Wat een prachtige Tula is datquote:Op zaterdag 2 april 2016 09:11 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb (helaas) een Tula Winter Solstice te koop. Ik kan zelf niet meer dragen (nog steeds bekkeninstabiliteit) en vrouw gaat het komende jaar ook niet kunnen dragenDus we gaan een buggy kopen.
[ afbeelding ]
Ik vind hem ook zoooo mooi, vind het ook zo erg dat we hem niet kunnen gebruiken. Zulke mooie buggy's maken ze niet.quote:Op zaterdag 2 april 2016 09:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat een prachtige Tula is datHier wordt helaas niet meer gedragen, anders had ik 'm zo willen hebben!
Het is een Standaard.quote:Op zaterdag 2 april 2016 11:42 schreef Marjolijntje het volgende:
Welke maat tula is het? Een standaard of een toddler?
Ik heb bruine slofjes van leer van Carozoo, bruin met een aapje erop. Zijn wel gebruikt, en heb ze gewassen op 30 graden met babyshampoo (had die tip op internet gelezen) en zijn daardoor wat stug geworden maar wel schoon. Je mag ze tegen verzendkosten hebben. Zijn maat 6-12 maanden en volgens mij vergelijkbaar met 12 cm, maar moet ik even opmeten voor je. Op ebay staat dat het vergelijkbaar is met een voetlengte van 12,5 cm en zoollengte van 13 cm.quote:Op zaterdag 2 april 2016 05:31 schreef Hupje het volgende:
Ik ben op zoek naar babyslofjes van 12 a 12,5 cm. Hoeft niet als nieuw te zijn, want J zal er mee gaan buiten spelen bij het kdv.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maat 80 jongens AlbumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maat 86 jongens skipak 7¤SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soksloffen maat 22/23 denk ik, 1¤SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe schoenen Dr. Visser maat 21. ¤ 15SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En heeft iemand nog een zwembroek voor jongens die ruim valt in 92? Als hij strak zit, dan zeker ruim vallend (heb nu een strakke zwembroek in maat 92 en 98 en die zijn beide net passend, ook al is het rekbaar materiaal). Of een losvallende zwembroek in 92 of eventueel 98?
En korte broeken in maat 92 (vallend als 92 of iets kleiner vallend) voor een jongen hou ik me ook nog steeds voor aanbevolen.![]()
Al gekeken op eBay, Carozoo slofjes? Die zijn rond de ¤10 incl verzenden, en ze hebben echt tientallen verschillende designs. Ik gebruik ze hier voor zowel peuter als baby, en vind ze erg fijn en vooralsnog ook slijtvast.quote:Op zaterdag 2 april 2016 05:31 schreef Hupje het volgende:
Ik ben op zoek naar babyslofjes van 12 a 12,5 cm. Hoeft niet als nieuw te zijn, want J zal er mee gaan buiten spelen bij het kdv.![]()
Haha nee daar heb ik een doek voor gekocht alvastquote:twijfel of ik zelf ook nog een tula wil. Deze en de rocket staat op mijn lijstje. Misschien morgen maar een wandeling maken met de tula van mijn man, dan weet ik of het wat voor mij is
![]()
Jongenskleertjes te koop!
Maat 80:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog meer 80 hier
Later vandaag volgt nog wat 86![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2016 15:02 schreef Fazzoletti het volgende:
Maat 80:Hoi! Zou ik van jou mogen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog meer 80 hier
Later vandaag volgt nog wat 86
- de 2 zara longsleeves hierboven
- de witte trui in je album (do more of what makes you happy, ook zara?)
- de zara longsleeve met pijltjes/ boompjes(?) daar past F's hoofd waarschijnlijk niet doorheen...
Zou dat in een enveloppe passen?
Als t erbij past wil ik misschien ook de H&M spijkerbroek erbij, als ie ten minste niet heel slim fit is. J was slim fit, F is dat duidelijk niet, dus nieuwe broeken zijn waarschijnlijk wel nodig![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2016 15:02 schreef Fazzoletti het volgende:
Maat 80:Mag ik het shirt met de auto's en de twee onderste truien (grijs met gestreepte mouwen en soort van wit)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog meer 80 hier
Later vandaag volgt nog wat 86![]()
Iemand interesse in jongenskleding 62 tot 80/86. Zowel zomer als kleding met langere mouwen voor de tussen periode.
Vooral Zara & Next. Hier en daar H&M en Hema.
Zoja, roept u maar! Dan maak ik van de week foto's
♥ J & S![]()
Ja! Maat 80quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:38 schreef klaprooss het volgende:
Iemand interesse in jongenskleding 62 tot 80/86. Zowel zomer als kleding met langere mouwen voor de tussen periode.
Zoja, roept u maar! Dan maak ik van de week foto'sNo hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante![]()
74 en 80quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:38 schreef klaprooss het volgende:
Zoja, roept u maar! Dan maak ik van de week foto's![]()
![]()
Ja hier ook interesse in maat 74 zomer kleding(Cassandra87)
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.![]()
Yes! Maat 80quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:38 schreef klaprooss het volgende:
Zoja, roept u maar! Dan maak ik van de week foto's![]()
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡![]()
74 wel![]()
Ik heb vanmiddag E. haar kast weer even uitgezocht, weer wat dingen in 86/92 en ook wat 98. Zal binnenkort ff foto's maken.:)![]()
Ik moet binnenkort ook echt even alle jongenskleding uitzoeken en foto's maken anders kan ik mijn meisjesstuff nergens kwijt
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p![]()
Niet zoveel hoor! Franny heeft al een hele lading in die maat. Dit is wat E nog paste toenquote:het meeste zal wel vallen als 92.
Heb oa dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)![]()
Och 92 groeit ze ook uiteindelijk inquote:Op zaterdag 2 april 2016 21:33 schreef mignonne het volgende:
[..]
Niet zoveel hoor! Franny heeft al een hele lading in die maat. Dit is wat E nog paste toenhet meeste zal wel vallen als 92.
![]()
Wel heel leuk spul! Ik wacht met smart![]()
Nou zeg Franny!![]()
![]()
![]()
Nee helaas, ik bewaar alles voor een eventuele volgende en miskopen doe ik eigenlijk nooit meer.quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:18 schreef mignonne het volgende:
[..]
Jij nog leuk 74 spul voor A. in de aanbieding?
Als ik uitgebaard ben gaat dat wel een mega-Zara-verkoop worden.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:39 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Nee helaas, ik bewaar alles voor een eventuele volgende en miskopen doe ik eigenlijk nooit meer.bummer!
Maar yay voor tweede-potentie![]()
:)![]()
Hier interesse! Voor al het spul van klap ben ik veel te laat denk ikquote:Op zaterdag 2 april 2016 21:22 schreef Chanty het volgende:
Ik moet binnenkort ook echt even alle jongenskleding uitzoeken en foto's maken anders kan ik mijn meisjesstuff nergens kwijtteveel jongetjes die nu in maat 68/74 zitten hier
![]()
![]()
Die past ze nu nogquote:![]()
sorry. mt 98 geloof ik. Zal in t najaar aan je denken als ie weg gaat
deels wol en gevoerd, echt een fijne warme jas.
Die broek is niet heel smalquote:Op zaterdag 2 april 2016 15:15 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Hoi! Zou ik van jou mogen:
- de 2 zara longsleeves hierboven
- de witte trui in je album (do more of what makes you happy, ook zara?)
- de zara longsleeve met pijltjes/ boompjes(?) daar past F's hoofd waarschijnlijk niet doorheen...
Zou dat in een enveloppe passen?
Als t erbij past wil ik misschien ook de H&M spijkerbroek erbij, als ie ten minste niet heel slim fit is. J was slim fit, F is dat duidelijk niet, dus nieuwe broeken zijn waarschijnlijk wel nodigIk zal morgen even kijken of het past in een envelop!
Jaquote:Op zaterdag 2 april 2016 16:12 schreef Daui het volgende:
[..]
Mag ik het shirt met de auto's en de twee onderste truien (grijs met gestreepte mouwen en soort van wit)Verder via PM?
![]()
Ik weet het niet!quote:
M'n gevoel zegt van wel, maar m'n gevoel zegt wel meer dingen die niet kloppen![]()
Ik heb besloten om te ruimen, iets met te veel bewaren en denken waar moet ik het laten.♥ J & S![]()
Eens kijken of ik er de komende weken tijd voor kan maken,ben twee weken veel vanuit huis aan het werk dus af en toe sorteer en doorpauze inlassenquote:Op zaterdag 2 april 2016 22:12 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Hier interesse! Voor al het spul van klap ben ik veel te laat denk ikteveel jongetjes die nu in maat 68/74 zitten hier
ik heb van maat 50 tot 80 liggen inmiddels.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p![]()
Maat 92 hier dus dat zou lekker op elkaar aansluiten dan!quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:17 schreef mignonne het volgende:
[..]
Die past ze nu nog![]()
sorry. mt 98 geloof ik. Zal in t najaar aan je denken als ie weg gaat
deels wol en gevoerd, echt een fijne warme jas.
Ik vind m echt supermooi!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!![]()
Jongenskleding maat 56/62, 68 en 74:
H&M, beiden maat 68. ¤3,- per stuk
H&M, beiden maat 62, ¤3,- per stuk
Links: Carter's maat 12 maanden, rits werkt niet helemaal soepel in het midden. ¤2,-
Rechts: Carter's maat 9 maanden, ¤3,-
Links: onbekend, maat ongeveer 56/62, ¤2,-
Rechts: Zeeman, maat 62, ¤2,-
Links: Hema, maat 62, ¤2,50
Rechts: Nobodinoz, maat 3 maanden, ¤2,50
Links: Pebble Stone, maat 68, ¤3,- (nooit gedragen, verkeerde seizoen)
Rechts: Playama, maat 3-6 maanden, ¤3,-
Allen: Hema maat 68, ¤2,- per stuk
Linksboven: Hema, maat 68, ¤2,-
Rechtsboven: H&M maat 68, ¤2,-
Linksonder: Hema maat 68, ¤2,-
Rechtsonder: H&M maat 68, ¤2,-
Linksboven: Zara Baby, maat 68 (valt klein) ¤2,-
Rechtsboven: iDo, maat 74, ¤2,-
Linksonder: Little BoyStar, maat 68, ¤2,-
Rechtsonder: Noppies maat 68, ¤2,-
Onder: Hema maat 68, ¤2,-![]()
Zou je ze voor me willen meten? Als ze groot genoeg zijn, wil ik ze graag hebben!quote:Op zaterdag 2 april 2016 12:41 schreef Hilmo het volgende:
[..]
Ik heb bruine slofjes van leer van Carozoo, bruin met een aapje erop. Zijn wel gebruikt, en heb ze gewassen op 30 graden met babyshampoo (had die tip op internet gelezen) en zijn daardoor wat stug geworden maar wel schoon. Je mag ze tegen verzendkosten hebben. Zijn maat 6-12 maanden en volgens mij vergelijkbaar met 12 cm, maar moet ik even opmeten voor je. Op ebay staat dat het vergelijkbaar is met een voetlengte van 12,5 cm en zoollengte van 13 cm.
Mousemickey, ik ga nieuwe kopen voor binnen, maar vind het zonde om een tweede nieuwe paar te kopen voor buiten. Bedankt voor de tip!![]()
Is het korte broekje op de foto rechtsboven zwart of donkerblauw?quote:Op zondag 3 april 2016 08:40 schreef MevrouwCactus het volgende:
Jongenskleding maat 56/62, 68 en 74:
Ik heb eventueel interesse in dat broekje, het geruite korte broekje en in het blauwe H&M t-shirt korte mouw blauw met rode auto (rechtsboven op de foto).![]()
Ik ben nog op zoek naar:
Het boek "Baby in een droomritme" en/of "Lekker slapen zonder huilen".
Strikmutsjes voor een babyjongen.
Broeken voor een meisje, maat 80.
Een voorjaarsjas voor een meisje, maat 86.
Babyvestjes - of een jasje - iig iets warms en zachts voor buiten.![]()
Donkerblauwquote:Op zondag 3 april 2016 09:24 schreef Malteser het volgende:
[..]
Is het korte broekje op de foto rechtsboven zwart of donkerblauw?
Ik heb eventueel interesse in dat broekje, het geruite korte broekje en in het blauwe H&M t-shirt korte mouw blauw met rode auto (rechtsboven op de foto).![]()
![]()
Dan wil ik graag het donkerblauwe broekje en dat t-shirt met die rode auto! Zouden die twee dingen in een envelop passen?quote:![]()
Ja, dat past makkelijk. Daar kan dat geruite broekje ook nog wel bij als je wiltquote:Op zondag 3 april 2016 09:46 schreef Malteser het volgende:
[..]
Dan wil ik graag het donkerblauwe broekje en dat t-shirt met die rode auto! Zouden die twee dingen in een envelop passen?![]()
![]()
ik zal even kijken of ik nog een strikmutsje heb, die raken hier altijd zoekquote:Op zondag 3 april 2016 09:26 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik ben nog op zoek naar:
Het boek "Baby in een droomritme" en/of "Lekker slapen zonder huilen".
Strikmutsjes voor een babyjongen.
Een voorjaarsjas voor een meisje, maat 86.
Babyvestjes - of een jasje - iig iets warms en zachts voor buiten.![]()
Fijn jongens vestje heb ik nog wel![]()
Ja kom je nou mee.quote:Op zondag 3 april 2016 09:26 schreef Razztwizzle het volgende:
Een voorjaarsjas voor een meisje, maat 86.![]()
Ik zal eens kijken.ti amo più di ieri ma meno di domani![]()
Kan ik nog iemand blij maken met twee voedingsbeha's, tegen verzendkosten? Ze zijn allebei maat 75E. Bij de grijze heb ik ook een slipje (ongedragen!) in maat S. De kleur van het grijze setje is in het echt zoals op de close-upfoto onder de spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.![]()
quote:Op zondag 3 april 2016 10:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kan ik nog iemand blij maken met twee voedingsbeha's, tegen verzendkosten? Ze zijn allebei maat 75E. Bij de grijze heb ik ook een slipje (ongedragen!) in maat S. De kleur van het grijze setje is in het echt zoals op de close-upfoto onder de spoiler.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]GraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik pm je later even.
Carpe diem, quam minimum credula postero.![]()
Tof! I'm very interested met een baby die steeds z'n mutsjes van z'n hoofd afwoelt..quote:Op zondag 3 april 2016 09:48 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik zal even kijken of ik nog een strikmutsje heb, die raken hier altijd zoek![]()
Fijn jongens vestje heb ik nog wel![]()
Daar twijfelde ik over want die vindt man minder leuk maar stop er maar bijquote:Op zondag 3 april 2016 09:47 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ja, dat past makkelijk. Daar kan dat geruite broekje ook nog wel bij als je wilt.
![]()
Ja mijn vooruitkijkskills zijn een beetje stukgegaan door post-zwangerschapsdementie en slaapgebrekquote:.
![]()
Heb hier nog wat kleine dingetjes van A. maat 56 en 62
Van E. maat 92.
En mt 98.
Vraagprijzen staan er bij meestal, maar zijn onderhandelbaar. Ik verstuur het liefst per pakket en niet per stuk. Verzenden kan met tnt of kiala. We roken niet en hebben geen huisdieren.:)![]()
Mag ik van jou:quote:Op zondag 3 april 2016 14:49 schreef mignonne het volgende:
Van E. maat 92.
En mt 98.
Vraagprijzen staan er bij meestal, maar zijn onderhandelbaar. Ik verstuur het liefst per pakket en niet per stuk. Verzenden kan met tnt of kiala. We roken niet en hebben geen huisdieren.
Eerste foto meloenenjurkje
Het kersenvestje en de onderste twee vestjes
Zalmroze tshirt, dikke legging en blouse
Girls short
Uv Suit en de hemdjes
?![]()
surequote:Op zondag 3 april 2016 14:59 schreef Skittles het volgende:
[..]
Mag ik van jou:
Eerste foto meloenenjurkje
Het kersenvestje en de onderste twee vestjes
Zalmroze tshirt, dikke legging en blouse
Girls short
Uv Suit en de hemdjes
?pm je zo ff er over.
UVsuits en setjes zijn spotgoedkoop bij de Decathlon! Voor wie ze nog zoekt
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!![]()
Haha is goedquote:Op zondag 3 april 2016 11:18 schreef Malteser het volgende:
[..]
Daar twijfelde ik over want die vindt man minder leuk maar stop er maar bij.
Stuur je je adres nog een keer? Ik heb het niet meer, denk ik.
![]()
Mag ik van jou in de categorie OMGWateenleukjongensspulquote:Op zondag 3 april 2016 14:49 schreef mignonne het volgende:
Van E. maat 92.
En mt 98.
Vraagprijzen staan er bij meestal, maar zijn onderhandelbaar. Ik verstuur het liefst per pakket en niet per stuk. Verzenden kan met tnt of kiala. We roken niet en hebben geen huisdieren.
De twee gestreepte truitjes in 68
De 3 zeeman pakjes in 62
De trui met ster maat 62
Het zachte h&m joggingpakje maat 62
Het prenatal setje maat 62
De drie zachte blauwe broekjes maat 62
De roodwitte en blauwwitte sokken
Het strikmutsje![]()
jepquote:Op zondag 3 april 2016 15:48 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Mag ik van jou in de categorie OMGWateenleukjongensspul
De twee gestreepte truitjes in 68
De 3 zeeman pakjes in 62
De trui met ster maat 62
Het zachte h&m joggingpakje maat 62
Het prenatal setje maat 62
De drie zachte blauwe broekjes maat 62
De roodwitte en blauwwitte sokken
Het strikmutsje![]()
de roodwitte sokken zijn kerstsokken![]()
wil je dat cremewitte joggingpakje of die grijze? is beiden h&m namelijk!:)![]()
Kerstsokkenquote:Op zondag 3 april 2016 16:06 schreef mignonne het volgende:
[..]
jep![]()
de roodwitte sokken zijn kerstsokken![]()
wil je dat cremewitte joggingpakje of die grijze? is beiden h&m namelijk!nah, die mogen naar unihipili dan
En het cremewitte pakje graag! Stuur me maar een PM met je prijs enzo.![]()
ik pm je evenquote:Op zondag 3 april 2016 18:08 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Kerstsokkennah, die mogen naar unihipili dan
En het cremewitte pakje graag! Stuur me maar een PM met je prijs enzo.
Heeft er hier iemand interesse in rompers voor een meisje in de maat 86/92 .. Korte mouw en spaghettibandjes? Voornamelijk Hema..
Mogen weg voor ¤0,50 per stuk
Foto's komen morgen, indien er interesse voor is..Wir müssen leben, bis wir sterben!![]()
Jahoor, hoeveel heb je er?quote:Op zondag 3 april 2016 20:54 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Heeft er hier iemand interesse in rompers voor een meisje in de maat 86/92 .. Korte mouw en spaghettibandjes? Voornamelijk Hema..
Mogen weg voor ¤0,50 per stuk
Foto's komen morgen, indien er interesse voor is..Carpe diem, quam minimum credula postero.![]()
Ook dat weet ik morgen..
Ze liggen bij mijn vrouwtje in de kast en die slaapt nu
Oh, en lange mouw heb ik ook nog..
Wir müssen leben, bis wir sterben!![]()
Mignonne, zijn dat blauwe bloemetjes shirtje en blauwe overslag vest maat 98 er nog? Ik zou ze graag overnemen! En ook het blauwe zeeman bloesje (zelfde foto als dat bloemetjes shirt).quote:Op zondag 3 april 2016 14:49 schreef mignonne het volgende:
Van E. maat 92.
En mt 98.
[ Bericht 36% gewijzigd door elamanilo op 03-04-2016 21:14:59 ]![]()
Jep!quote:Op zondag 3 april 2016 21:07 schreef elamanilo het volgende:
Mignonne, zijn dat blauwe bloemetjes shirtje en blauwe overslag vest maat 98 er nog? Ik zou ze graag overnemen! En ook het blauwe zeeman bloesje (zelfde foto als dat bloemetjes shirt).
[..]
Ik heb wel interesse in het desiguel shirt. Mocht je hem toch los willen verkopenquote:Op zondag 3 april 2016 14:49 schreef mignonne het volgende:
Van E. maat 92.
En mt 98.
Vraagprijzen staan er bij meestal, maar zijn onderhandelbaar. Ik verstuur het liefst per pakket en niet per stuk. Verzenden kan met tnt of kiala. We roken niet en hebben geen huisdieren.![]()
![]()
Ik heb er maar 5 nodig, alleen korte mouw. Misschien kunnen Dyre en ik ze delen? En anders was zij eerstquote:Op zondag 3 april 2016 21:02 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ook dat weet ik morgen..
Ze liggen bij mijn vrouwtje in de kast en die slaapt nu
Oh, en lange mouw heb ik ook nog..
Nog eens in het nieuwe topic. Daarna zal ik het niet meer spammen
Prijs komen we wel uit.
Meisjeskleren mt 110-116
H&M 110-116
Zara 116
met blauw H&M 110-116, vis Zara 110
Hysterische Palomino 110
Valt ong als 104-110, onderbroeken: panda Lindex 98-104, rest Hema 122-128![]()
Speelbroek, Zara110. Bepaald geen nieuw-look
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Mt 98-104
S. Oliver 104-110
Zara 104, alleen de blauwe nog
H&M winterjas 104
? 104
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
86-92
Smafolk 98 maar valt als 92
Kidscase 86 valt als 80 ongeveer
en achterkant
H&M 86-92
Name it winterjas 86
74-80
Lily-Balou 74
H&M 74
H&M 80, zomerbroek kan opgerold vast
Name it, 80
Lindex 74, Hema 74-80
H&M 80
4ff 74-80, liandlo 86, H&M 80, Hema 80
Twee links zijn weg, lichtblauw H&M, uil Hema, 80
? 74-80 zwembroekje jongens
Moonkids, 80
Name it, 80
Ej sikke lej, Lindex, Hema, 80
Baby Gap 6-12 mnd, ong als 74
En overig spul
H&M 23 weg, Adidas 22 veel gedragen
Adidas 27, veel gedragen, Nike 27
Havaianas 22, ongedragen, nepcrocs 23, bruine er tussenin (vrij stijf)
Roze sandalen 28, roze slippers mt 7. Ripcurls blijken toch nog te passen, gaan niet weg
Stokke baby insert voor tripptrapp
Oefenbestek
Prenatalslaapzak 70 cm
Ook nog een winterslaapzak in een grotere maat, maar daar is t ws niet de tijd voor.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Mag ik die twee rechtsboven en twee linksboven? Tenzij Dyre ze allemaal wil.quote:Carpe diem, quam minimum credula postero.![]()
Ik zoek zomer meisjeskleding maat 104, liefst een beetje smal (en jurkjes of rokken, die draagt mevrouw het liefst), maar ook wat korte broeken, shirts en 3/4e leggings. Iemand iets in de aanbieding?
We houden van felle, harde kleuren. Geen wit en zacht-roze enzo.
Mama van F. (2012) en M. (2016)![]()
Ik wacht ff af wat Dyre wil, als zijn ze niet wil mag jij ze..quote:Op maandag 4 april 2016 12:30 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Mag ik die twee rechtsboven en twee linksboven? Tenzij Dyre ze allemaal wil.
Die rechtsboven zijn wel spagettibandjes, omdat je gister om met een mouwtje vroeg
Wir müssen leben, bis wir sterben!![]()
Is goedquote:Op maandag 4 april 2016 12:35 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ik wacht ff af wat Dyre wil, als zijn ze niet wil mag jij ze..
Die rechtsboven zijn wel spagettibandjes, omdat je gister om met een mouwtje vroegeen paar met spagettibandjes lijken me idd wel lekker voor in de zomer
Oei sorry Saskia, ik zou de Hema-rompers eigenlijk allemaal wel willenZe zijn zo fijn voor de zomer
en zit jouw meisje al bijna in 86/92?![]()
Die van de Zeeman komen bij mij altijd heel raar uit de was (ze krimpen in de lengte en lubberen uit in de breedte?), dus die durf ik niet nog een keer te kopen.![]()
DM-en wij ff voor afhandeling ?!quote:Op maandag 4 april 2016 12:55 schreef Dyre het volgende:
Oei sorry Saskia, ik zou de Hema-rompers eigenlijk allemaal wel willenZe zijn zo fijn voor de zomer
en zit jouw meisje al bijna in 86/92?![]()
Die van de Zeeman komen bij mij altijd heel raar uit de was (ze krimpen in de lengte en lubberen uit in de breedte?), dus die durf ik niet nog een keer te kopen.
Wir müssen leben, bis wir sterben!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: