Netjes hoor. En kneitersnel zeg!quote:Op zondag 3 april 2016 21:48 schreef indepoeier het volgende:
5 seconden...
Die kwam ik tekort om de 20-minutengrens te doorbreken op de 5km. Ik weet niet of ik het niveau er nog net niet voor heb, of het toch te warm was, of mijn iets te vliegende start. Hoe dan ook, 20:04 is het resultaat.
Wel weer een mooie Ekiden in Zwolle. De lucht trok ongeveer een uur na de start toch nog open, net voordat ik mocht starten. En die zon was toch wel vervelend warm onder het lopen. Als toeschouwer/wachtende was het wel perfect. Strak georganiseerd weer.
Nog even kort TheLaudPrince gesproken, volgens mij is zijn team nog eerste van de recreanten geworden!
Wij zijn in de middenmoot geeindigd, volgens verwachting. Eindtijd wel op 55 seconden na goed voorspeld! (3:35:55).
Dat is wel heel zonde op die 5 seconden. Maar weet zeker dat als het minder warm was geweest dat je het dan wel gered had. Vooral als je er nog niet aan gewend bent is je hartslag gewoon veel hoger als het opeens warm is. Dat scheelt best een stuk. Dus dat komt zeker wel goed!quote:Op zondag 3 april 2016 21:48 schreef indepoeier het volgende:
5 seconden...
Die kwam ik tekort om de 20-minutengrens te doorbreken op de 5km. Ik weet niet of ik het niveau er nog net niet voor heb, of het toch te warm was, of mijn iets te vliegende start. Hoe dan ook, 20:04 is het resultaat.
Wel weer een mooie Ekiden in Zwolle. De lucht trok ongeveer een uur na de start toch nog open, net voordat ik mocht starten. En die zon was toch wel vervelend warm onder het lopen. Als toeschouwer/wachtende was het wel perfect. Strak georganiseerd weer.
Nog even kort TheLaudPrince gesproken, volgens mij is zijn team nog eerste van de recreanten geworden!
Wij zijn in de middenmoot geeindigd, volgens verwachting. Eindtijd wel op 55 seconden na goed voorspeld! (3:35:55).
Ah dat was het inderdaad. Zonde wel, dit jaar dan maar?quote:Op zondag 3 april 2016 21:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik had me ingeschreven voor afgelopen editie, maar mijn ouwe lijf was het er niet mee eens
Oh man...mijn wensenlijstje is zo debiel grootquote:Op zondag 3 april 2016 22:00 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ah dat was het inderdaad. Zonde wel, dit jaar dan maar?Genoeg lange duurlopen dit jaar in de voorbereiding
.
Vorig jaar in april of mei ingeschreven, in oktober gehoord dat ik niet ingeloot was.quote:Op zondag 3 april 2016 21:56 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Netjes hoor. En kneitersnel zeg!
Weet iemand trouwens wanneer de lottery voor London start? En hoe lang heb je de tijd om je daarvoor in te schrijven?
die sub 20 komt er welquote:Op zondag 3 april 2016 21:48 schreef indepoeier het volgende:
5 seconden...
Mijn wishlist is niet te lang, ik heb gewoon te weinig tijd...quote:Op zondag 3 april 2016 22:02 schreef YUR het volgende:
[..]
Oh man...mijn wensenlijstje is zo debiel groot
Thanks. Het enige concrete plan wat ik nu heb is die MVB, maar niet geschoten is altijd mis.quote:Op zondag 3 april 2016 22:13 schreef Guard het volgende:
[..]
Vorig jaar in april of mei ingeschreven, in oktober gehoord dat ik niet ingeloot was.
Inschrijving voor 2017 lottery zal dus binnenkort wel beginnen, paar weken open en dan afwachten.
Ik zou overigens geen concrete plannen maken voor London, massive over-subscription voor de beschikbare startbewijzen.
Als je hem echt wil lopen is charity of tour-operators the way to go
Komt nog wel. Knappe tijd!quote:Op zondag 3 april 2016 21:48 schreef indepoeier het volgende:
5 seconden...
Ik zag dat ik vandaag de 195 aantikte. Het grootste gedeelte heb ik waarschijnlijk rond 175 gelopen.quote:Op zondag 3 april 2016 21:35 schreef Jero_nimo het volgende:
[...] was inderdaad vet warm vandaag. Had er zelf ook last van. Mijn hartslag ging door het dak vandaag, tijdens een training..![]()
Thanks!quote:Op zondag 3 april 2016 22:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zag dat ik vandaag de 195 aantikte. Het grootste gedeelte heb ik waarschijnlijk rond 175 gelopen.
Mijn looplijstje is gevuld tot eind mei. Juni helaas waarschijnlijk maar 1 vanwege werk. De Ekiden.![]()
Indepoeier, de hittefactor meegerekend is het een dike sub20. Knap dat je zo hard kunt gaan in de hitte.
Uiteraard !quote:
Ja, was vandaag heel ander weer dan in de trainingen tot dit weekend dus je hebt het erg goed gedaan vond ikquote:Op zondag 3 april 2016 23:14 schreef indepoeier het volgende:
[..]
Thanks!
Ik zat ook vanaf de start boven de 170, Max 177. Mijn teamleden hadden er ook flink last vandaag, één 10km loper zat na de eerste ronde helemaal stuk. Met een korte pauze, eeen flesje water en een lager tempo heeft hij m toch nog redelijk uitgelopen.
Tja, we moeten er toch weer aan geloven, het warme seizoen komt er weer aan. Op zich ook wel lekeert, maar kost wel wat omschakeling.
TheLaudPrince, gefeliciteerd! Mooie tijd ook gelopen!
Die heeft Strava wel maar dat moet je op de pc doen. Je kunt het volgens mij niet langer maken. Wat wel kan is het eerste/laatste stukje eraf knippen. Volgende keer gewoon dan vroeg aanzetten!quote:Op zondag 3 april 2016 22:44 schreef indepoeier het volgende:
Dank allemaal. Komt inderdaad wel, meer zat er vandaag gewoon niet in.
Oh, en Ekiden en GPS-logs zijn geen fijne Combi. Ik was door het gedoe met het estafettelint overgeven vergeten mijn horloge te starten en had m ook weer te laat uitgezet. Wel jammer dat Strava geen edit-functie heeft
Het is geen trail hoor, echt niet! Het enige stuk onverhard is echt alleen het strand. En ja, er zitten duinen in die omhoog en omlaag gaan, die paden lopen echter net zo lekker als asfalt, misschien zelfs wel lekkerder doordat ze zo zacht zijn..quote:Op zondag 3 april 2016 21:31 schreef Jero_nimo het volgende:
Doordat ik vanochtend de Marathon van Parijs had gekeken en net een bericht op Facebook langskwam heb ik me er toch maar weer aan gewaagd. Eigenlijk wou ik dit jaar geen marathon lopen, maar dit is toch een halve trail.
[..]
Ik ben heel benieuwd na alle verhalen van Mossel, YUR en vele anderen die hem gelopen hebben.
Mocht ik me heel toevallig en met ontzettend veel mazzel toch kwalificeren voor het WK Ultratrail in Portugal wordt het gewoon een mooi trainingsrondje ofzo.Het WK is een maandje later.
Sterkte! Er zullen genoeg last minute afhakers zijn die hun startbewijs nog kwijt willenquote:Op maandag 4 april 2016 12:35 schreef YUR het volgende:
Ik ben de onbedwingbare drang om zondag toch in Rotterdam te gaan lopen aan het bedwingen
De kogel definitief door de kerk nu?quote:Op maandag 4 april 2016 13:32 schreef DeLuna het volgende:
Al die Rotterdam voorpret. Ik doe hem in 2017. Klaar.
En dus vanaf nu lekker langzaam opbouwen.
Wow! Dikke vettequote:Op maandag 4 april 2016 18:15 schreef SEMTEX het volgende:
Berlijn was veeeeeeeeeeeeet. hoe-die-nie heeft ondanks de warmte zijn Halve marathon zonder problemen voltooid in een tijd van 2:10:56
[ afbeelding ]
Jaquote:Op maandag 4 april 2016 14:12 schreef indepoeier het volgende:
[..]
De kogel definitief door de kerk nu?
quote:Op maandag 4 april 2016 18:15 schreef SEMTEX het volgende:
Berlijn was veeeeeeeeeeeeet. hoe-die-nie heeft ondanks de warmte zijn Halve marathon zonder problemen voltooid in een tijd van 2:10:56
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 april 2016 18:15 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
En dan nog moet je er snel bij zijn, want ITP's krijgen maar een paar startbewijzen. Ik wil volgend jaar proberen met een ITP naar Londen te gaan, want de loting is echt kansloos.quote:Op zondag 3 april 2016 22:13 schreef Guard het volgende:
[..]
Als je hem echt wil lopen is charity of tour-operators the way to go
Ik doe wel weer mee aan de loting, heb nog genoeg andere marathons op het lijstje staan om me bezig houden wanneer ik weer uitgeloot wordtquote:Op maandag 4 april 2016 19:52 schreef Devv het volgende:
[..]
En dan nog moet je er snel bij zijn, want ITP's krijgen maar een paar startbewijzen. Ik wil volgend jaar proberen met een ITP naar Londen te gaan, want de loting is echt kansloos.
Ik denk dat iedereen die nu 10km kan lopen zich gewoon moet inschrijven voor Londen. Kans dat je wordt ingeloot is zo ongelofelijk kleinquote:Op maandag 4 april 2016 20:02 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik doe wel weer mee aan de loting, heb nog genoeg andere marathons op het lijstje staan om me bezig houden wanneer ik weer uitgeloot wordt
Vaker met een kater lopenquote:Op maandag 4 april 2016 20:16 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik liep zaterdag met een beste kater sinds tijden weer een lange duurloop (17km) en ik had geen centje pijn of last of moeite. Ik kon de wereld wel rond rennen zo voelde het. Hopelijk heeft dat de deur dicht gedaan van een lange blessureperiode.
Jaaa ik heb Rotterdam altijd in gedachten gehad maar ik vond het nog zo lang duren. Maargoed, ik heb toch alle tijd en dan kan ik nog wat mooie HM's meenemen in de voorbereiding. Amsterdam of Eindhoven als eerste gaf me toch niet het juiste gevoel ofzo.quote:Op maandag 4 april 2016 20:10 schreef Murmeli het volgende:
Super gedaan hoe-die-nie, mooie tijd! Gefeliciteerd! Heb je nu ook meteen marathonkriebels of dat nog niet?
DeLuna: me too!! Ga je ook voor rdam?
Missi: mooi mooi!!
Herkenbaarquote:Op maandag 4 april 2016 20:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jaaa ik heb Rotterdam altijd in gedachten gehad maar ik vond het nog zo lang duren. Maargoed, ik heb toch alle tijd en dan kan ik nog wat mooie HM's meenemen in de voorbereiding. Amsterdam of Eindhoven als eerste gaf me toch niet het juiste gevoel ofzo.
Ik vond het jammer dat het alweer over wasquote:Op maandag 4 april 2016 20:30 schreef steffelonio het volgende:
Succes deluna! Mooi doel!
En dapper. Een marathon lijkt me zo een verschrikkelijk lang stuk. Ik wil ooit wel een marathon lopen, maar eerst maar eens zorgen dat ik wat meer ervaring heb met de HM. Ik ben wel een beetje een diesel, maar om na 21km nog maar eens 21km te lopen (vrijwillig) gaat er bij mij nog niet in. 2016 en 2017 maar gebruiken om wat sneller te worden op de 10km en op de HM, en als dat lukt durf ik het aan om een marathon te gaan lopen. (En al zou ik het wel willen, ik heb voorlopig toch geen tijd voor een marathon voorbereiding).
Gary ook nog toch?quote:Op maandag 4 april 2016 20:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
Volgens mij nog 2 runners "out there" on loop 5
Ja de HM was een beetje impulsief want die zou ik in Zwolle in juni voor het eerst doen, maar toen ging de inschrijving van de CPC openquote:Op maandag 4 april 2016 20:31 schreef GotC het volgende:
[..]
HerkenbaarIk ben ook enorm picky wb een eerste wedstrijd voor een bepaalde afstand
. Zat HM's bv, maar heb er geen gevoel bij. Ofzo.
Ja, of bier in de bidonquote:Op maandag 4 april 2016 20:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Vaker met een kater lopen. Maarre, super joh!
ik heb geen twitter en FB is wat zuinig met updates maar inderdaad, die naam heb ik ook nog voorbij zien komen.quote:
Ik zag een paar updates van Ethan en Sally dat hij de laatste ronde in gingquote:Op maandag 4 april 2016 20:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik heb geen twitter en FB is wat zuinig met updates maar inderdaad, die naam heb ik ook nog voorbij zien komen.
Vanavond ga ik met twee van mijn trainingsmaatjes de Barkley film kijken onder het genot van een wijntje en pizza, boys night in!!
ik mijn ogen word te marathon tegenwoordig vaak gezien als "iets wat een hoop mensen even doen om het van de bucket list te kunnen halen", al dan niet met "te weinig training" met alle gevolgen van dien.quote:Op maandag 4 april 2016 20:30 schreef steffelonio het volgende:
Succes deluna! Mooi doel!
En dapper. Een marathon lijkt me zo een verschrikkelijk lang stuk. Ik wil ooit wel een marathon lopen, maar eerst maar eens zorgen dat ik wat meer ervaring heb met de HM. Ik ben wel een beetje een diesel, maar om na 21km nog maar eens 21km te lopen (vrijwillig) gaat er bij mij nog niet in. 2016 en 2017 maar gebruiken om wat sneller te worden op de 10km en op de HM, en als dat lukt durf ik het aan om een marathon te gaan lopen. (En al zou ik het wel willen, ik heb voorlopig toch geen tijd voor een marathon voorbereiding).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |