ik moet morgen om 5 uur opstaanquote:Op vrijdag 1 april 2016 22:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze moeten ieder nog een liedje zingen, MAAN moet nog optreden en Martijn moet de boel nog ff rekken voor de uitslag. Ik zeg kwart voor 11
Jij bent optimistischquote:Op vrijdag 1 april 2016 22:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze moeten ieder nog een liedje zingen, MAAN moet nog optreden en Martijn moet de boel nog ff rekken voor de uitslag. Ik zeg kwart voor 11
Ik zag laatst de videoclip van Maan op zo'n muziekzenderquote:Op vrijdag 1 april 2016 22:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Who cares?quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:05 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
Zullen wiebelkont Mannus en die Zakaria Turk met dat Beyonce nummer ondertussen al uit de kast zijn?
quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik moet straks nog werken tot 5 uur.
we beginnen vrijwillig zo vroeg, onderlinge afspraak, de baas is er nooit in het weekend en we ontvangen ook geen klanten, half 7 beginnen en dan hopelijk vroeg klaarquote:Op vrijdag 1 april 2016 22:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
En ik al balen dat mijn wekker rond 7u gaat
Jij hebt Idols zeker niet gezien, bijna alle mannelijke kandidaten zijn gay.quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:05 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
Zullen wiebelkont Mannus en die Zakaria Turk met dat Beyonce nummer ondertussen al uit de kast zijn?
Oh kijk dat scheelt.quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:06 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
we beginnen vrijwillig zo vroeg, onderlinge afspraak, de baas is er nooit in het weekend en we ontvangen ook geen klanten, half 7 beginnen en dan hopelijk vroeg klaar
Dat is toch dat programma dat Martijn Krabbe opeens ook doet alsof ie enorm veel verstand van muziek heeft....quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:07 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Jij hebt Idols zeker niet gezien, bijna alle mannelijke kandidaten zijn gay.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |