quote:Op donderdag 31 maart 2016 22:06 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Mwah. Niets mis met een lekker mals kippetje.
waarom krijg jij berichtjes van 42-jarige homo's?quote:Op donderdag 31 maart 2016 22:30 schreef Helsinki het volgende:
Toevallig. Kreeg vandaag nog een berichtje van een 42-jarige (zelf 25).
Wie? Kiddo of Onno?quote:Op donderdag 31 maart 2016 22:40 schreef MrSalazar het volgende:
Die kiddo ging toch ook tongen met Onno Hoes? En die is kankerlelijk.
Zeker zelf uitgeloktquote:Op donderdag 31 maart 2016 22:30 schreef Helsinki het volgende:
Hij wilde weten of ik nog broers had.quote:Op donderdag 31 maart 2016 22:32 schreef zeer het volgende:
[..]
waarom krijg jij berichtjes van 42-jarige homo's?
wat een flikkerquote:Op donderdag 31 maart 2016 22:52 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Hij wilde weten of ik nog broers had.
quote:Op donderdag 31 maart 2016 22:30 schreef Helsinki het volgende:
Alleen de gedachte al. Leuk om naar te kijken, zo'n 18-jarige, maar die kan je toch nooit meer bijhouden.quote:Op vrijdag 1 april 2016 09:25 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Net als van die oude gasten van 40+ die een meid van 18 willen scoren.
Ja wel wat minder maar ik ben er nogquote:
nog een paar dagen te gaanquote:Op vrijdag 1 april 2016 13:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja wel wat minder maar ik ben er nog
Ben je alweer bijna terug? Of zit je nog te veel in je boeddhistische fase?
Gewoon livetopics tijdens voetbal/tv meepakkenquote:Op vrijdag 1 april 2016 14:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nog een paar dagen te gaan
Fok is saai geworden
Negeren is natuurlijk geen optie, je ergeren als een werkelijke handtasjes-nicht is natuurlijk veel meer dynasty-drama.quote:Old man look at my life,
I'm a lot like you were.
Old man look at my life,
I'm a lot like you were.
Old man look at my life,
Twenty four and there's so much more
Live alone in a paradise
That makes me think of two.
Love lost, such a cost,
Give me things that don't get lost.
Like a coin that won't get tossed
Rolling home to you.
Old man take a look at my life I'm a lot like you
I need someone to love me the whole day through
Ah, one look in my eyes and you can tell that's true.
Lullabies, look in your eyes,
Run around the same old town.
Doesn't mean that much to me
To mean that much to you.
I've been first and last
Look at how the time goes past.
But I'm all alone at last.
Rolling home to you.
Old man take a look at my life I'm a lot like you
I need someone to love me the whole day through
Ah, one look in my eyes and you can tell that's true.
Old man look at my life,
I'm a lot like you were.
Old man look at my life,
I'm a lot like you were.
Zeg jij dit overal in KLB?quote:Op vrijdag 1 april 2016 16:17 schreef Semisane het volgende:
[..]
Negeren is natuurlijk geen optie, je ergeren als een werkelijke handtasjes-nicht is natuurlijk veel meer dynasty-drama.
Haha.quote:Op donderdag 31 maart 2016 22:06 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Mwah. Niets mis met een lekker mals kippetje.
quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zeg jij dit overal in KLB?'Ja, je klacht boeit niet, gewoon negeren. Hef KLB maar op!'
Dit zijn nog wel de meest prachtige reacties die je op dit soort topics kan krijgen: de open deur. Thank you, captain obvious!quote:
Dit neem ik terug. Vandaag aangesproken door een man van 75+: 'Lekker kontje'quote:Op vrijdag 1 april 2016 07:02 schreef Chai het volgende:
Ja is typisch iets voor homo's. Jij en je soortgenoten zijn echt walgelijk.
Dat is best een aardig idee ja.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zeg jij dit overal in KLB?'Ja, je klacht boeit niet, gewoon negeren. Hef KLB maar op!'
Karma bitch.quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit neem ik terug. Vandaag aangesproken door een man van 75+: 'Lekker kontje'
Wtf waarom ben je zo vies als je hem toch niet meer omhoog krijgt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:05 schreef Chai het volgende:
[..]
![]()
Godver wat een drogreden.quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:05 schreef Chai het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
En hoezo vies? Wees blij dat je wat aandacht krijgt. Die gozer heeft al 75 jaar naar kontjes gekeken, en die van jou vond hij de moeite waard om er iets over te zeggen.
Welke chick van 20 wil nou daten die gewoon het dubbele is qua leeftijd?quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:49 schreef Pharkus het volgende:
Bijna 40 is toch niet oud? Toch?
Althans niet voor meisjes van 20?
Maar ik hoef ze niet, echt, blegh.quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:28 schreef Trollscience het volgende:
wat een non-klachtgenoeg tengere kereltjes die niet genoeg aandacht kregen van hun papa. ofzo
Of hij dacht bij haar wel eens kans te kunnen makenquote:Op vrijdag 1 april 2016 20:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Godver wat een drogreden.
Het feit dat hij zijn paarsgepunte lans niet meer op volle oorlogssterkte kan krijgen, wil toch niet zeggen dat hij je reet niet mooi mag vinden?
Zelfde als dat je geen rijbewijs hebt, en een auto mooi vindt.
En hoezo vies? Wees blij dat je wat aandacht krijgt. Die gozer heeft al 75 jaar naar kontjes gekeken, en die van jou vond hij de moeite waard om er iets over te zeggen.
Dubbele is wel vrij extreem, maar ik heb zat dates gehad met vrouwen van 25 of jonger, toen ik zelf 35+ was.quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Welke chick van 20 wil nou daten die gewoon het dubbele is qua leeftijd?
"doe je ook paydates samen aftrekken en spuiten 150 euro"quote:
Laat die ouwe snoeperd dat toch lekker denken, die heeft de dag van zijn leven zodra het rokjesdag is.quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:55 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Of hij dacht bij haar wel eens kans te kunnen maken
quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
"doe je ook paydates samen aftrekken en spuiten 150 euro"
Ik snap dat soort mensen niet. Ik zou graag een vriend van tussen de 20 en 24 willen hebben. Iemand die van dezelfde muziek houdt en gewoon mee gaat stappen, in plaats van te klagen over de jeugd van tegenwoordig.quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dubbele is wel vrij extreem, maar ik heb zat dates gehad met vrouwen van 25 of jonger, toen ik zelf 35+ was.
ik dacht dat je een vriend had of is het alweer uitquote:Op vrijdag 1 april 2016 20:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik snap dat soort mensen niet. Ik zou graag een vriend van tussen de 20 en 24 willen hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |