op zaterdag 2 april 2016 00:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon zo'n kussentje voor in het vliegtuig gebruiken.
5 Euro bij de Blokker...
[ afbeelding ]
Heb de manier al gevonden, om het kwartier loop ik ff een rondje.quote:Op zaterdag 2 april 2016 00:28 schreef FANN het volgende:
[..]
je kan ook een zwembandje kopen denk ik, anders bestel je hem toch gewoon...
kan best wel even duren hoor
quote:Op zaterdag 2 april 2016 00:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb de manier al gevonden, om het kwartier loop ik ff een rondje.
Nah... Piet is een bikkel, maar het zal best best pijnlijk zijnquote:
doe maar stoerquote:Op zaterdag 2 april 2016 00:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan ga ik net zo als petjes tegen linkerportier hangen.
Die moest lachen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 00:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... Piet is een bikkel, maar het zal best best pijnlijk zijn![]()
gaat ie ons niet laten merken, daar heeft ie muts voor
Jep, van 1.40 met volle snelheid op de grond terecht komen voel je best wel.quote:Op zaterdag 2 april 2016 00:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... Piet is een bikkel, maar het zal best best pijnlijk zijn![]()
gaat ie ons niet laten merken, daar heeft ie muts voor
Hoe is het met in en uit de auto komen vandaag gegaan?quote:
Jou zie ik graag lachenquote:
Ben alleen maar op balkon geweest vandaag.quote:Op zaterdag 2 april 2016 00:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Hoe is het met in en uit de auto komen vandaag gegaan?
En dat ging?quote:Op zaterdag 2 april 2016 00:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben alleen maar op balkon geweest vandaag.
Best wel zonde eik maar ja.
Met een kussentje op zijn kont gebonden zal het vast wel gelukt zijn om naar het balkon te lopenquote:
Ja hoor, ik dacht zo'n 1.40 parcours dat lukt mijn paard wel.quote:
Wat voor kleur had het kussentje?quote:Op zaterdag 2 april 2016 00:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Met een kussentje op zijn kont gebonden zal het vast wel gelukt zijn om naar het balkon te lopen
Geen ideequote:
Oh dan kan je maandag wel weer paardrijden hoor ik, ik zou alleen nog even wachten met nog een keer vallenquote:Op zaterdag 2 april 2016 00:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Lopen gaat eik best wel goed met wat kleine pijntjes in rechterbil en bovenbeen.
quote:Op zaterdag 2 april 2016 00:57 schreef drakin het volgende:
Ik heb net deze petitie getekend.
Hebben jullie dit ook al gedaan? Zo niet, meteen doen!
http://www.13maanden.nl
Elke maand woensdag de 11e heb jij al mee gewerkt?quote:Op zaterdag 2 april 2016 00:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]heb ooit op zo'n kalender gewerkt, ik ben wel blij met mijn 'extra' 13e maand salaris tegenwoordig
Noop, de grote boze buitenwereld hield de standaard kalender aan, maar serieus, ik heb wél gewerkt voor een baas die netjes iedere vier weken uitbetaalde, waardoor je dus ook 13 salarismaanden in een jaar had.quote:Op zaterdag 2 april 2016 01:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Elke maand woensdag de 11e heb jij al mee gewerkt?
Dan klopt mijn verjaardag niet meer?quote:Op zaterdag 2 april 2016 00:57 schreef drakin het volgende:
Ik heb net deze petitie getekend.
Hebben jullie dit ook al gedaan? Zo niet, meteen doen!
http://www.13maanden.nl
Dat is dan die ene extra dag die geen zaterdag, zondag of andere dag is.quote:Op zaterdag 2 april 2016 01:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan klopt mijn verjaardag niet meer?
graag!quote:Op zaterdag 2 april 2016 01:07 schreef MaryMouse het volgende:
Laten ze eerst de winter-/zomertijd maar afschaffen
De langste dag van het jaar veranderd niet maar welke dag wordt dat dan en altijd dezelfde is toch saai?quote:Op zaterdag 2 april 2016 01:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is dan die ene extra dag die geen zaterdag, zondag of andere dag is.
Ik vraag me af wanneer de schrikkeldag komt. We hebben immers nog een kwartje extra dag per jaar.quote:Op zaterdag 2 april 2016 01:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De langste dag van het jaar veranderd niet maar welke dag wordt dat dan en altijd dezelfde is toch saai?
Raak jij ook van 'de leg' af door de zomer-/wintertijd switch? Het is maar een uurtje zeggen ze, en ja daar hebben ze gelijk in. Maar ik voel mij dan toch altijd wel een dag of zo ge-jet-laggedquote:
nah... ik kan dan een uur eerder naar buiten 's avonds, da's een ander verhaalquote:Op zaterdag 2 april 2016 01:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Raak jij ook van 'de leg' af door de zomer-/wintertijd switch? Het is maar een uurtje zeggen ze, en ja daar hebben ze gelijk in. Maar ik voel mij dan toch altijd wel een dag of zo ge-jet-lagged
Houdt de Griek je dan vast tot het donker wordt in de winter?quote:Op zaterdag 2 april 2016 01:13 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... ik kan dan een uur eerder naar buiten 's avonds, da's een ander verhaal
nee... dittequote:Op zaterdag 2 april 2016 01:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Houdt de Griek je dan vast tot het donker wordt in de winter?
Ah, da's een vervelende aandoening. Heeft een vriendin van mij ook last van.quote:Op zaterdag 2 april 2016 01:17 schreef FANN het volgende:
[..]
nee... ditte![]()
https://nl.wikipedia.org/wiki/Polymorfe_lichteruptie
en die klokken verzetten is ook een gedoequote:Op zaterdag 2 april 2016 01:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, da's een vervelende aandoening. Heeft een vriendin van mij ook last van.
Maar er is nog iets 'geks' aan de winter-/zomertijd. De tijdslijn is tegenwoordig op Greenwich gezet, en dat is onze 'echte' tijd = aan de wintertijd. Maar dat hele gedoe van Greenwich was weer een of ander compremis tijdens een oorlog tussen Engeland en Frankrijk want totdat GMT 'de' tijd werd lag de tijdslijn over Parijs (is nog te zien in steendjes voor het louvre) en was dus het huidige GMT+1 de officiele tijd.
Politici, ik ga ze nooit begrijpen
quote:Op zaterdag 2 april 2016 01:23 schreef FANN het volgende:
[..]
en die klokken verzetten is ook een gedoe
Zolang het geen 40+ wordt zit het met de tijd wel goedquote:
dat heet dan -20quote:Op zaterdag 2 april 2016 01:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zolang het geen 40+ wordt zit het met de tijd wel goed
dan vriest hetquote:
Daar ga ik een Griekse voor aanschaffen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 01:23 schreef FANN het volgende:
[..]
en die klokken verzetten is ook een gedoe
Dat staat wel op mn vrieskastquote:Op zaterdag 2 april 2016 01:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar ga ik een Griekse voor aanschaffen.
een griekse klok?quote:Op zaterdag 2 april 2016 01:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar ga ik een Griekse voor aanschaffen.
Is dat zo'n 'vrouw' met een dinkie?quote:
wat is een dinkie?quote:Op zaterdag 2 april 2016 01:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is dat zo'n 'vrouw' met een dinkie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |