abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 april 2016 @ 21:56:05 #151
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_161156505
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 21:48 schreef indepoeier het volgende:
5 seconden...

Die kwam ik tekort om de 20-minutengrens te doorbreken op de 5km. Ik weet niet of ik het niveau er nog net niet voor heb, of het toch te warm was, of mijn iets te vliegende start. Hoe dan ook, 20:04 is het resultaat.

Wel weer een mooie Ekiden in Zwolle. De lucht trok ongeveer een uur na de start toch nog open, net voordat ik mocht starten. En die zon was toch wel vervelend warm onder het lopen. Als toeschouwer/wachtende was het wel perfect. Strak georganiseerd weer.

Nog even kort TheLaudPrince gesproken, volgens mij is zijn team nog eerste van de recreanten geworden!

Wij zijn in de middenmoot geeindigd, volgens verwachting. Eindtijd wel op 55 seconden na goed voorspeld! (3:35:55).
Netjes hoor. En kneitersnel zeg!

Weet iemand trouwens wanneer de lottery voor London start? En hoe lang heb je de tijd om je daarvoor in te schrijven?
Life is what you make it.
pi_161156676
quote:
5 seconden...

Die kwam ik tekort om de 20-minutengrens te doorbreken op de 5km. Ik weet niet of ik het niveau er nog net niet voor heb, of het toch te warm was, of mijn iets te vliegende start. Hoe dan ook, 20:04 is het resultaat.

Wel weer een mooie Ekiden in Zwolle. De lucht trok ongeveer een uur na de start toch nog open, net voordat ik mocht starten. En die zon was toch wel vervelend warm onder het lopen. Als toeschouwer/wachtende was het wel perfect. Strak georganiseerd weer.

Nog even kort TheLaudPrince gesproken, volgens mij is zijn team nog eerste van de recreanten geworden!

Wij zijn in de middenmoot geeindigd, volgens verwachting. Eindtijd wel op 55 seconden na goed voorspeld! (3:35:55).
Dat is wel heel zonde op die 5 seconden. Maar weet zeker dat als het minder warm was geweest dat je het dan wel gered had. Vooral als je er nog niet aan gewend bent is je hartslag gewoon veel hoger als het opeens warm is. Dat scheelt best een stuk. Dus dat komt zeker wel goed! ^O^ Strakke tijd in ieder geval!
pi_161156729
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2016 21:40 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik had me ingeschreven voor afgelopen editie, maar mijn ouwe lijf was het er niet mee eens
Ah dat was het inderdaad. Zonde wel, dit jaar dan maar? ;) Genoeg lange duurlopen dit jaar in de voorbereiding :P .
  zondag 3 april 2016 @ 22:02:12 #154
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_161156802
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 22:00 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Ah dat was het inderdaad. Zonde wel, dit jaar dan maar? ;) Genoeg lange duurlopen dit jaar in de voorbereiding :P .
Oh man...mijn wensenlijstje is zo debiel groot :')
F means you're fucked
  Redactie Sport zondag 3 april 2016 @ 22:08:04 #155
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_161157056
Ik heb ook zo'n lange wensenlijst.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_161157292
quote:
2s.gif Op zondag 3 april 2016 21:56 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Netjes hoor. En kneitersnel zeg!

Weet iemand trouwens wanneer de lottery voor London start? En hoe lang heb je de tijd om je daarvoor in te schrijven?
Vorig jaar in april of mei ingeschreven, in oktober gehoord dat ik niet ingeloot was.
Inschrijving voor 2017 lottery zal dus binnenkort wel beginnen, paar weken open en dan afwachten.
Ik zou overigens geen concrete plannen maken voor London, massive over-subscription voor de beschikbare startbewijzen.
Als je hem echt wil lopen is charity of tour-operators the way to go
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_161157402
quote:
5 seconden...

die sub 20 komt er wel ^O^
pi_161157756
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2016 22:02 schreef YUR het volgende:

[..]

Oh man...mijn wensenlijstje is zo debiel groot :')
Mijn wishlist is niet te lang, ik heb gewoon te weinig tijd... :P
  zondag 3 april 2016 @ 22:25:59 #159
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_161157947
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 22:13 schreef Guard het volgende:

[..]

Vorig jaar in april of mei ingeschreven, in oktober gehoord dat ik niet ingeloot was.
Inschrijving voor 2017 lottery zal dus binnenkort wel beginnen, paar weken open en dan afwachten.
Ik zou overigens geen concrete plannen maken voor London, massive over-subscription voor de beschikbare startbewijzen.
Als je hem echt wil lopen is charity of tour-operators the way to go
Thanks. Het enige concrete plan wat ik nu heb is die MVB, maar niet geschoten is altijd mis. :)
Life is what you make it.
pi_161158421
quote:
5 seconden...

Komt nog wel. Knappe tijd!
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_161158578
Dank allemaal. Komt inderdaad wel, meer zat er vandaag gewoon niet in.

Oh, en Ekiden en GPS-logs zijn geen fijne Combi. Ik was door het gedoe met het estafettelint overgeven vergeten mijn horloge te starten en had m ook weer te laat uitgezet. Wel jammer dat Strava geen edit-functie heeft
pi_161158815
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 21:35 schreef Jero_nimo het volgende:
[...] was inderdaad vet warm vandaag. Had er zelf ook last van. Mijn hartslag ging door het dak vandaag, tijdens een training.. :X
Ik zag dat ik vandaag de 195 aantikte. Het grootste gedeelte heb ik waarschijnlijk rond 175 gelopen.

Mijn looplijstje is gevuld tot eind mei. Juni helaas waarschijnlijk maar 1 vanwege werk. De Ekiden. :P

Indepoeier, de hittefactor meegerekend is het een dike sub20. Knap dat je zo hard kunt gaan in de hitte.
pi_161158862
@ indepoeier : Yep, 1e *O*
  zondag 3 april 2016 @ 23:07:49 #164
3878 Vork
Manisch creatief
pi_161159227
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 22:54 schreef thelaudprince het volgende:
@ indepoeier : Yep, 1e *O*
*O*

met je veganrunners neem ik aan?
  zondag 3 april 2016 @ 23:11:08 #165
3878 Vork
Manisch creatief
pi_161159304
sub20 gaat mijn nieuwe hoofddoel worden. Ok, er moet nog ruim 2,5 minuut af, maar ik weet dat ik met de juiste indeling (en dus niet te hard starten) al in de buurt ga komen. Nu maar eerst maar eens een goed horloge aanschaffen om wat exacter te kunnen trainen op het juiste tempo.
pi_161159364
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2016 22:52 schreef wyccie het volgende:

[..]

Ik zag dat ik vandaag de 195 aantikte. Het grootste gedeelte heb ik waarschijnlijk rond 175 gelopen.

Mijn looplijstje is gevuld tot eind mei. Juni helaas waarschijnlijk maar 1 vanwege werk. De Ekiden. :P

Indepoeier, de hittefactor meegerekend is het een dike sub20. Knap dat je zo hard kunt gaan in de hitte.
Thanks!

Ik zat ook vanaf de start boven de 170, Max 177. Mijn teamleden hadden er ook flink last vandaag, één 10km loper zat na de eerste ronde helemaal stuk. Met een korte pauze, eeen flesje water en een lager tempo heeft hij m toch nog redelijk uitgelopen.
Tja, we moeten er toch weer aan geloven, het warme seizoen komt er weer aan. Op zich ook wel lekeert, maar kost wel wat omschakeling.

TheLaudPrince, gefeliciteerd! Mooie tijd ook gelopen!
pi_161159477
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2016 23:07 schreef Vork het volgende:

[..]

*O*

met je veganrunners neem ik aan?
Uiteraard ! :)

quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2016 23:14 schreef indepoeier het volgende:

[..]

Thanks!

Ik zat ook vanaf de start boven de 170, Max 177. Mijn teamleden hadden er ook flink last vandaag, één 10km loper zat na de eerste ronde helemaal stuk. Met een korte pauze, eeen flesje water en een lager tempo heeft hij m toch nog redelijk uitgelopen.
Tja, we moeten er toch weer aan geloven, het warme seizoen komt er weer aan. Op zich ook wel lekeert, maar kost wel wat omschakeling.

TheLaudPrince, gefeliciteerd! Mooie tijd ook gelopen!
Ja, was vandaag heel ander weer dan in de trainingen tot dit weekend dus je hebt het erg goed gedaan vond ik ^O^ Volgens mij had iedereen last maar na een paar keer zijn we er weer aan gewend :Y
pi_161162116
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 22:44 schreef indepoeier het volgende:
Dank allemaal. Komt inderdaad wel, meer zat er vandaag gewoon niet in.

Oh, en Ekiden en GPS-logs zijn geen fijne Combi. Ik was door het gedoe met het estafettelint overgeven vergeten mijn horloge te starten en had m ook weer te laat uitgezet. Wel jammer dat Strava geen edit-functie heeft
Die heeft Strava wel maar dat moet je op de pc doen. Je kunt het volgens mij niet langer maken. Wat wel kan is het eerste/laatste stukje eraf knippen. Volgende keer gewoon dan vroeg aanzetten! :)
pi_161162617
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 21:31 schreef Jero_nimo het volgende:
Doordat ik vanochtend de Marathon van Parijs had gekeken en net een bericht op Facebook langskwam heb ik me er toch maar weer aan gewaagd. Eigenlijk wou ik dit jaar geen marathon lopen, maar dit is toch een halve trail. :6

[..]

Ik ben heel benieuwd na alle verhalen van Mossel, YUR en vele anderen die hem gelopen hebben. :)

Mocht ik me heel toevallig en met ontzettend veel mazzel toch kwalificeren voor het WK Ultratrail in Portugal wordt het gewoon een mooi trainingsrondje ofzo. ;) Het WK is een maandje later.
Het is geen trail hoor, echt niet! Het enige stuk onverhard is echt alleen het strand. En ja, er zitten duinen in die omhoog en omlaag gaan, die paden lopen echter net zo lekker als asfalt, misschien zelfs wel lekkerder doordat ze zo zacht zijn..

[ Bericht 3% gewijzigd door mosselmossel op 04-04-2016 09:34:23 ]
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  maandag 4 april 2016 @ 12:35:22 #170
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_161166306
Ik ben de onbedwingbare drang om zondag toch in Rotterdam te gaan lopen aan het bedwingen :@
F means you're fucked
  maandag 4 april 2016 @ 13:15:09 #171
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_161167058
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 12:35 schreef YUR het volgende:
Ik ben de onbedwingbare drang om zondag toch in Rotterdam te gaan lopen aan het bedwingen :@
Sterkte! Er zullen genoeg last minute afhakers zijn die hun startbewijs nog kwijt willen ;)

En een berichtje vanuit de lappenmand. Ik ben netjes mn oefeningen aan het doen, maar de last wordt niet minder, dus morgen maar eens kijken wat de fysio zegt...
Maar gelukkig wel elk weekend met mn dochter 'trainen' voor haar eerste hardloopwedstrijd van 600m *O*
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  Redactie Sport maandag 4 april 2016 @ 13:32:50 #172
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_161167406
Al die Rotterdam voorpret. Ik doe hem in 2017. Klaar.

En dus vanaf nu lekker langzaam opbouwen.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_161168128
quote:
6s.gif Op maandag 4 april 2016 13:32 schreef DeLuna het volgende:
Al die Rotterdam voorpret. Ik doe hem in 2017. Klaar.

En dus vanaf nu lekker langzaam opbouwen.
De kogel definitief door de kerk nu? ^O^
  maandag 4 april 2016 @ 18:15:48 #174
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_161172802
Berlijn was veeeeeeeeeeeeet. hoe-die-nie heeft ondanks de warmte zijn Halve marathon zonder problemen voltooid in een tijd van 2:10:56 *O*
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 4 april 2016 @ 18:16:44 #175
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_161172816
quote:
14s.gif Op maandag 4 april 2016 18:15 schreef SEMTEX het volgende:
Berlijn was veeeeeeeeeeeeet. hoe-die-nie heeft ondanks de warmte zijn Halve marathon zonder problemen voltooid in een tijd van 2:10:56 *O*
[ afbeelding ]
Wow! Dikke vette _O_
F means you're fucked
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')