Kan iedereen eens ophouden met het kapitalisme OVERAL de schuld van te geven? Het heeft nog nooit in zijn puurste vorm bestaan.quote:Op vrijdag 1 april 2016 17:26 schreef Joezi het volgende:
Het hele referendum over de Oekraïne is rechtsch en daarom ook smerig, of je nu voor of tegen bent:
• Stem je tegen dan ben je een domrechtsche broekpoepende wegkijker, die bang is voor die griezelige communistische Russen. En dom omdat je niet weet dat je als rechtschmensch eigenlijk voor zou moeten stemmen, maar geïndoctrineerd door een satirisch weblogje en de NPO.
• Stem je voor dan ben je voor de rechtsche globalisering en kapitalisme, want het gaat weer puur om macht en geld; wapens, goedkope arbeid en grondstoffen.
Daarom deze oproep om met zn allen massaal de stemkaart te vernietigen. Het zou leuk zijn als jullie daarbij een giffer of een picca posten.
Versnipperen, bekrassen, verbranden, besmeuren, opeten en uitpoepen. Ik ben benieuwd naar jullie creatieve bijdrage.
Succes allemaal!
Wat een rechtsch dom taalgebruik zeg. C'est ca, kap daar eens mee.quote:Op vrijdag 1 april 2016 17:30 schreef Rezania het volgende:
"rechtsch"Alleen daarom ga ik al stemmen, om mensen zoals TS in de bek te kunnen schijten.
quote:Op vrijdag 1 april 2016 17:35 schreef Voice_of_Liberty het volgende:
[..]
Kan iedereen eens ophouden met het kapitalisme OVERAL de schuld van te geven? Het heeft nog nooit in zijn puurste vorm bestaan.
Oh en btw, de meeste PVV'ers die ik ken zijn juist VOOR Putin.
Als je niet normaal kunt argumenteren kan je beter gewoon niet argumenteren.quote:Op vrijdag 1 april 2016 17:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat een rechtsch dom taalgebruik zeg. C'est ca, kap daar eens mee.
Goh ja dit argument zet me wel aan het denken, knap van je hoor en ruig ook. Poe poe.quote:Op vrijdag 1 april 2016 17:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als je niet normaal kunt argumenteren kan je beter gewoon niet argumenteren.
quote:Op vrijdag 1 april 2016 17:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
Goh ja dit argument zet me wel aan het denken, knap van je hoor en ruig ook. Poe poe.
Ga nu maar je stemkaart besmeuren en doe mee aan de oproep ipv van je offtopic bagger.
Bouw er een muur omheen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 17:42 schreef Joezi het volgende:
Kom op mensen wees eens creatief, kom maar met die picca's, giffers en VVSjes
Als de oproep je niet bevalt: Rot dan op... dan is dit topic niet voor jou bedoeld.
TS start is nog altijd wel een ongeschreven regel eigenlijk...quote:Op vrijdag 1 april 2016 17:42 schreef Joezi het volgende:
Als de oproep je niet bevalt: Rot dan op... dan is dit topic niet voor jou bedoeld.
TS begint.quote:Op vrijdag 1 april 2016 17:42 schreef Joezi het volgende:
In beide gevallen hetzelfde: je telt mee bij de opkomst, maar het doet niets met de uitslag.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:11 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
TS begint.
Wat gebeurt er overigens met je stem als je blanco stemt bij een referendum? En wat als je ongeldig zou stemmen?
Dus heeft het meer "nut" om blanco te stemmen dan bij reguliere verkiezingen?quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
In beide gevallen hetzelfde: je telt mee bij de opkomst, maar het doet niets met de uitslag.
Hmm er is geen vakje voor blanco toch? Wel griezelig dat die vrijwilligers het dan gaan invullenquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:11 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
TS begint.
Wat gebeurt er overigens met je stem als je blanco stemt bij een referendum? En wat als je ongeldig zou stemmen?
Nee er is inderdaad geen vakje "blanco"quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hmm er is geen vakje voor blanco toch? Wel griezelig dat die vrijwilligers het dan gaan invullen
Ja dat vertrouw ik dus nietquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:14 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee er is inderdaad geen vakje "blanco"Maar dat is het hele idee van zowel niet "Ja" als niet "Nee" kiezen.
FOK! is een discussieforum, het onderwerp van dit topic van jou staat dan ook hierin ter discussie.quote:Op vrijdag 1 april 2016 17:42 schreef Joezi het volgende:
Stemmen tellen is openbaar. Als je wil, mag je daar toeschouwer van zijn.quote:
Bij de EP verkiezingen maakte GeenStijl zich daar nog lekker druk om in een poging Daniel van der Stoep aan een zeteltje te helpen. Zouden ze nu ook weer hun nek uitsteken?quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:18 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Stemmen tellen is openbaar. Als je wil, mag je daar toeschouwer van zijn.
Dat zou niet nodig moeten zijn. Er zijn meerdere personen die het controleren, fraude door de stembureauleden is naast onwaarschijnlijk ook opvallend voor de andere aanwezigen. Ik heb ook een keertje stemmen geteld, maar dat waren wel reguliere verkiezingen dus andere methode.quote:
Ik ben ook wel tegen, maar niet om die domrechtsche redenenquote:
omdat daar nazi's in het openbaar mogen demonstreren zou voor iedereen een reden moeten zijn om nee te zeggen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ben ook wel tegen, maar niet om die domrechtsche redenenEen rechtschmensch zou voor moeten zijn maar dat snappen ze niet. God wat zijn ze dom
__!
Ik ben vooral tegen het nutteloze referendum an sich, dus daarom:
Vernietig je stemkaart allen
Kan je je Geenstijltaalgebruik niet lekker daar laten waar het hoort?quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ben ook wel tegen, maar niet om die domrechtsche redenenEen rechtschmensch zou voor moeten zijn maar dat snappen ze niet. God wat zijn ze dom
__!
Ik ben vooral tegen het nutteloze referendum an sich, dus daarom:
Vernietig je stemkaart allen
Dus omdat de Russen MH17 hebben neergeschoten moeten we maar zwichten voor hun intimidatie? Blijft een wat malle redenatie.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
omdat daar nazi's in het openbaar mogen demonstreren zou voor iedereen een reden moeten zijn om nee te zeggen.
om over MH17 maar te zwijgen.
Ik pas me aan aan de doelgroep hiero, jij had het net over bekschijten, nog bedankt daarvoorquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan je je Geenstijltaalgebruik niet lekker daar laten waar het hoort?
Het is het in oekraine neergehaald en ik heb geen sluitend bewijs gezien dat Rusland het gedaan heeft. Mede omdat Oekraine geen bewijs kan overleggen en ook meewerkt aan een doofpot.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dus omdat de Russen MH17 hebben neergeschoten moeten we maar zwichten voor hun intimidatie? Blijft een wat malle redenatie.
Kom op Rez, de fik in je stempas.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan je je Geenstijltaalgebruik niet lekker daar laten waar het hoort?
Ook zoiets, domrechtsch neemt het ineens op voor de communistische Russen, de zogenaamde eeuwig gezworen vijandquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:39 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het is het in oekraine neergehaald en ik heb geen sluitend bewijs gezien dat Rusland het gedaan heeft. Mede omdat Oekraine geen bewijs kan overleggen en ook meewerkt aan een doofpot.
Voorlopig zijn ze beide medeplichtig aan deze aanslag en hun gedrag.
Ik snap dit niet. Je spoort FOK! aan om dingen te doen met de stempas waar het normaal niet voor bedoeld is en kom je nu aan met allerlei uitspattingen zoals communist dit en links rechts dat.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ook zoiets, rechtsch neemt het ineens op voor de communistische Russen, de zogenaamde eeuwig gezworen vijandRaakvlak met hun communistenvrienden is vooral het volk dom houden, dat blijkt maar weer
![]()
Dat is dan ook de doelgroep hier. Dit is FOK!quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik pas me aan aan de doelgroep hiero, jij had het net over bekschijten, nog bedankt daarvoor
Is toch standaard hier, dat het topic daarin ontaardt? Een gevalletje: je verwacht het niet... Ik neem ook geen moeite meer voor de nuance, ik ga voor de absurditeit van deze hele belachelijke kwestie.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:48 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ik snap dit niet. Je spoort FOK! aan om dingen te doen met de stempas waar het normaal niet voor bedoeld is en kom je nu aan met allerlei uitspattingen zoals communist dit en links rechts dat.
Ik had nu wel ergens van jou verwacht dat je een mooie origami-kikker van je stempas had gevouwen, maar helaas
ontaardt*quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Is toch standaard hier, dat het topic daarin ontaard? Een gevalletje: je verwacht het niet... Ik neem ook geen moeite meer voor de nuance, ik ga voor de absurditeit van deze hele belachelijke kwestie.
C'est bien, dan begrijpen we elkaar.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is dan ook de doelgroep hier. Dit is FOK!
Prima toch, al zouden wat vernietigingsbeelden het topic nog meer opleukenquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:54 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
ontaardt*
Een meningsverschil wordt discussie. Welkom op FOK! .
TS begint. Je stemkaart verbranden is wel een statement tegen de democratie.quote:Daarom deze oproep om met zn allen massaal de stemkaart te vernietigen.
Versnipperen, bekrassen, verbranden, besmeuren, opeten en uitpoepen.
Voor van der Stoep?quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Bij de EP verkiezingen maakte GeenStijl zich daar nog lekker druk om in een poging Daniel van der Stoep aan een zeteltje te helpen. Zouden ze nu ook weer hun nek uitsteken?
Zo lang het maar geen mosdom is.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Of een andere kinderprikker, maakt die club verder niet veel uit toch?
Hoe ga jij je stemkaart vernietigen? Ik ben zo benieuwd naar je picca en/of giffer.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die delen een flink deel van hun normenset met die club
Heel groen gooi ik hem gewoon bij het oud papier denk ikquote:Op vrijdag 1 april 2016 19:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoe ga jij je stemkaart vernietigen? Ik ben zo benieuwd naar je picca en/of giffer.
Een stemkaart vernietig je door deze meermaals door je anus te halen en 'm daarna voor de deur van Pechtold te leggen en 'm aan te steken.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoe ga jij je stemkaart vernietigen? Ik ben zo benieuwd naar je picca en/of giffer.
Ben ook wel uitgekeken op de democratie van ons domvolk, ik ben bezig met een moderne vorm van Aristocratie, met wetenschap, ipv van god en onderbuik populisme, als leidende leidraad, alles open source en totaal transparant. Moet het nog verder uitwerken hoorquote:Op vrijdag 1 april 2016 19:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
TS begint. Je stemkaart verbranden is wel een statement tegen de democratie.
Misschien voor het gifje wat spannender om 'm eerst door een versnipperaar te halenquote:Op vrijdag 1 april 2016 19:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Heel groen gooi ik hem gewoon bij het oud papier denk ik
Jah, joh, goh, want hoe precies ga je de ehtiek van de politek vormgeven aan de hand van 'de wetenschap'?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |