SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2016 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
morgen mijn eerste 40+ run sinds een half jaar..... toch wel weer een beetje spannend
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
40+.. Dat ben je toch al een poosjequote:Op donderdag 31 maart 2016 22:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
morgen mijn eerste 40+ run sinds een half jaar..... toch wel weer een beetje spannendF means you're fucked![]()
Vandaag ook weer een lekkere interval gelopen. Gaat lekker de laatste tijd. Laat de lente maar komen!![]()
Net nog even de docu over Michel Butter teruggekeken. Los van de hele discussie over of hij nou wel of niet naar Rio moet: wel een pracht van een documentaire. Mooi gemaakt, goed inkijkje in het hoofd van een toploper en zijn trainer.
En je zou je toch bijna inschrijven voor de marathon van Amsterdam...
Ik vind trouwens wel dat de trainer wat vreemd reageerde op de dopingvraag. Toch ook raar dat dat in al die 15 jaar niet één keer ter sprake komt?![]()
sjips.... dan heb ik me in de verkeerde catagorie ingeschreven.... ik had volgens mij Masters moeten aanvinkenquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
het is een 6-uur evenement dus ik ga er vanuit dat, bij leven en welzijn, de 40km makkelijk gehaald kan worden.quote:Op donderdag 31 maart 2016 22:34 schreef steffelonio het volgende:
Succes rd! Wat is de afstand trouwens?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Oei, goed dat je het zegt, wil die docu ook nog even kijken!![]()
L_T superveel plezier nog en succes met trainen, wel heel blijven!![]()
Steffelonio ook lekker gedaan en ik ben het helemaal met je eens, laat het lekkere weer maar komen! Gister trouwens ook lekker geïntervalt, altijd fijn!![]()
Voor de trailers onder ons:
http://www.mudsweattrails.nl/helmplicht_2017
![]()
![]()
![]()
half uurtje te vroeg bij jullie maar wel leuk gevondenquote:Op donderdag 31 maart 2016 23:35 schreef Jero_nimo het volgende:
Oei, goed dat je het zegt, wil die docu ook nog even kijken!![]()
L_T superveel plezier nog en succes met trainen, wel heel blijven!![]()
Steffelonio ook lekker gedaan en ik ben het helemaal met je eens, laat het lekkere weer maar komen! Gister trouwens ook lekker geïntervalt, altijd fijn!![]()
Voor de trailers onder ons:
http://www.mudsweattrails.nl/helmplicht_2017
![]()
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Haha @moridin, niet de hele dag maar wel elke keer 5 minuten rust, niet eens verplicht dribbelen tussendoor. Maar nu gauw slapen!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Toen ik Mrs.RD vroeg of ze mee ging naar een overseas running event had ze waarschijnlijk Australie in haar hoofd en niet het Noorder Eiland...
Maar ja, ze gaat toch mee denk ik, everything for a weekend away
Al heb ik haar nog niet vertelt dat zaterdag waarschijnlijk een pasta party met mijn running friends is ipv een diner voor twee bij kaarslicht
http://www.wuu2k.co.nz/'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mee eens, dat vond ik ook een rare reactie. Het antwoord deed mij (bijna) denken van wel.quote:Op donderdag 31 maart 2016 23:19 schreef indepoeier het volgende:
Ik vind trouwens wel dat de trainer wat vreemd reageerde op de dopingvraag. Toch ook raar dat dat in al die 15 jaar niet één keer ter sprake komt?![]()
Ik laat de hm morgen schieten. Nog steeds niet helemaal fit dus dan lijkt het me ongeacht het tempo een slecht idee.
Wel jammer. Zou de eerste keer worden.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Jammer, maar verstandig. Er komen er gelukkig nog meer. Waar zou je eigenlijk gaan lopen, hier in Ommen?quote:Op vrijdag 1 april 2016 07:44 schreef Cynic het volgende:
Ik laat de hm morgen schieten. Nog steeds niet helemaal fit dus dan lijkt het me ongeacht het tempo een slecht idee.
Wel jammer. Zou de eerste keer worden.
Ik vind het ook wel jammer dat ik dit jaar niet met de plaatselijke HM mee kan doen, maar zondag is de Ekiden in Zwolle, dus da's geen handige combi.
Benieuwd hoe het lopen gaat met die plotselinge hoge temperaturen zondag.![]()
Ik heb nog teveel last van pijntjes. De fysio denkt dat het geen zware blessure is maar dat een extra week rust verstandig is. Het lijkt erop dat het weer geen goede marathonvoorbereiding gaat worden. Ik denk dat ik hierna maar een boek ga schrijven met de titel: "Hoe train je in minder dan twee maanden voor een marathon".![]()
http://www.ag85.nl/7-nieu(...)nslagloop-in-rouveenDat is toch het overwegen waard om mee te doen. Of in ieder geval te gaan kijken
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Nunspeet. Schijnt wel een goed georganiseerde te zijn. Als het een beetje meezit ga ik zondag nog wel een recreatieve 7km survivalrun lopen in Wesepe.quote:Op vrijdag 1 april 2016 08:21 schreef indepoeier het volgende:
[..]
Jammer, maar verstandig. Er komen er gelukkig nog meer. Waar zou je eigenlijk gaan lopen, hier in Ommen?
Ik vind het ook wel jammer dat ik dit jaar niet met de plaatselijke HM mee kan doen, maar zondag is de Ekiden in Zwolle, dus da's geen handige combi.
Benieuwd hoe het lopen gaat met die plotselinge hoge temperaturen zondag.
Als het echt 19 graden wordt is dat inderdaad best warm als je voor een snelle tijd wil gaan
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Ja ik sinds een uurtjequote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:31 schreef dimmak het volgende:
Zijn hier mensen met Asics FUZEX schoenen?Voor het eerst in een hardloopzaak geweest en ik moest een stukje rennen en toen maakten ze een filmpje. Ik moest ook nog op een plaat staan en ik had mijn oude schoenen van de Bristol waar ik altijd op liep meegenomen. Op zich wel interessant zo'n soort meting maar het is denk ik vooral een verkooptactiek. Ik schijn een neutrale loper te zijn.
Deze zijn het geworden.
Waarom hebben hardloopschoenen eigenlijk vaak van die felle kleuren?![]()
Njah, op zich heeft het wel nut naar mijn gevoel. Ik zag opeens idd hoe mijn enkel ging, en wat voor rare beweging ik met mijn rechtervoet maak tijdens het lopen....quote:Op vrijdag 1 april 2016 13:42 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ja ik sinds een uurtjeVoor het eerst in een hardloopzaak geweest en ik moest een stukje rennen en toen maakten ze een filmpje. Ik moest ook nog op een plaat staan en ik had mijn oude schoenen van de Bristol waar ik altijd op liep meegenomen. Op zich wel interessant zo'n soort meting maar het is denk ik vooral een verkooptactiek. Ik schijn een neutrale loper te zijn.
Deze zijn het geworden.
[ afbeelding ]
Waarom hebben hardloopschoenen eigenlijk vaak van die felle kleuren?
En die kleurtjes, vroeg ik ook eens naar de laatste keer dat ik scheonen kocht (ik vind echt 9 vd 10 hardloop schoenen simpelweg lelijk). Volgens hun was het vooral een trend die neerkwam op het zich afzetten tegen de ouderwetse 'alles wit' stijl![]()
![]()
Inderdaad wel interessant om te zien hoe je nou eigenlijk loopt. Voor mij was ook een vrouw en ik keek even mee en die liep ook heel anders. Ik ben het ook wel met je eens over de hardloopschoenen, ik vind veel ook niet mooi. Ik vind deze ook niet heel erg mooi maar vond ze wel leuker dan de meesten die er waren. Wit vind ik bijna nooit mooi met hardloopschoenen. Zwart wel met desnoods een fel kleurtje erin.quote:Op vrijdag 1 april 2016 13:45 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Njah, op zich heeft het wel nut naar mijn gevoel. Ik zag opeens idd hoe mijn enkel ging, en wat voor rare beweging ik met mijn rechtervoet maak tijdens het lopen....
En die kleurtjes, vroeg ik ook eens naar de laatste keer dat ik scheonen kocht (ik vind echt 9 vd 10 hardloop schoenen simpelweg lelijk). Volgens hun was het vooral een trend die neerkwam op het zich afzetten tegen de ouderwetse 'alles wit' stijl
Doordat ik mijn oude schoenen mee had kwam ik nog ergens achter. Of eigenlijk de verkoopster. Ze pakte de schoenen keek even naar de maat en ze zegt je hebt twee verschillende matenhad ik een maat 43 en 44, nog nooit doorgehad
[ Bericht 13% gewijzigd door KolonelBroodje op 01-04-2016 13:54:30 ]![]()
Ik heb die ook sinds gister binnen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 13:42 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ja ik sinds een uurtjeVoor het eerst in een hardloopzaak geweest en ik moest een stukje rennen en toen maakten ze een filmpje. Ik moest ook nog op een plaat staan en ik had mijn oude schoenen van de Bristol waar ik altijd op liep meegenomen. Op zich wel interessant zo'n soort meting maar het is denk ik vooral een verkooptactiek. Ik schijn een neutrale loper te zijn.
Deze zijn het geworden.
[ afbeelding ]
Waarom hebben hardloopschoenen eigenlijk vaak van die felle kleuren?Morgen ga ik ze voor het eerst testen bij fysiotherapie.
Uitvinder van de biersmiley.![]()
Ik vind de meeste hardloopschoenen juist mooiJuist omdat het in het dagelijks leven niet zo past voor mij vind ik het met sport wel leuk om felle kleuren te dragen. Ik heb ook een oranje zwempak zeg maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plaatje is wel Ranomi he. Voor de duidelijkheid.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Forum Opties Forumhop: Hop naar: