Kan iedereen eens ophouden met het kapitalisme OVERAL de schuld van te geven? Het heeft nog nooit in zijn puurste vorm bestaan.quote:Op vrijdag 1 april 2016 17:26 schreef Joezi het volgende:
Het hele referendum over de Oekraïne is rechtsch en daarom ook smerig, of je nu voor of tegen bent:
• Stem je tegen dan ben je een domrechtsche broekpoepende wegkijker, die bang is voor die griezelige communistische Russen. En dom omdat je niet weet dat je als rechtschmensch eigenlijk voor zou moeten stemmen, maar geïndoctrineerd door een satirisch weblogje en de NPO.
• Stem je voor dan ben je voor de rechtsche globalisering en kapitalisme, want het gaat weer puur om macht en geld; wapens, goedkope arbeid en grondstoffen.
Daarom deze oproep om met zn allen massaal de stemkaart te vernietigen. Het zou leuk zijn als jullie daarbij een giffer of een picca posten.
Versnipperen, bekrassen, verbranden, besmeuren, opeten en uitpoepen. Ik ben benieuwd naar jullie creatieve bijdrage.
Succes allemaal!
Wat een rechtsch dom taalgebruik zeg. C'est ca, kap daar eens mee.quote:Op vrijdag 1 april 2016 17:30 schreef Rezania het volgende:
"rechtsch"Alleen daarom ga ik al stemmen, om mensen zoals TS in de bek te kunnen schijten.
quote:Op vrijdag 1 april 2016 17:35 schreef Voice_of_Liberty het volgende:
[..]
Kan iedereen eens ophouden met het kapitalisme OVERAL de schuld van te geven? Het heeft nog nooit in zijn puurste vorm bestaan.
Oh en btw, de meeste PVV'ers die ik ken zijn juist VOOR Putin.
Als je niet normaal kunt argumenteren kan je beter gewoon niet argumenteren.quote:Op vrijdag 1 april 2016 17:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat een rechtsch dom taalgebruik zeg. C'est ca, kap daar eens mee.
Goh ja dit argument zet me wel aan het denken, knap van je hoor en ruig ook. Poe poe.quote:Op vrijdag 1 april 2016 17:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als je niet normaal kunt argumenteren kan je beter gewoon niet argumenteren.
quote:Op vrijdag 1 april 2016 17:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
Goh ja dit argument zet me wel aan het denken, knap van je hoor en ruig ook. Poe poe.
Ga nu maar je stemkaart besmeuren en doe mee aan de oproep ipv van je offtopic bagger.
Bouw er een muur omheen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 17:42 schreef Joezi het volgende:
Kom op mensen wees eens creatief, kom maar met die picca's, giffers en VVSjes
Als de oproep je niet bevalt: Rot dan op... dan is dit topic niet voor jou bedoeld.
TS start is nog altijd wel een ongeschreven regel eigenlijk...quote:Op vrijdag 1 april 2016 17:42 schreef Joezi het volgende:
Als de oproep je niet bevalt: Rot dan op... dan is dit topic niet voor jou bedoeld.
TS begint.quote:Op vrijdag 1 april 2016 17:42 schreef Joezi het volgende:
In beide gevallen hetzelfde: je telt mee bij de opkomst, maar het doet niets met de uitslag.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:11 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
TS begint.
Wat gebeurt er overigens met je stem als je blanco stemt bij een referendum? En wat als je ongeldig zou stemmen?
Dus heeft het meer "nut" om blanco te stemmen dan bij reguliere verkiezingen?quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
In beide gevallen hetzelfde: je telt mee bij de opkomst, maar het doet niets met de uitslag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |