Nee man. Gewoon serieuze lui in nieuwsprogramma's en politici. Niemand zegt trouwens 'de Nederlandje'.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:40 schreef Hyaenidae het volgende:
Wie zegt dat dan?![]()
Serieus nooit gehoord, zeker hetzelfde allochtone volk als dat 'de Nederlandje' zegt.
De Oekraine zegt ook niemand.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:43 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Nee man. Gewoon serieuze lui in nieuwsprogramma's en politici. Niemand zegt trouwens 'de Nederlandje'.
Komt omdat je nooit luistert. Net nog in Nieuwsuur.quote:
Nee, daarom heb ik het 10 minuten geleden ook voor het laatst gehoord.quote:
Dat jouw moeder het gebruikt wil niet zeggen dat het landelijk een gebruikelijke term is.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:44 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Nee, daarom heb ik het 10 minuten geleden ook voor het laatst gehoord.
Hier, mongool.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:45 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dat jouw moeder het gebruikt wil niet zeggen dat het landelijk een gebruikelijke term is.
Niemand, behalve zo'n beetje alle landen om ons heen... (The Netherlands, Die Niederlande, Les Pays-Bas et cetera)quote:Op maandag 21 maart 2016 22:43 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Nee man. Gewoon serieuze lui in nieuwsprogramma's en politici. Niemand zegt trouwens 'de Nederlandje'.
Want dat is 'de Nederlandje'?quote:Op maandag 21 maart 2016 22:46 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Niemand, behalve zo'n beetje alle landen om ons heen... (The Netherlands, Die Niederlande, Les Pays-Bas et cetera)
Oekraïne dus, alle domme taalfouten komen daar wel aan bod.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:46 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Hier, mongool.
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/oekraine-de-oekraine
Je klacht ging toch over het gebruik van het lidwoord?quote:Op maandag 21 maart 2016 22:48 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Want dat is 'de Nederlandje'?Overigens is dat allemaal een vertaling van De Nederlanden. Niet 'de Nederlandje'.
Okay, maar ik zie niet in hoe jij hier zo last van kunt hebben dat je het klachtwaardig genoeg vindt om een topic te openenquote:Op maandag 21 maart 2016 22:46 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Hier, mongool.
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/oekraine-de-oekraine
Ja bij DE Oekraïne. NIEMAND zegt 'de Nederlandje'. Wat snap je daar niet aan?quote:Op maandag 21 maart 2016 22:49 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Je klacht ging toch over het gebruik van het lidwoord?
Waarom snap jij niet dat het juiste lidwoord voor landje het is?quote:Op maandag 21 maart 2016 22:51 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ja bij DE Oekraïne. NIEMAND zegt 'de Nederlandje'. Wat snap je daar niet aan?
Ben je echt zwakzinnig ofzo? Tering hey.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:51 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Waarom snap jij niet dat het juiste lidwoord voor landje het is?
Nee, het lukt me alleen niet om ver genoeg af te zakken zodat het ook voor jou begrijpelijk wordt.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:52 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ben je echt zwakzinnig ofzo? Tering hey.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |