Dat kan van alles zijn, voor je plezier, voor het sociale aspect, of om nieuwe mensen te leren kennen.quote:Op donderdag 31 maart 2016 22:16 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat mensen sporten beoefenen dan?
En dat is niet een stimulans in de hersenen?quote:Op donderdag 31 maart 2016 22:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat kan van alles zijn, voor je plezier, voor het sociale aspect, of om nieuwe mensen te leren kennen.
Nee hoor, het was begin jaren 90 cult. Even op BBC een uurtje darts kijken maandag of dinsdagnacht en daarna maar de stad ingaan. Eind jaren 90 was de lol er wel af.quote:Maar iedereen begon darts te volgen toen ik Lakeside won.
Nou ben ik zelf een vrij fanatiek darter maar als iemand vraagt of ik aan sport doe dan denk ik er niet eens aan om darten te noemenquote:Op donderdag 31 maart 2016 21:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Darten is wel degelijk een sport.
Hoezo is darten geen sport? Kijk deze atleet eens zweten dan vanwege de zware fysieke inspanningen die hij moet leveren.quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:42 schreef Janneke141 het volgende:
Dit is geen nieuws. En aangezien darten ook geen sport is, lijkt me een schopje SHO een goed idee.
Vergeet de baas der dartbazen niet:quote:Op vrijdag 1 april 2016 11:12 schreef karton2 het volgende:
[..]
Hoezo is darten geen sport? Kijk deze atleet eens zweten dan vanwege de zware fysieke inspanningen die hij moet leveren.
[ afbeelding ]
25 halve liters per dagquote:Het is alweer acht jaar geleden dat de vriendelijke kolos tot de top van de dartswereld behoorde. In 2007 raakte '' De Viking', goed voor minstens 25 halve liters bier per dag, vlak voor zijn eerste ronde van het WK in Lakeshide onwel. Hij werd met loeiende sirenes naar het ziekenhuis gebracht, het enorme lichaam kon het niet meer aan.
Je was 2 uur en 13 minuten te vroeg met die opmerking.quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Darten is wel degelijk een sport.
Idd van Barnevelt is iig nog postbode geweestquote:Op donderdag 31 maart 2016 21:52 schreef FritzWepper het volgende:
Hij heeft gewoon gelijk.
Van Gerwen is een downie die toevallig goed met pijltjes kan mikken.
Cassanova Olympisch international van top waterpololand Italië....quote:Op vrijdag 1 april 2016 11:12 schreef karton2 het volgende:
[..]
Hoezo is darten geen sport? Kijk deze atleet eens zweten dan vanwege de zware fysieke inspanningen die hij moet leveren.
[ afbeelding ]
Perry de beste ooit in het American Football....quote:Op vrijdag 1 april 2016 11:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Vergeet de baas der dartbazen niet:
[ afbeelding ]
http://www.ad.nl/ad/nl/15(...)hoogste-niveau.dhtml
[..]
25 halve liters per dag![]()
WTF... hoe bestaat het. Ik word al helemaal akelig bij het idee.quote:Op vrijdag 1 april 2016 11:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Vergeet de baas der dartbazen niet:
[ afbeelding ]
http://www.ad.nl/ad/nl/15(...)hoogste-niveau.dhtml
[..]
25 halve liters per dag![]()
Brood en spelen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 15:37 schreef Dagonet het volgende:
De verheerlijking van sport en sporters is sowieso bizar.
Dit is Jetro Willems met een helm opquote:Op vrijdag 1 april 2016 15:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Perry de beste ooit in het American Football....
[ afbeelding ]
Ha ha ha. Wel een paar niveautjes verschilquote:Op vrijdag 1 april 2016 15:39 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Dit is Jetro Willems met een helm op
Wat is dit nu weerquote:Op vrijdag 1 april 2016 15:37 schreef Dagonet het volgende:
De verheerlijking van sport en sporters is sowieso bizar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |