die toetsenist zat voor de telquote:
Die Alexander hebben ze een totaaal verkeerd nummer gegeven. Den dat Ali niet het risico wilde nemen dat er meer stemmen zouden komen voor Alexander dan voor Imaniquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:21 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
Alexander vergelijken met Imani: alsof je een dorpsdweilorkest Bach laat uitvoeren....
Pearlequote:Op vrijdag 1 april 2016 21:22 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
Waar koop je die enorm grote brillen?
quote:
ditquote:
ik ga toch nog snel even op hem stemmen, om Selenay te helpen dit seizoen te winnenquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:36 schreef MrSalazar het volgende:
Gvd dat ronnie flexnummer was echt slecht.
binnenkort fuseert Vodafone met Ziggo, dan worden alle T-Mobilereclames automatisch onderdruktquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:38 schreef iBenny het volgende:
T-Mobile reclame tijdens een Vodafone-programma?
Disney gesponsord hoor...quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:41 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
Wel fijn dat dit programma niet zwaar gesponsord is...
Wat een verrassing.quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:41 schreef iBenny het volgende:
Oh, MAAN komt zo ook ff dr nieuwe single zingen
IlYa , ook kandidaatquote:
Daar zijn er gelukkig niet zoveel van.quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:44 schreef DeBlauweKrokodil het volgende:
Imani lijkt heel erg op een Amerikaanse actrice, moeders en ik weten precies wie we bedoelen maar we kunnen niet op de naam komen.
Weet iemand hier op welke actrice ze lijkt?
Neequote:Op vrijdag 1 april 2016 21:41 schreef iBenny het volgende:
Oh, MAAN komt zo ook ff dr nieuwe single zingen
Bemoeit John de Mol zich daar echt mee?quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:50 schreef roos85 het volgende:
Ome Sjon heeft al bepaald wie in de finale moeten, de andere kandidaten krijgen een rot nummer.
Ik denk dat het klopt, de kinderen die ze in de finale willen hebben geven ze van die uithaal/ballad-nummersquote:
ik heb dit ook wel eens gezongen, maar toen was ik dronken, ik hoorde later dat ik het niet echt zuiver zongquote:
Ze moeten ieder nog een liedje zingen, MAAN moet nog optreden en Martijn moet de boel nog ff rekken voor de uitslag. Ik zeg kwart voor 11quote:
ik moet morgen om 5 uur opstaanquote:Op vrijdag 1 april 2016 22:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze moeten ieder nog een liedje zingen, MAAN moet nog optreden en Martijn moet de boel nog ff rekken voor de uitslag. Ik zeg kwart voor 11
Jij bent optimistischquote:Op vrijdag 1 april 2016 22:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze moeten ieder nog een liedje zingen, MAAN moet nog optreden en Martijn moet de boel nog ff rekken voor de uitslag. Ik zeg kwart voor 11
Ik zag laatst de videoclip van Maan op zo'n muziekzenderquote:Op vrijdag 1 april 2016 22:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Who cares?quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:05 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
Zullen wiebelkont Mannus en die Zakaria Turk met dat Beyonce nummer ondertussen al uit de kast zijn?
quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik moet straks nog werken tot 5 uur.
we beginnen vrijwillig zo vroeg, onderlinge afspraak, de baas is er nooit in het weekend en we ontvangen ook geen klanten, half 7 beginnen en dan hopelijk vroeg klaarquote:Op vrijdag 1 april 2016 22:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
En ik al balen dat mijn wekker rond 7u gaat
Jij hebt Idols zeker niet gezien, bijna alle mannelijke kandidaten zijn gay.quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:05 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
Zullen wiebelkont Mannus en die Zakaria Turk met dat Beyonce nummer ondertussen al uit de kast zijn?
Oh kijk dat scheelt.quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:06 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
we beginnen vrijwillig zo vroeg, onderlinge afspraak, de baas is er nooit in het weekend en we ontvangen ook geen klanten, half 7 beginnen en dan hopelijk vroeg klaar
Dat is toch dat programma dat Martijn Krabbe opeens ook doet alsof ie enorm veel verstand van muziek heeft....quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:07 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Jij hebt Idols zeker niet gezien, bijna alle mannelijke kandidaten zijn gay.
Gelukkig wint dit jaar de beste en niet het meisjeskamerpostermodelquote:
Maar hij wil alleen Ilyaquote:Op vrijdag 1 april 2016 22:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, die heeft vast hordes meiden achter zich aan.
hij heeft wel smaakquote:
Het klinkt in ieder geval beroerdquote:Op vrijdag 1 april 2016 22:16 schreef iBenny het volgende:
Dit is toch geen nummer voor haar, jongens
ik vond het wel goedquote:
ze is nog iets beter dan Selenay wasquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:24 schreef BabeWatcher het volgende:
Esmée is beter, maar wat Ali zei: Imani raakt je hart
dit dusquote:Op vrijdag 1 april 2016 22:26 schreef mirannie het volgende:
Ik krijg normaal altijd kippenvel van dit liedje als het goed gezongen is, maar dat lukte niet bij Esmee, terwijl ik het echt wel goed gezongen vond. Het miste iets. Iets wat Imani bij Hello wel had
ik gun het ze allemaalquote:
Daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 1 april 2016 22:26 schreef mirannie het volgende:
Ik krijg normaal altijd kippenvel van dit liedje als het goed gezongen is, maar dat lukte niet bij Esmee, terwijl ik het echt wel goed gezongen vond. Het miste iets. Iets wat Imani bij Hello wel had
quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:31 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
[..]
Ja de man van de MOONwalk he
quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:31 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
[..]
Ja de man van de MOONwalk he
iddquote:Op vrijdag 1 april 2016 22:33 schreef PinkLow het volgende:
Wel grappig dat de kandidaten een beetje lijken op hun coaches!
dat zei ik ook alquote:Op vrijdag 1 april 2016 22:36 schreef livelink het volgende:
Esmee was wel goed, maar ik had het Imani toch net iets meer gegund.
Das wel leuk ja. En dat t niet borsato weer is vind ik ook wel primaquote:Op vrijdag 1 april 2016 22:35 schreef BabeWatcher het volgende:
doet Ilse goed, eerste seizoen en meteen wint haar kindje
ik had de winaar eigenlijk in team borsato verwacht, twee honden die vechten (de jongentjes uit de andere teams) en dan het meisje van marco winnaarquote:Op vrijdag 1 april 2016 22:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Das wel leuk ja. En dat t niet borsato weer is vind ik ook wel prima
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |