Oppassen dat je je straks niet in hetzelfde lastige parket zit.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gelukkig mag ik er de komende 7 maanden wel over heen.
Daarvoor zijn gelukkig middelen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oppassen dat je je straks niet in hetzelfde lastige parket zit.
Ja al dat vrolijke gedoe van hem slaat natuurlijk nergens op, is dat vliegtuig dan toch gekaapt?quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:36 schreef Fokker89 het volgende:
Gewoon in de buik schoppen, zou timmmm zeggen als hij nog leefde.
quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:36 schreef Fokker89 het volgende:
Gewoon in de buik schoppen, zou timmmm zeggen als hij nog leefde.
Tuurlijk, het is allemaal een complot.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja al dat vrolijke gedoe van hem slaat natuurlijk nergens op, is dat vliegtuig dan toch gekaapt?
Fokker heeft een date met een milf met 3 koters.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:40 schreef timmmmm het volgende:
Maar wat is het probleem, wie heeft er even een samenvatting voor me
Leuk toch? Gewoon wat daten, kijken of het wat is en als je alles wat beter kent en in kan schatten kijken of het leuk genoeg is om je leven op aan te passen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Fokker heeft een date met een milf met 3 koters.
Misschien heeft het ook wel een piemel, zo ver was ik nog niet.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:45 schreef timmmmm het volgende:
Niks mis mee, geeoon kijken hoe het gaat. Straks is het Fokker's droomvrouw, laat je het lopen.
Hoewel ik me Fokkers soulmate altijd met een piemel voorgesteld had
Als er nog niet eens vieze digen gebeurd zijn, zijn we misschien sowieso was vroeg met ons zorgen maken over het wat als.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Misschien heeft het ook wel een piemel, zo ver was ik nog niet.
Team opzij was weer lekker bezig.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:16 schreef Fokker89 het volgende: God, moet je hier over met vrouwen in discussie, waar zijn de mannen
.
Ja. En Fokker moet uiteindelijk toch zelf beslissen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als er nog niet eens vieze digen gebeurd zijn, zijn we misschien sowieso was vroeg met ons zorgen maken over het wat als.
Heb je het naar je zin?quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:36 schreef timmmmm het volgende:
Moeder de vrouw is aan het werken, dus ik lig weer even in bad, het strand uit mn naad weken
Nee, als je een account hebt bij imgur niet volgens mij.quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:21 schreef timmmmm het volgende:
Als ik op imgur foto's upload, kunnen mensen waar ik ze niet mee deel daar dan bij komen?
Ja maar dat heb ik natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, als je een account hebt bij imgur niet volgens mij.
Hou je nou ff lekker een weekje niet bezig met de frontpage joh..quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:26 schreef timmmmm het volgende:
'Taalnazi's zijn hufters'
Dit verklaart wel waarom so3cularium een paardenlul is
Af en toe even kijken of er niks belagrijks in het land gebeurd is hequote:Op vrijdag 1 april 2016 20:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hou je nou ff lekker een weekje niet bezig met de frontpage joh..
Fixed.quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:32 schreef timmmmm het volgende:
In bad trek ik het internet een beetje af.
Dan moet je ook niet zo lang in de zon gaan zitten.quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:44 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben gewoon nu al verbrand. Net 2 seconden zon gezien
Gewoon hier posten, is wel veilig hoor.quote:
Ja ik ben ook morgen freeman, het is weekend ...quote:
Rtl late night gezien gister?quote:Op zaterdag 2 april 2016 00:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ben ook morgen freeman, het is weekend ...
Nee, ik kijk dat nooit eigenlijk ...quote:
Ik denk dat hij er meteen is ingetrokken.quote:
Wel minder verwarrend voor de kinderen danquote:Op zaterdag 2 april 2016 18:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er meteen is ingetrokken.
Precies, nieuwe papaquote:Op zaterdag 2 april 2016 18:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wel minder verwarrend voor de kinderen dan
Jij zou 'kerels met een kleintje' moeten kijken, dan ben je alvast een beetje voorbereid.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:34 schreef anonymoussie het volgende:
Niet super bijzonder of zo.
Maar ik vind dit deuntje wel lekker smooth.
Kennen jullie?
Soms. Ik 'ken' 1 van die gasten.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:17 schreef Njosnavelin het volgende:
Over papa's gesproken; nog iemand hier die kerels met een kleintje kijkt?
Als de kinderen op bed liggen zeker?quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Leuk hoor, zo leuk dat ik zo weer ga.
Kloptquote:Op zaterdag 2 april 2016 19:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als de kinderen op bed liggen zeker?
Ja doei.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jij zou 'kerels met een kleintje' moeten kijken, dan ben je alvast een beetje voorbereid.
Tjah, blaast ze tenminste nog ergens op.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:40 schreef anonymoussie het volgende:
En mijn vriendin was de halve dag Dua Lipa aan het blazen.
quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tjah, blaast ze tenminste nog ergens op.
En ik moest nog wel denken aan Mani en Henk.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tjah, blaast ze tenminste nog ergens op.
Oh die vind ik wel heel leuk over komen. Die vriendin van hem ook.quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh die vind ik wel heel leuk over komen. Die vriendin van hem ook.
Klopt dat beeld een beetje?
Is al zoquote:Op zaterdag 2 april 2016 19:45 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Wacht maar tot jouw buik is opgeblazen.
Tijdens het blazenquote:Op zaterdag 2 april 2016 19:44 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
En ik moest nog wel denken aan Mani en Henk.
Mag je dan helemaal niks meer?quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:29 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Wacht maar tot je gaat samenwonen.
Wat versta jij onder blazen?quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tijdens het blazenHeb je altijd al een raar mannetje gevonden hoor, maar dit...
Lekker leven en niet te moeilijk doen, zo komen ze over.quote:
Ik heb wel dikke vetkwabben jaquote:
Als ik jou soms zo hoor mag je blij zijn dat niet al je posts hier door jouw wederhelft gemonitord worden ...quote:
Nee joh. Stiekem vind ik RTL late night ook wel leuk. Nou niet alles natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik jou soms zo hoor mag je blij zijn dat niet al je posts hier door jouw wederhelft gemonitord worden ...
Ow leuk. Trigger heeft deze ook gezien.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:55 schreef Yasmin23 het volgende:
Net het niet vertelde verhaal over Dracula gezien. Hij leeft nog steeds
Heeft die dat al verteld?quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:58 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ow leuk. Trigger heeft deze ook gezien.
Ik heb daar alleen maar een paar losse stukjes uit gezien, maar heb nooit zin om dat te kijken eigenlijkquote:Op zaterdag 2 april 2016 19:56 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nee joh. Stiekem vind ik RTL late night ook wel leuk. Nou niet alles natuurlijk.
Das mij helemaal ontgaan.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:01 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja.
Toen ik deze net had gezien en dat hier heb gedeeld.
quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb daar alleen maar een paar losse stukjes uit gezien, maar heb nooit zin om dat te kijken eigenlijk
Dat is 8 maanden geleden ofzo.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:01 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja.
Toen ik deze net had gezien en dat hier heb gedeeld.
Ja of Arno bedoelde deze Dracula icm Triggertjequote:Op zaterdag 2 april 2016 20:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Alsof ik dat nu nog had geweten dus...
Nou, als LTVDK het weet.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Alsof ik dat nu nog had geweten dus...
De ik ben turk remix?quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja of Arno bedoelde deze Dracula icm Triggertje
Nee.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja of Arno bedoelde deze Dracula icm Triggertje
quote:
quote:
Ja ik kan er ook niks aan doen dat dat nummer zo kort isquote:Op zaterdag 2 april 2016 20:11 schreef Yasmin23 het volgende:
Nah ook zo kort godverdomme. Jezus LTVDK
Deze versie duurt 10 uurquote:Op zaterdag 2 april 2016 20:11 schreef Yasmin23 het volgende:
Nah ook zo kort godverdomme. Jezus LTVDK
En geen tekst?quote:
Nee.quote:
Denk dat je na tien uur jezelf van de trap af gooit :p Wat ik nog moet doen trouwens, morgen wordt echt een kut dag op werk.quote:
Ik ga dit een keer in de zomer blazen, na een dikke joint.quote:
Ja dat kan dus niet meer straks met die kleine erbij.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:19 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik ga dit een keer in de zomer blazen, na een dikke joint.
Jawelz. Als ze bij oma&opa gaan logeren.quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat kan dus niet meer straks met die kleine erbij.
Elk weekend dus?quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:17 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Jawelz. Als ze bij oma&opa gaan logeren.
Inbrekersquote:Op zaterdag 2 april 2016 21:53 schreef Yasmin23 het volgende:
Yoki? Er vliegt een heli boven mijn huis. Waarom?
Komen die met de helikopter tegenwoordig?quote:
The horror :pquote:Op zaterdag 2 april 2016 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komen die met de helikopter tegenwoordig?
quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komen die met de helikopter tegenwoordig?
Niet heel subtiel, maar je bent natuurlijk wel snel weer weg.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:25 schreef Yasmin23 het volgende:
Kijken jullie ook welles op de site van de politie met gevonden lichamen waarvan ze niet weten wie het zijn?
Jouw nieuwsgierigheid is soms wel een beetje vreemd ...quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:25 schreef Yasmin23 het volgende:
Kijken jullie ook welles op de site van de politie met gevonden lichamen waarvan ze niet weten wie het zijn?
Nou stel je nou voor dat je iemand herkent.quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jouw nieuwsgierigheid is soms wel een beetje vreemd ...
Maar waarom zou ik voor mijn plezier foto's van lijken gaan kijken?quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou stel je nou voor dat je iemand herkent.
quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]Dat zijn gewoon opsporingsberichten, dacht dat je echt deze pagina bedoeldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.politie.nl/ge(...)ntificeerde-personen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Die heb ik al gezien :pquote:Op zaterdag 2 april 2016 22:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon opsporingsberichten, dacht dat je echt deze pagina bedoeldehttps://www.politie.nl/ge(...)ntificeerde-personen
...quote:
Omdat ik mijn steentje probeer bij te dragen?quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
...
Jij bent ook echt een bijzondere vrouw af en toe he ...
Omdat jij voor je plezier foto's van lijken gaat bekijken.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat ik mijn steentje probeer bij te dragen?
Zijn niet zomaar lijken.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat jij voor je plezier foto's van lijken gaat bekijken.
Nee ongeïdentificeerde lijken ...quote:
Nee echt enge dingen staan er niet bij.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ongeïdentificeerde lijken ...
En wat overblijfselen van opgravingen.
Eerste die ik opende was gelijk een babylijkjequote:Op zaterdag 2 april 2016 23:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee echt enge dingen staan er niet bij.
Ja die was wel minder.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eerste die ik opende was gelijk een babylijkje
Den Haag - Zojuist is bij een grote politieactie op het Willem Dreespark een man aangehouden.quote:
Ik denk dat daar hoofdzakelijk mensen kijken die iemand (ver)missen of iemand hebben kwijtgemaakt.quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:25 schreef Yasmin23 het volgende:
Spannondquote:Op zaterdag 2 april 2016 23:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Den Haag - Zojuist is bij een grote politieactie op het Willem Dreespark een man aangehouden.
De man werd blijkbaar als vuurwapengevaarlijk ingeschat, want de politie droeg kogelwerende vesten. Hij is uiteindelijk met een 'autoprocedure' uit zijn auto gehaald en aangehouden. Daarna is hij naar het politebureau vervoerd.
De actie werd van bovenaf in de gaten gehouden vanuit een politiehelikopter. Dit was 'de grote heli', wat betekende dat de omliggende wijken last hadden van het geluid van de motoren.
Kort na de aanhouding van de man kwam het arrestatieteam ter plaatse. De politie-actie was echter nog steeds niet ten einde, want de afzettingen werden niet opgeheven.
Bewoners van de flats mochten het gebouw wel verlaten, maar daarna niet meer naar binnen. Om degenen op te vangen die buiten stonden, zijn twee HTM bussen ter plaatse gekomen.
Na enige tijd heeft een groep politieagenten de flat betreden; kennelijk om daar nog iemand aan te houden.
Rond 22:15 vertrok de helikopter weer naar Schiphol en werd het rustig in het luchtruim boven de wijk.
De politie kon c.q. wilde geen nadere mededelingen doen over de reden van de inzet. Volgens buurtbewoners zou er een overval zijn gepleegd op een woonboot aldaar door vier gewapende personen en zouden die op het Willem Dreespark een sociaal-cultureel centrum in zijn gevlucht waar op dat moment een islamitisch feest werd gehouden. Dat verhaal is echter nog niet bevestigd.
Wel zijn personen uit het sociaal-cultureel centrum één voor één gefouilleerd en op hun identiteitspapieren onderzocht door de politie.
Er zijn leden van het arrestatieteam ter plaatse geweest maar voor zover bekend zijn zij niet ingezet.
Foto's: Donny Kooistra, Daan van den Ende, Rogier Visser, Ruben van Essen
http://www.regio15.nl/nie(...)tie-willem-dreespark
Gewoon jihadi's dus.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Den Haag - Zojuist is bij een grote politieactie op het Willem Dreespark een man aangehouden.
De man werd blijkbaar als vuurwapengevaarlijk ingeschat, want de politie droeg kogelwerende vesten. Hij is uiteindelijk met een 'autoprocedure' uit zijn auto gehaald en aangehouden. Daarna is hij naar het politebureau vervoerd.
De actie werd van bovenaf in de gaten gehouden vanuit een politiehelikopter. Dit was 'de grote heli', wat betekende dat de omliggende wijken last hadden van het geluid van de motoren.
Kort na de aanhouding van de man kwam het arrestatieteam ter plaatse. De politie-actie was echter nog steeds niet ten einde, want de afzettingen werden niet opgeheven.
Bewoners van de flats mochten het gebouw wel verlaten, maar daarna niet meer naar binnen. Om degenen op te vangen die buiten stonden, zijn twee HTM bussen ter plaatse gekomen.
Na enige tijd heeft een groep politieagenten de flat betreden; kennelijk om daar nog iemand aan te houden.
Rond 22:15 vertrok de helikopter weer naar Schiphol en werd het rustig in het luchtruim boven de wijk.
De politie kon c.q. wilde geen nadere mededelingen doen over de reden van de inzet. Volgens buurtbewoners zou er een overval zijn gepleegd op een woonboot aldaar door vier gewapende personen en zouden die op het Willem Dreespark een sociaal-cultureel centrum in zijn gevlucht waar op dat moment een islamitisch feest werd gehouden. Dat verhaal is echter nog niet bevestigd.
Wel zijn personen uit het sociaal-cultureel centrum één voor één gefouilleerd en op hun identiteitspapieren onderzocht door de politie.
Er zijn leden van het arrestatieteam ter plaatse geweest maar voor zover bekend zijn zij niet ingezet.
Foto's: Donny Kooistra, Daan van den Ende, Rogier Visser, Ruben van Essen
http://www.regio15.nl/nie(...)tie-willem-dreespark
Hmmmmquote:Op zaterdag 2 april 2016 23:30 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik denk dat daar hoofdzakelijk mensen kijken die iemand (ver)missen of iemand hebben kwijtgemaakt.
quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:35 schreef Webschip het volgende:
[..]
ik denk wel eens dat pliesie stiekum de IP-adressen noteert.
De FA's ook.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:35 schreef Webschip het volgende:
[..]
ik denk wel eens dat pliesie stiekum de IP-adressen noteert.
Wat een kutbier.quote:"Stel je de vrouw van je dromen voor, de vrouw waar je naar smacht," zegt de man in het promotiefilmpje verleidelijk. "Haar charme, haar sensualiteit, haar passie. Proef haar smaak, ruik haar geur, hoor haar stem. Laat je fantasie de vrije loop en stel je voor dat je op magische wijze haar essentie kan vangen in een flesje bier." Je zou denken dat hij met dat laatste bedoelt dat je met haar het bed in duikt ofzo. Maar dat bedoelt hij niet. Hij bedoelt dat je een vaginabiertje drinkt. Een biertje gemaakt met de droommelkzuurbacteriën van de droomvagina van je droomvrouw.
http://www.vice.com/nl/re(...)-je-vagina-maken-293
De crowdfund pagina is er anders gewoon nog.quote:
Kan niet wachtenquote:Op zondag 3 april 2016 13:40 schreef LTVDK het volgende:
![]()
Ik denk dat ik toch maar voor Planet Coaster ga
Kan je Apple niet eens aan joh.quote:Op zondag 3 april 2016 13:40 schreef LTVDK het volgende:
![]()
Ik denk dat ik toch maar voor Planet Coaster ga
Jawel joh.quote:
Als ik die graphics zo zie moet je daar wel een behoorlijke PC voor hebben wil je het op een beetje hoge kwaliteit spelen.quote:
Ja zo hoog zal ik het niet kunnen zetten nee, maar Cities: Skylines speelt ie zonder problemen, dus dan moet dit ook wel lukken.quote:Op zondag 3 april 2016 14:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als ik die graphics zo zie moet je daar wel een behoorlijke PC voor hebben wil je het op een beetje hoge kwaliteit spelen.
Denk dat dat wel mee zal vallenquote:
Ik denk hier om een uur of 12. Lekker gewandeld en gefietst. Nu F1-genot met straks een goed bord nasi.quote:Op zondag 3 april 2016 16:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Begon een beetje laat hier helaas, zon ging pas rond 3 uur schijnen.
De goede leefquote:Op zondag 3 april 2016 16:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik denk hier om een uur of 12. Lekker gewandeld en gefietst. Nu F1-genot met straks een goed bord nasi.
Ik ga niet met jou op date.quote:Op zondag 3 april 2016 16:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Heb je al bomgordels gemaakt voor onze date?
quote:Op zondag 3 april 2016 16:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mooi, als je Yoki maar met rust laat.
quote:Op zondag 3 april 2016 16:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja, ga zo pizza eten. En heb oliebollen en bananenbollen gemaakt.
Vuurwerkquote:Op zondag 3 april 2016 17:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij steekt zeker ook alleen vuurwerk af op 31 december?
Ook dan nietquote:Op zondag 3 april 2016 17:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vuurpijl in je holquote:Op zondag 3 april 2016 17:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als ik in bad zit, is het mijn internettijd. Overigens was het vandaag een zwembaddagquote:Op zondag 3 april 2016 18:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Pleur eens op naar het strand joh.
Gaat ie hier zitten.
Mooi, je hebt daar geen internet hoop ik?quote:Op zondag 3 april 2016 19:16 schreef Peunage het volgende:
Ticket gekocht voor de Filipijnen
28 April
quote:Op zondag 3 april 2016 20:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mooi, je hebt daar geen internet hoop ik?
Jij bent wel op gang vandaag.quote:Op zondag 3 april 2016 20:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
heeft die wel opeens het hele strand voor zichzelf.
Je ma stond al in de gang, dus kon er niet naast.quote:
Wat vind je van de singel?quote:Op zondag 3 april 2016 21:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je ma stond al in de gang, dus kon er niet naast.
Dus?quote:Op zondag 3 april 2016 21:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat filmpje is al minimaal 3 jaar oud, spuit 11.
ga je lekker?quote:
Dankjewel. Ik zie het net pas.quote:Op donderdag 31 maart 2016 18:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja dat gehaat slaat nergens op, ik haat Fylax ook wel eens, maar dan heb ik een goede reden.
graag gedaan hoor :pquote:
quote:Op zondag 3 april 2016 21:53 schreef Fylax het volgende:
Tevens Ariana-post geplaatst op FP. Zo.
http://frontpage.fok.nl/w(...)an.html?preview=true
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi, ga maar gauw werken dan. Doe je tenminste ook wat nuttigs.quote:Op maandag 4 april 2016 06:49 schreef d4v1d het volgende:
De ochtendploeg is weer fris en fruitig voor een fantastische nieuwe dag
Ga jij maar weer slapen dan. Hebben we geen last van jequote:Op maandag 4 april 2016 06:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mooi, ga maar gauw werken dan. Doe je tenminste ook wat nuttigs.
Ik ga ook werken hoor, drolletje van me.quote:Op maandag 4 april 2016 07:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ga jij maar weer slapen dan. Hebben we geen last van je
Loonslaafquote:Op maandag 4 april 2016 07:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ga ook werken hoor, drolletje van me.
Over 24 dagen ga ik wegquote:Op maandag 4 april 2016 10:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jij bent binnenkort geen loonslaaf meer
Nee.quote:Op maandag 4 april 2016 10:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Fucking vet. schijt je een beetje in je broek stiekem?
Jij wilt echt weten wat ik ga doen hequote:Op maandag 4 april 2016 10:52 schreef Yasmin23 het volgende:
En wanneer ga je ons vertellen wat het eigenlijk is?
Ja omdat ik benieuwd benquote:Op maandag 4 april 2016 10:53 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Jij wilt echt weten wat ik ga doen he![]()
Het is niks illegaals.
Goed, ze kan niet wachten tot ik terug ben. Ze wil me opwachten in Manila, maar dat is een rit van 19 uur+ met de bus + boot. Dus ik zei dat ze gewoon bij haar familie moet blijven wachten.quote:Op maandag 4 april 2016 10:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja omdat ik benieuwd benHet is puur interesse :p
Hoe gaat het met je chick?
Lekker dominant.quote:Op maandag 4 april 2016 11:40 schreef Peunage het volgende:
[..]
Goed, ze kan niet wachten tot ik terug ben. Ze wil me opwachten in Manila, maar dat is een rit van 19 uur+ met de bus + boot. Dus ik zei dat ze gewoon bij haar familie moet blijven wachten.
Niet dominant, maar er is echt geen enkele reden om dat te doen. Kost tijd, geld, moeite. 12 uur in een bus zittenquote:Op maandag 4 april 2016 11:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Lekker dominant.
Gaan jullie samenwonen?
Hey je kan toch lachenquote:Op maandag 4 april 2016 11:45 schreef Peunage het volgende:
[..]
Niet dominant, maar er is echt geen enkele reden om dat te doen. Kost tijd, geld, moeite. 12 uur in een bus zittenOm vervolgens dezelfde rit weer terug te nemen naar huis
Daarna uren met de boot
En ja.
Ja misschien kan ik dat wel doen. Weet ik niet. Ga geen laptop meenemen. Alleen een middelmatige telefoon.quote:Op maandag 4 april 2016 11:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hey je kan toch lachen![]()
Nou vind het wel stoer wat je allemaal gaat doenHoop dat je ons wel een beetje op de hoogte houdt natuurlijk :p
Heb je die dan niet nodig daar voor je werk?quote:Op maandag 4 april 2016 11:58 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja misschien kan ik dat wel doen. Weet ik niet. Ga geen laptop meenemen. Alleen een middelmatige telefoon.
Nope, niet nodig. Maar misschien koop ik er daar wel eentje als het nodig is. En ja in December was het vrij lastig om online te komen. En nu ga ik naar een nog meer afgelegen plekquote:Op maandag 4 april 2016 11:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb je die dan niet nodig daar voor je werk?
Wil je ons zomaar verlaten
Geen internet daar?quote:Op maandag 4 april 2016 12:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nope, niet nodig. Maar misschien koop ik er daar wel eentje als het nodig is. En ja in December was het vrij lastig om online te komen. En nu ga ik naar een nog meer afgelegen plek
Ik ga niet in een hotel zitten. Gewoon bij haar familie thuis. Daar is geen vast internet, wel 3G.quote:
Is het een dorp?quote:Op maandag 4 april 2016 12:16 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ga niet in een hotel zitten. Gewoon bij haar familie thuis. Daar is geen vast internet, wel 3G.
https://en.wikipedia.org/wiki/Carabaoquote:Op maandag 4 april 2016 12:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Doen ze daar de landbouw met een oss
Grappigquote:Op maandag 4 april 2016 12:21 schreef Peunage het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Carabao
Maar ja, landbouw en vissen.
Weet ik eigenlijk niet.quote:Op maandag 4 april 2016 12:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Grappig![]()
Heeft haar familie deze ook?
Ik kan er ook wel 1 naar jou opsturen hoor. Kost maar 300 euro of zoquote:Op maandag 4 april 2016 12:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh.. Nou zo niet kan je er 1 cadeau geven.
Weet niet zo goed wat ik er mee moet doen?quote:Op maandag 4 april 2016 12:26 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik kan er ook wel 1 naar jou opsturen hoor. Kost maar 300 euro of zo
In de tuin zetten. Af en toe op rijden. Uit laten. etc.quote:Op maandag 4 april 2016 12:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Weet niet zo goed wat ik er mee moet doen?
Heb geen tuin.... Misschien binnen maar geloof dat ze best stinken.quote:Op maandag 4 april 2016 12:27 schreef Peunage het volgende:
[..]
In de tuin zetten. Af en toe op rijden. Uit laten. etc.
Je stinkt zelf.quote:Op maandag 4 april 2016 12:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb geen tuin.... Misschien binnen maar geloof dat ze best stinken.
Spannend gekquote:Op maandag 4 april 2016 12:36 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je stinkt zelf.
Maar ja, donderdag 28 April ga ik dus
Ik lig weer gewoon in bad en ik verveel me. Moeder de vrouw is pas om 10 uur weer klaar met stage lopen.quote:
Je kan terrasje pakken toch?quote:Op maandag 4 april 2016 18:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik lig weer gewoon in bad en ik verveel me. Moeder de vrouw is pas om 10 uur weer klaar met stage lopen.
Wel weer een perfecte stranddag
Ik ga zo een middagdutje doen denk ik. Hele dag in de zon is wel vermoeiend.quote:
Rekorderlig?quote:Op maandag 4 april 2016 18:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ga zo een middagdutje doen denk ik. Hele dag in de zon is wel vermoeiend.
En in bad is het natuurlijk even leuk als op het terras. Sterker nog: hier heb ik rekorderlig naast me en dat hebben ze niet op het terras
Nog nooit van gehoord. Wat is het?quote:Op maandag 4 april 2016 18:48 schreef timmmmm het volgende:
Ken je dat niet? Sip leven heb je dan.
[ afbeelding ]
Helaas. In duitsland wwl geloof ik. Komt ergens uit scandinavie en daar is het in heel scandinavie erg populair. In GB ook.quote:
En op je vakantieplek :pquote:Op maandag 4 april 2016 18:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Helaas. In duitsland wwl geloof ik. Komt ergens uit scandinavie en daar is het in heel scandinavie erg populair. In GB ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |