Niet beperkter, maar ook niet uitgebreider. Mijn mening: levenslange gevangenisstraf met alleen hoop op gratie is niet inhumaan.quote:Op zondag 3 april 2016 11:35 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
In dat geval wel, maar dat is totaal niet aan de orde. Dus in welk opzicht zouden mensenrechten nu dan wel wat beperkter kunnen worden, en dan om een legitieme reden?
Wat jij er niet bij vertelt is dat we sinds de renaissance consistent een trend hebben gehad naar meer beschaving op dit vlak. Je weet wel: afschaffen van de schandpaal, zweepslagen en de doodstraf (in de meeste landenquote:Op zondag 3 april 2016 11:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
Visie op mensenrechten is een continu veranderend iets. Is het verstandig om nu nog aan de visie van mensenrechten uit de middeleeuwen vast te houden?
Dan had je het recht om als slaaf voor je hertog te ploeteren. .
Dat is een erg beperkte visie.quote:Op zondag 3 april 2016 11:51 schreef nixxx het volgende:
[..]
Niet beperkter, maar ook niet uitgebreider. Mijn mening: levenslange gevangenisstraf met alleen hoop op gratie is niet inhumaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, wat jij en ik ervan vinden is natuurlijk extreem veel minder relevant dan wat een gezaghebbend orgaan ervan vindt! Zij zijn de autoriteit, zij bepalen de definitie die de landen in Europa moeten hanteren, of dat minder beschaafde Nederlanders dat nu leuk vinden of niet.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
quote:Op zondag 3 april 2016 17:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat is een erg beperkte visie.Wat ik er van vind doet er op het moment eigenlijk helemaal niet toe :p Woon niet in Europa, ben dat niet op korte termijn van plan. Maak ook geen gebruik van mijn stemrecht omdat ik het op een of andere manier een beetje oneerlijk vind om wel te gaan stemmen. Hoop doet leven,dat is waar. Als een levenslang gestrafte zijn leven niet meer ziet zitten mag hij wat mij betreft er ook uitstappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, wat jij en ik ervan vinden is natuurlijk extreem veel minder relevant dan wat een gezaghebbend orgaan ervan vindt! Zij zijn de autoriteit, zij bepalen de definitie die de landen in Europa moeten hanteren, of dat minder beschaafde Nederlanders dat nu leuk vinden of niet.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
Genoteerdquote:Op zaterdag 2 april 2016 14:21 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Wat een domme retoriek. Sorry, ik kan niet anders zeggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |