Erudiet, geduldig, humorvol, inspirerend, intelligent, sportief, muzikaal, warm, tactvol, sociaal, meegaand en assertief, goed voorbereid, sprankelend, knap, gevoelig, markant en waardig.quote:
Ze is zelf kapster.quote:
Maar genoeg over mezelf, we zijn hier voor Herman Brood..quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Erudiet, geduldig, humorvol, inspirerend, intelligent, sportief, muzikaal, warm, tactvol, sociaal, meegaand en assertief, goed voorbereid, sprankelend, knap, gevoelig, markant en waardig.
Van wie is die quotequote:Op vrijdag 1 april 2016 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar genoeg over mezelf, we zijn hier voor Herman Brood..
Haar mond houden bij kwesties waar ze de slachtofferrol in kan spelen.quote:
Die Gijp zit gewoon glashard te liegen, die speech van Hans gaat totaal anders.quote:
Ik hang aan het dikke negerinnenlippen. Mits niet gepearced en wel netjes geschoren.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:25 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Haar mond houden bij kwesties waar ze de slachtofferrol in kan spelen.
Klopt, Gijp maakt het een stuk spannender dan dat het is.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:27 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Die Gijp zit gewoon glashard te liegen, die speech van Hans gaat totaal anders.
En is ook echt niet zo 'spontaan' als van der Gijp voordoet met z'n 'wie wil er nog wat zeggen'.
Ja niet echt moeilijk hè? Als je ziet dat het topic van tong80 is.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:32 schreef hugecooll het volgende:
Ergens wel erg dat je nog voordat je het topic opent gewoon weet over wie het topic zal gaan. Stom wijf
Ik wilde het nog wel spannend maken.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:32 schreef hugecooll het volgende:
Ergens wel erg dat je nog voordat je het topic opent gewoon weet over wie het topic zal gaan. Stom wijf
Mijn godquote:Op vrijdag 1 april 2016 19:35 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ja niet echt moeilijk hè? Als je ziet dat het topic van tong80 is.
Jij vindt haar lekkerquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:13 schreef Djoetma het volgende:
Voor iemand van tegen de 50 doet ze het qua uiterlijk toch niet verkeerd...
Knap was ze, maar al heel lang niet meer. Voor de rest is de pH-waarde van haar kut en bakkes nog lager dan die van geconcentreerd zoutzuur.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Erudiet, geduldig, humorvol, inspirerend, intelligent, sportief, muzikaal, warm, tactvol, sociaal, meegaand en assertief, goed voorbereid, sprankelend, knap, gevoelig, markant en waardig.
Niet echt. Maar hoeveel mensen die richting de 50 gaan houden hun lichaam zo goed als Sylvana? Ik kan er niet één noemen iig.quote:
Informatie die niet skewed is en toch volledig. Daar heeft ze m.i. gewoon gelijk in.quote:Op zaterdag 2 april 2016 00:17 schreef tong80 het volgende:
Het was nog erger dan ik had verwacht. Wat een dom wijf.Zeggen dat ze er niks van begrijpt omdat ze er moeite voor moest doen om informatie te vinden. Je wordt er mee overstelpt. En geen moment haar muil dicht houden. Je wordt er mee overstelpt.
Dit is inderdaad irritant aan haar (en velen anderen, waar ik het eerder al over had; het idee dat de ene mening gelijkwaardig is aan de andere).quote:En geen moment haar muil dicht houden.
Ze vroeg of je in de koude donkere maanden op de polen onderzoek kan doen. Geen rare vraag m.i.quote:Zelfs André Kuipers onderbreken en intellectueel met gefronste wenkbrauwen vragen of het erg donker is in de ruimte
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |